Wybierz trenera Standardu HRD BP

Wybierz temat

SPRAWDŹ TRENERA HRD BP

Od Trenera Standardu HRD BP możesz oczekiwać:

  • Analizy popartej kontaktem z uczestnikami i ich szefami
  • Rozpoznania korzyści biznesowych projektu szkoleniowego
  • Doprecyzowania celów SMART na poziomach Kirkpatricka
  • Propozycji umowy typu „success fee”
  • Prognozy ROI przy dostępnych danych
  • Programu szkolenia opartego na celach behawioralnych
  • Zbudowania motywacji pro-wdrożeniowej uczestników
  • Ewaluacji progresu kompetencji i skuteczności wdrożenia
  • Wskaźnikowego rozliczenia uzgodnionych celów

 

Zaproś do siebie Trenera HRD BP i zapoznaj się z korzyściami Standardu HRD BP. Skorzystaj bez ryzyka z innowacyjnych narzędzi wzmocnienia wdrażania kompetencji i oceny efektywności biznesowej.

Wojciech Kaczmarek

Trener, coach, konsultant  

BIOGRAM

Ukończył studia w WSM w Szczecinie. Przez wiele lat, pracował w wielu krajach w środowiskach wielokulturowych. Jest dyplomowanym trenerem Master Business Trainer. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako handlowiec, manager, wieloletni trener, doradca i coach. Zarządzał zespołami sprzedaży przez ponad 15 lat w branży YP oraz zespołami sprzedaży terenowej i callcenter w Onet.pl. Jest praktykiem sprzedaży B2B i B2C. Ekspert i doradca w dziedzinie stosowania nowych mediów. Założyciel i właściciel firmy KaczmareKonsulting.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu: rozwoju pracowników i skuteczności osobistej w działaniu, wdrażania systemów sprzedaży w organizacji, podnoszenia efektywności zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji miękkich, zarządzania motywacyjnego, zarządzania przez cele, komunikacji kierowniczej w organizacji, analizy potrzeb szkoleniowych, mediów społecznościowych w biznesie. Realizował projekty szkoleniowe dla osób wykluczonych cyfrowo oraz programy aktywizacji zawodowej osób 50+.

REFERENCJE

Wśród kluczowych klientów realizowanych projektów doradczych i szkoleniowych są ME Polska, Grupa Onet.pl, Lauren Peso Polska, Spółdzielcza Grupa Bankowa, Zumi.pl, Zrzeszenie Banków Spółdzielczych, Grantus, PKP Intercity S.A., Śląski Klaster Edukacji, Klinika Implantologii i Stomatologii Estetycznej Roman Borczyk, Malinowe Hotele Medica Spa, Considero Consulting, Bank BPH, Shell Polska.
Roman Iwasieczko

Trener biznesu, Coach ICC, Master NLP

BIOGRAM

Trener, Coach, HR Biznes Partner. Od 2000 roku trener biznesu, umiejętności negocjacyjnych, sprzedażowych, motywacyjnych i menedżerskich. W ramach realizowanych projektów zajmuje się rozwojem kadry kierowniczej, programami sprzedażowymi, rekrutacyjnymi i outplacementowymi. Tworzy i realizuje badania typu Assessment Center, Development Center oraz oceny 360 stopni. Swoje doświadczenia i umiejętności przekazuje poprzez szkolenia, coachingi, wdrożenia, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada bogate, praktyczne doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach biznesowych, rekrutacji, zarządzaniu zespołami handlowymi, rozwijaniu kadry menedżerskiej oraz zarządzaniu projektami szkoleniowymi (10 lat stanowiska menedżerskie, 5 lat Szef Projektu Szkoleniowego, 3 lata HR Biznes Partner). W ramach prowadzonych szkoleń i warsztatów wykorzystuje autorskie, fabularne gry szkoleniowe; innowacyjne, komputerowe symulacje biznesowe oraz aplikacje wirtualnej rzeczywistości, których jest pomysłodawcą i współproducentem. Posiada następujące certyfikaty: Coach ICC, Praktyk i Master NLP (The Society of Neuro-Linguistic Programming – Christina Hall), Insights Discovery, Hogan Assessment Certification, HRD BP. Ponad 7000 zrealizowanych godzin szkoleniowych; ponad 500 godzin szkoleń typu „Train the Trainers”; ponad 100 godzin wstąpień jako mówca inspiracyjny – Konferencje, Targi Pracy, eventy biznesowe i kulturalne; ponad 600 godzin Assessment & Development Center; ponad 1000 godzin prowadzonych rekrutacji; ponad 5000 godzin pracy coachingowej – live coaching, business coaching, coaching & training on the job, executive coaching, outplacement & career coaching.

