Wojciech Kaczmarek |
Trener, coach, konsultant
BIOGRAM |
Ukończył studia w WSM w Szczecinie. Przez wiele lat, pracował w wielu krajach w środowiskach wielokulturowych. Jest dyplomowanym trenerem Master Business Trainer. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako handlowiec, manager, wieloletni trener, doradca i coach. Zarządzał zespołami sprzedaży przez ponad 15 lat w branży YP oraz zespołami sprzedaży terenowej i callcenter w Onet.pl. Jest praktykiem sprzedaży B2B i B2C. Ekspert i doradca w dziedzinie stosowania nowych mediów. Założyciel i właściciel firmy KaczmareKonsulting. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu: rozwoju pracowników i skuteczności osobistej w działaniu, wdrażania systemów sprzedaży w organizacji, podnoszenia efektywności zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji miękkich, zarządzania motywacyjnego, zarządzania przez cele, komunikacji kierowniczej w organizacji, analizy potrzeb szkoleniowych, mediów społecznościowych w biznesie. Realizował projekty szkoleniowe dla osób wykluczonych cyfrowo oraz programy aktywizacji zawodowej osób 50+. |
REFERENCJE |
Wśród kluczowych klientów realizowanych projektów doradczych i szkoleniowych są ME Polska, Grupa Onet.pl, Lauren Peso Polska, Spółdzielcza Grupa Bankowa, Zumi.pl, Zrzeszenie Banków Spółdzielczych, Grantus, PKP Intercity S.A., Śląski Klaster Edukacji, Klinika Implantologii i Stomatologii Estetycznej Roman Borczyk, Malinowe Hotele Medica Spa, Considero Consulting, Bank BPH, Shell Polska. |
Roman Iwasieczko |
Trener biznesu, Coach ICC, Master NLP
BIOGRAM |
Trener, Coach, HR Biznes Partner. Od 2000 roku trener biznesu, umiejętności negocjacyjnych, sprzedażowych, motywacyjnych i menedżerskich. W ramach realizowanych projektów zajmuje się rozwojem kadry kierowniczej, programami sprzedażowymi, rekrutacyjnymi i outplacementowymi. Tworzy i realizuje badania typu Assessment Center, Development Center oraz oceny 360 stopni. Swoje doświadczenia i umiejętności przekazuje poprzez szkolenia, coachingi, wdrożenia, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada bogate, praktyczne doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach biznesowych, rekrutacji, zarządzaniu zespołami handlowymi, rozwijaniu kadry menedżerskiej oraz zarządzaniu projektami szkoleniowymi (10 lat stanowiska menedżerskie, 5 lat Szef Projektu Szkoleniowego, 3 lata HR Biznes Partner). W ramach prowadzonych szkoleń i warsztatów wykorzystuje autorskie, fabularne gry szkoleniowe; innowacyjne, komputerowe symulacje biznesowe oraz aplikacje wirtualnej rzeczywistości, których jest pomysłodawcą i współproducentem. Posiada następujące certyfikaty: Coach ICC, Praktyk i Master NLP (The Society of Neuro-Linguistic Programming – Christina Hall), Insights Discovery, Hogan Assessment Certification, HRD BP. Ponad 7000 zrealizowanych godzin szkoleniowych; ponad 500 godzin szkoleń typu „Train the Trainers”; ponad 100 godzin wstąpień jako mówca inspiracyjny – Konferencje, Targi Pracy, eventy biznesowe i kulturalne; ponad 600 godzin Assessment & Development Center; ponad 1000 godzin prowadzonych rekrutacji; ponad 5000 godzin pracy coachingowej – live coaching, business coaching, coaching & training on the job, executive coaching, outplacement & career coaching. |
TEMATY SZKOLEŃ |
AKADEMIA NEGOCJACJI (każdy warsztat 2 lub 3 dni) z wykorzystaniem autorskiej aplikacji – symulatora „WINegocjacje” oraz videotreningu. AKADEMIA KOMUNIKACJI (każdy warsztat 2 dni) z wykorzystaniem videotreningu POZOSTAŁE SZKOLENIA WARSZTATOWE |
REFERENCJE |
Prowadził szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla: PKO PB, PZU, WARTA, Hestia, SONY, Euro-net, JTI Polska, Real, Leroy Merlin, Praktiker, Frito Lay (PepsiCo), DHL, Fabryka Mebli FORTE, Polkomtel, Mars Polska, T-Mobile, Orange, VOLVO, Neuca, Jeronimo Martins, BGŻ BNP Paribas, PORTA, Iglotex, Citi Handlowy, ArcelorMittal, FM Logistic |
Agata Bogusiak |
Trener w biznesie, HR Business Partner
BIOGRAM |
Obecnie Prezes Stowarzyszenia PSTD, HR Business Partner, Trener w biznesie. Zawodowo, od samego początku związana z obszarem zasobów ludzkich. Pierwsze kroki stawiała w wewnętrznych działach personalnych w dużych organizacjach (firmy produkcyjne) teraz we współpracy z Stowarzyszeniem PSTD działa aktywnie na rzecz społeczności zajmującej się zawodowo rozwojem kapitału ludzkiego w organizacjach. W imieniu Stowarzyszenia promuje rozwój rynku szkoleń i doradztwa w Polsce oraz profesjonalizm i etykę menadżerską. Jednocześnie prowadzi własną działalnością szkoleniową. Licencjonowany trener modelu SEB/SEA® oraz certyfikowany trener Standardu HRD BP (Human Resources Development Business Partnering). Studiowała socjologię oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Łódzkim. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności społecznych, kompetencji komunikacyjnych, doradztwa zawodowego, narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi oraz efektywności biznesowej szkoleń. Realizuje projkety mające na celu identyfikacje potencjału rozwojowego w organizacjach. Prowadzi również zajęcia na studiach podyplomowych takich uczelni jak (Akademia Leona Koźmińskiego i Akademii Wyższej Szkoły Biznesu). |
REFERENCJE |
............... |
Agnieszka Olejnik |
Trener biznesu, HR Manager, konsultant procesów Zarządzania Zasobami Ludzkimi
BIOGRAM |
HR-owiec z wykształcenia, doświadczenia i zamiłowania. Posiada wykształcenie wyższe z zakresu metodyki nauczania i filologii (absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: metodyk nauczania, germanista); wykształcenie podyplomowe z zakresu treningów biznesowych, interpersonalnych i coachingu kariery (absolwentka Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie). Jest również ekspertem ds. wizerunku i wystąpień publicznych (absolwentka Francuskiej Szkoły Stylizacji i Wizerunku w Krakowie) Ponad 10 lat pracowała w biznesie jako Dyrektor ds. HR i Rozwoju Pracowników w polskich i międzynarodowych korporacjach (m.in. sieci kawiarni coffeeheaven, Lafarge Polska). Od 11 lat pracuje jako konsultant HR (m.in. dla 5aSec Polska, EBS Polska, Pijalnie Wedel Polska) i jako trener biznesu prowadząc wysoko oceniane warsztaty z zakresu HR (rekrutacja i selekcja, oceny okresowe, zarządzanie rozwojem i talentami), komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej, zarządzania czasem, stresem, emocjami, przywództwa i motywowania pracowników, asertywności. Jej sztandarowymi szkoleniami z zakresu umiejętności miękkich są warsztaty z Wystąpień Publicznych i Autoprezentacji (przeprowadziła ponad 150 szkoleń z tego zakresu). Ogólnie na salach szkoleniowych przepracowała już około 10 tysięcy godzin. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Szkolenia miękkie: Szkolenia menedżerskie: Szkolenia ZZL: Wykłady motywacyjne (interaktywne): czas trwania 1 – 3 h Wykłady dla studentów: |
REFERENCJE |
CHI Polska (coffeeheaven)- sieć kawiarni (aktualnie Costa Coffee), Pijalnie Wedel Polska, 5aSec Polska (EBS Polska)– międzynarodowa sieć pralni + inne spółki, Metsa Tissue, Glitter Polska, Cyfrowy Polsat, Uniwersytet Jagielloński (Wszechnica UJ), Wyższa Bielska Szkoła im. Tyszkiewicza, Blycolin Polska – usługi dla hoteli, Opek Polska (obecnie Fedex Polska, Dom Wiedzy, Reporter Young, Małopolski Inspektorat Służby Więziennej, Tauron Polska, Sanepid Polska (Oddział Kraków, Mall Sp. zo.o., Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Polska Izba Celna w Toruniu, Asseco Polska, ZUS Jasło, ZUS Zabrze, Polska Agencja Rynku Rolnego, SGH, Instytut Pamięci Narodowej (IPN), Ministerstwo Finansów, State Street |