TEMATY SZKOLEŃ

AKADEMIA NEGOCJACJI (każdy warsztat 2 lub 3 dni) z wykorzystaniem autorskiej aplikacji – symulatora „WINegocjacje” oraz videotreningu.
1. Negocjacje poziom I Bazowy (Basic)
2. Negocjacje poziom II Praktyk (Practitioner)
3. Negocjacje poziom III Zaawansowany (Advanced)
4. Negocjacje poziom IV Mistrzowski (Master)
5. Negocjacje poziom V Wzmacniający (Strengthening)

AKADEMIA KOMUNIKACJI (każdy warsztat 2 dni) z wykorzystaniem videotreningu
1. Komunikacja interpersonalna poziom I - Bazowy. Techniki skutecznego przekazu i wywierania wpływu.
2. Komunikacja interpersonalna poziom II - Praktyk. Argumentacja i schematy kierunkowania rozmówcy.
3. Komunikacja interpersonalna poziom III - Zaawansowany. Perswazja neurolingwistyczna.
4. Komunikacja interpersonalna poziom IV - Mistrzowski. Interwencje w sytuacjach kryzysowych.
5. Komunikacja interpersonalna poziom V - Wzmacniający. Warsztat holistyczny.

POZOSTAŁE SZKOLENIA WARSZTATOWE
• Zarządzanie sobą w czasie i efektywna organizacja pracy (1 dzień - warsztat z wykorzystaniem autorskiej gry symulacyjnej „W godzinach pracy”)
• Asertywność i radzenie sobie ze stresem (1 dzień - warsztat)
• Radzenie sobie ze stresem. Modele zapobiegania, techniki reagowania i asertywna argumentacja (1 dzień warsztat; istnieje możliwość przeprowadzenia warsztatu w formie bardziej zaawansowanej – 2 dni)
• Współpraca międzydziałowa i w zespole (1 lub 2 dni, z wykorzystaniem fabularnej gry szkoleniowej „Misja Wenus” – z użyciem technologii VR ‘wirtualnej rzeczywistości’)
• Menedżer coachem. Trening w miejscu pracy. (2 dni)
• Proces grupowy w zarządzaniu projektem (2 dni – warsztat)
• Proces grupowy w zarządzaniu zespołem (2 dni – warsztat)
• Efektywne motywowanie pozafinansowe (2 dni – warsztat)
• Zarządzanie zespołem pracowników (2 dni – warsztat)
• Wystąpienia publiczne (1 lub 2 dni – warsztat)
• Train The Trainers

REFERENCJE

Prowadził szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
PKO PB, PZU, WARTA, Hestia, SONY, Euro-net, JTI Polska, Real, Leroy Merlin, Praktiker, Frito Lay (PepsiCo), DHL, Fabryka Mebli FORTE, Polkomtel, Mars Polska, T-Mobile, Orange, VOLVO, Neuca, Jeronimo Martins, BGŻ BNP Paribas, PORTA, Iglotex, Citi Handlowy, ArcelorMittal, FM Logistic
Agata Bogusiak

Trener w biznesie, HR Business Partner

BIOGRAM

Obecnie Prezes Stowarzyszenia PSTD, HR Business Partner, Trener w biznesie. Zawodowo, od samego początku związana z obszarem zasobów ludzkich. Pierwsze kroki stawiała w wewnętrznych działach personalnych w dużych organizacjach (firmy produkcyjne) teraz we współpracy z Stowarzyszeniem PSTD działa aktywnie na rzecz społeczności zajmującej się zawodowo rozwojem kapitału ludzkiego w organizacjach. W imieniu Stowarzyszenia promuje rozwój rynku szkoleń i doradztwa w Polsce oraz profesjonalizm i etykę menadżerską. Jednocześnie prowadzi własną działalnością szkoleniową. Licencjonowany trener modelu SEB/SEA® oraz certyfikowany trener Standardu HRD BP (Human Resources Development Business Partnering). Studiowała socjologię oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Łódzkim.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności społecznych, kompetencji komunikacyjnych, doradztwa zawodowego, narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi oraz efektywności biznesowej szkoleń. Realizuje projkety mające na celu identyfikacje potencjału rozwojowego w organizacjach. Prowadzi również zajęcia na studiach podyplomowych takich uczelni jak (Akademia Leona Koźmińskiego i Akademii Wyższej Szkoły Biznesu).