Katarzyna Kunowska |
Filolog, socjolog, trener i konsultant zarządzania
BIOGRAM |
Realizuję projekty, których głównym celem jest uwolnienie efektywności i potencjału organizacji, zespołów i osób indywidualnych. Interesują mnie tematy związane z rozwojem potencjału ludzkiego – maksymalizacją ich efektywności i rozwojem talentów danej jednostki. Bliskimi zagadnieniami dla mnie są zasady kaizen i eko rozwiązania. Interesuje mnie komunikacja z wykorzystaniem metody Nonviolence Comunication. Prowadziłam projekty rekrutacyjne; wdrażałam i nadzorowałam usługi outsourcingu personalnego i outsourcingu usług w branżach logistycznych, automotive i produkcyjnych. Prowadziłam szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników, warsztaty zakresu kadry – płace, rekrutacja, sprzedaż, obsługa klienta, komunikacja, BHP, pakiet Office. Posiadam uprawnienia audytorskie w zakresie normy ISO 9001:2008; z wyróżnieniem ukończyłam studia podyplomowe z zakresu zarządzania jakością łącząc ideę doskonalenia systemu jakości z koncepcją rozwoju personelu w oparciu o wartości i kulturę organizacyjną. Jestem także certyfikowanym trenerem Metody Biegun Marka Kamińskiego. Posiadam ponad 12 lat doświadczeń w zakresie obsługi klienta, z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych. Moim celem w rozmowach z klientami jest budowanie długofalowego partnerstwa. ... |
TEMATY SZKOLEŃ |
Zarządzanie przez cele, Budowanie zespołu, Motywowanie personelu, Efektywność osobista, Komunikacja, Obsługa klienta, Relacje partnerskie, Systemy ocen pracowniczych, Zarządzanie talentami, Zarządzanie projektami, Wystąpienia publiczne i prezentacje, Personal Branding, Action Learning, Procesy rekrutacyjne, Mindfullness |
REFERENCJE |
Wyższa Szkoła Bankowa Work Service S. A. Akademia WSB |
Marta Dębowiec |
Psycholog Biznesu, Trener, Coach, Mediator, Czynny Sportowiec
BIOGRAM |
Przez blisko 20 lat pracowała głównie na stanowiskach menedżerskich w sieciach, korporacjach, oraz w sektorze MŚP powiązanych ze sprzedażą. Posiada praktyczne doświadczenie w zarządzaniu, sprzedaży, budowaniu zespołów w tym rozproszonych, rekrutacji i selekcji personelu. Absolwentka studiów z zakresu ZZL Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Mediacji Sądowych i Pozasądowych, Coachingu, Psychologii Biznesu, Trener Treningu Interpersonalnego Zaawansowane Narzędzia Trenerskie. Ukończyła szereg kursów i szkoleń między innymi MTQ-odporność psychiczna, AC/DC Assessment Center/Development Center w centrum szkoleń Meritum, Szkołę Trenerów Biznesu SET, Coaching Prowokatywny, Zarządzanie Kulturą Organizacji, certyfikat standardu HRD BP i inne. Prowadziła szereg projektów rozwojowych w zakresie budowania działów sprzedaży, treningu i coachingu pracowników. Specjalizuje się w układaniu relacji w organizacjach, oraz szkoleniach dla Menedżerów. Prowadzi również szkolenia ogólnorozwojowe, komunikacyjne i sprzedażowe. Jest certyfikowanym trenerem standardu HRD BP stawiając na efektywność biznesową szkoleń. Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Biznesu gdzie prowadzi zajęcia dla studentów na kierunku Zarządzanie. Łączy pasję z pracą. Blisko 20 000 godzin jako trener instruktor, około 1200 godzin jako trener kompetencji miękkich. Jest również trenerem jeździeckim i instruktorem hipoterapii, posiada II klasę sportową PZJ. Prywatnie pasjonatka i miłośniczka jeździectwa, jeździ konno od 4 roku życia, oraz uczy innych, rozwija dzieci niepełnosprawne. Uwielbia spędzać czas aktywnie wraz z synem jeżdżąc z nim na nartach, rowerze i kibicując mu na treningach piłki nożnej. |
TEMATY SZKOLEŃ |
REFERENCJE |