REFERENCJE

...............
Agnieszka Olejnik

Trener biznesu, HR Manager, konsultant procesów Zarządzania Zasobami Ludzkimi

BIOGRAM

HR-owiec z wykształcenia, doświadczenia i zamiłowania. Posiada wykształcenie wyższe z zakresu metodyki nauczania i filologii (absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: metodyk nauczania, germanista); wykształcenie podyplomowe z zakresu treningów biznesowych, interpersonalnych i coachingu kariery (absolwentka Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie). Jest również ekspertem ds. wizerunku i wystąpień publicznych (absolwentka Francuskiej Szkoły Stylizacji i Wizerunku w Krakowie)
Ponad 10 lat pracowała w biznesie jako Dyrektor ds. HR i Rozwoju Pracowników w polskich i międzynarodowych korporacjach (m.in. sieci kawiarni coffeeheaven, Lafarge Polska).
Od 11 lat pracuje jako konsultant HR (m.in. dla 5aSec Polska, EBS Polska, Pijalnie Wedel Polska) i jako trener biznesu prowadząc wysoko oceniane warsztaty z zakresu HR (rekrutacja i selekcja, oceny okresowe, zarządzanie rozwojem i talentami), komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej, zarządzania czasem, stresem, emocjami, przywództwa i motywowania pracowników, asertywności. Jej sztandarowymi szkoleniami
z zakresu umiejętności miękkich są warsztaty z Wystąpień Publicznych i Autoprezentacji (przeprowadziła ponad 150 szkoleń z tego zakresu). Ogólnie na salach szkoleniowych przepracowała już około 10 tysięcy godzin.

TEMATY SZKOLEŃ

Szkolenia miękkie:
1. Komunikacja interpersonalna z elementami i inteligencji emocjonalnej i sztuki wywierania wpływu
2. Wystąpienia publiczne i autoprezentacja (budowanie wizerunku zawodowego) + praca z kamerą
3. Biznesowy savoir – vivre i budowanie relacji zawodowych
4. Zarządzanie Sobą w Czasie z elementami asertywności
5. Psychologia Obsługi Klienta – w systemach „openspace” (kawiarnie, restauracje, punkty usługowe, sklepy)
6. Train the trainer – treningi dla trenerów wewnętrznych i zewnętrznych
7. Inteligencja emocjonalna – czyli sztuka budowania relacji
8. Wypalenie zawodowe i automotywacja do zmiany

Szkolenia menedżerskie:
1. Współczesne przywództwo(leadership) – czyli kim jest Lider
2. Metody i narzędzia motywowania pracowników
3. Coaching w zarządzaniu – menedżer jako coach
4. Budowanie efektywnych zespołów

Szkolenia ZZL:
1. Efektywna rekrutacja i selekcja pracowników oparta na modelach kompetencyjnych (duże doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji i szkoleń dla sieci)
2. Zarządzanie Szkoleniami i Rozwojem w przedsiębiorstwie
3. Wprowadzenie, zarządzanie i monitorowanie systemów Ocen Okresowych w przedsiębiorstwie
4. Certyfikowane kursy dla Specjalistów ZZL

Wykłady motywacyjne (interaktywne): czas trwania 1 – 3 h
1. Jak pokonać i zaprzyjaźnić się z tremą podczas wystąpień publicznych
2. Autoprezentacja i wizerunek jako najsilniejsze narzędzie wpływu społecznego wpływające na sukces zawodowy i osobisty
3. EQ – czyli Inteligencja Emocjonalna jako kluczowa kompetencja wpływająca na nasz sukces zawodowy
4. Każdy Może Być Najlepszy – odkrywanie indywidualnych talentów i mocnych stron- jak świadomie zarządzać swoim potencjałem intelektualno - zawodowym
5. Zjadanie Żab – czyli 10 niezawodnych reguł na poradzenie sobie z odkładaniem spraw na później (zawodowych i osobistych)
6. Kobieta LIDER – atuty kobiecego stylu zarządzania w przywództwie
7. Techniki wywierania wpływu i budowania relacji
8. Powiedz NIE wypaleniu zawodowemu

Wykłady dla studentów:
1. Andragogika – nauczanie osób dorosłych, zawód trener biznesu
2. Autoprezentacja i wizerunek własny w poszukiwaniu pracy i budowaniu dobrych relacji zawodowych – analiza indywidualnego potencjału zawodowego
3. Zarządzanie czasem, komunikacją i zespołem

REFERENCJE

CHI Polska (coffeeheaven)- sieć kawiarni (aktualnie Costa Coffee), Pijalnie Wedel Polska, 5aSec Polska (EBS Polska)– międzynarodowa sieć pralni + inne spółki, Metsa Tissue, Glitter Polska, Cyfrowy Polsat, Uniwersytet Jagielloński (Wszechnica UJ), Wyższa Bielska Szkoła im. Tyszkiewicza, Blycolin Polska – usługi dla hoteli, Opek Polska (obecnie Fedex Polska, Dom Wiedzy, Reporter Young, Małopolski Inspektorat Służby Więziennej, Tauron Polska, Sanepid Polska (Oddział Kraków, Mall Sp. zo.o., Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Polska Izba Celna w Toruniu, Asseco Polska, ZUS Jasło, ZUS Zabrze, Polska Agencja Rynku Rolnego, SGH, Instytut Pamięci Narodowej (IPN), Ministerstwo Finansów, State Street

 
Katarzyna Kunowska

Filolog, socjolog, trener i konsultant zarządzania

BIOGRAM

Realizuję projekty, których głównym celem jest uwolnienie efektywności i potencjału organizacji, zespołów i osób indywidualnych. Interesują mnie tematy związane z rozwojem potencjału ludzkiego – maksymalizacją ich efektywności i rozwojem talentów danej jednostki. Bliskimi zagadnieniami dla mnie są zasady kaizen i eko rozwiązania. Interesuje mnie komunikacja z wykorzystaniem metody Nonviolence Comunication.

Prowadziłam projekty rekrutacyjne; wdrażałam i nadzorowałam usługi outsourcingu personalnego i outsourcingu usług w branżach logistycznych, automotive i produkcyjnych. Prowadziłam szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników, warsztaty zakresu kadry – płace, rekrutacja, sprzedaż, obsługa klienta, komunikacja, BHP, pakiet Office. Posiadam uprawnienia audytorskie w zakresie normy ISO 9001:2008; z wyróżnieniem ukończyłam studia podyplomowe z zakresu zarządzania jakością łącząc ideę doskonalenia systemu jakości z koncepcją rozwoju personelu w oparciu o wartości i kulturę organizacyjną. Jestem także certyfikowanym trenerem Metody Biegun Marka Kamińskiego.

Posiadam ponad 12 lat doświadczeń w zakresie obsługi klienta, z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych. Moim celem w rozmowach z klientami jest budowanie długofalowego partnerstwa.

...

TEMATY SZKOLEŃ

Zarządzanie przez cele, Budowanie zespołu, Motywowanie personelu, Efektywność osobista, Komunikacja, Obsługa klienta, Relacje partnerskie, Systemy ocen pracowniczych, Zarządzanie talentami, Zarządzanie projektami, Wystąpienia publiczne i prezentacje, Personal Branding, Action Learning, Procesy rekrutacyjne, Mindfullness

REFERENCJE

Wyższa Szkoła Bankowa

Work Service S. A.

Akademia WSB

Marta Dębowiec

Psycholog Biznesu, Trener, Coach, Mediator, Czynny Sportowiec

BIOGRAM

Przez blisko 20 lat pracowała głównie na stanowiskach menedżerskich w sieciach, korporacjach, oraz w sektorze MŚP powiązanych ze sprzedażą. Posiada praktyczne doświadczenie w zarządzaniu, sprzedaży, budowaniu zespołów w tym rozproszonych, rekrutacji i selekcji personelu.
Absolwentka studiów z zakresu ZZL Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Mediacji Sądowych i Pozasądowych, Coachingu, Psychologii Biznesu, Trener Treningu Interpersonalnego Zaawansowane Narzędzia Trenerskie. Ukończyła szereg kursów i szkoleń między innymi MTQ-odporność psychiczna, AC/DC Assessment Center/Development Center w centrum szkoleń Meritum, Szkołę Trenerów Biznesu SET, Coaching Prowokatywny, Zarządzanie Kulturą Organizacji, certyfikat standardu HRD BP i inne. Prowadziła szereg projektów rozwojowych w zakresie budowania działów sprzedaży, treningu i coachingu pracowników. Specjalizuje się w układaniu relacji w organizacjach, oraz szkoleniach dla Menedżerów. Prowadzi również szkolenia ogólnorozwojowe, komunikacyjne i sprzedażowe. Jest certyfikowanym trenerem standardu HRD BP stawiając na efektywność biznesową szkoleń. Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Biznesu gdzie prowadzi zajęcia dla studentów na kierunku Zarządzanie.
Łączy pasję z pracą. Blisko 20 000 godzin jako trener instruktor, około 1200 godzin jako trener kompetencji miękkich. Jest również trenerem jeździeckim i instruktorem hipoterapii, posiada II klasę sportową PZJ.
Prywatnie pasjonatka i miłośniczka jeździectwa, jeździ konno od 4 roku życia, oraz uczy innych, rozwija dzieci niepełnosprawne. Uwielbia spędzać czas aktywnie wraz z synem jeżdżąc z nim na nartach, rowerze i kibicując mu na treningach piłki nożnej.

TEMATY SZKOLEŃ

 

REFERENCJE

 

WEJDŹ W NOWY ŚWIAT SZKOLEŃ

EFEKTYWNYCH BIZNESOWO

  1. Imię i nazwisko*
    Uzupełnij dane
  2. Firma*
    Uzupełnij dane
  3. E-mail*
    Uzupełnij prawidłowy adres e-mail
  4. Telefon*
    Uzupełnij numer telefonu
  5. Nieprawidłowe dane
  6. Nieprawidłowe dane

 SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA I PRZEKONAJ SIĘ, ŻE WARTO BYĆ PIONIEREM INNOWACJI I ROZWOJU.