Wybierz trenera Standardu HRD BP

Wybierz temat

SPRAWDŹ TRENERA HRD BP

Od Trenera Standardu HRD BP możesz oczekiwać:

  • Analizy popartej kontaktem z uczestnikami i ich szefami
  • Rozpoznania korzyści biznesowych projektu szkoleniowego
  • Doprecyzowania celów SMART na poziomach Kirkpatricka
  • Propozycji umowy typu „success fee”
  • Prognozy ROI przy dostępnych danych
  • Programu szkolenia opartego na celach behawioralnych
  • Zbudowania motywacji pro-wdrożeniowej uczestników
  • Ewaluacji progresu kompetencji i skuteczności wdrożenia
  • Wskaźnikowego rozliczenia uzgodnionych celów

 

Zaproś do siebie Trenera HRD BP i zapoznaj się z korzyściami Standardu HRD BP. Skorzystaj bez ryzyka z innowacyjnych narzędzi wzmocnienia wdrażania kompetencji i oceny efektywności biznesowej.

Katarzyna Kunowska

Filolog, socjolog, trener i konsultant zarządzania

BIOGRAM

Realizuję projekty, których głównym celem jest uwolnienie efektywności i potencjału organizacji, zespołów i osób indywidualnych. Interesują mnie tematy związane z rozwojem potencjału ludzkiego – maksymalizacją ich efektywności i rozwojem talentów danej jednostki. Bliskimi zagadnieniami dla mnie są zasady kaizen i eko rozwiązania. Interesuje mnie komunikacja z wykorzystaniem metody Nonviolence Comunication.

Prowadziłam projekty rekrutacyjne; wdrażałam i nadzorowałam usługi outsourcingu personalnego i outsourcingu usług w branżach logistycznych, automotive i produkcyjnych. Prowadziłam szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników, warsztaty zakresu kadry – płace, rekrutacja, sprzedaż, obsługa klienta, komunikacja, BHP, pakiet Office. Posiadam uprawnienia audytorskie w zakresie normy ISO 9001:2008; z wyróżnieniem ukończyłam studia podyplomowe z zakresu zarządzania jakością łącząc ideę doskonalenia systemu jakości z koncepcją rozwoju personelu w oparciu o wartości i kulturę organizacyjną. Jestem także certyfikowanym trenerem Metody Biegun Marka Kamińskiego.

Posiadam ponad 12 lat doświadczeń w zakresie obsługi klienta, z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych. Moim celem w rozmowach z klientami jest budowanie długofalowego partnerstwa.

...

TEMATY SZKOLEŃ

Zarządzanie przez cele, Budowanie zespołu, Motywowanie personelu, Efektywność osobista, Komunikacja, Obsługa klienta, Relacje partnerskie, Systemy ocen pracowniczych, Zarządzanie talentami, Zarządzanie projektami, Wystąpienia publiczne i prezentacje, Personal Branding, Action Learning, Procesy rekrutacyjne, Mindfullness

REFERENCJE

Wyższa Szkoła Bankowa

Work Service S. A.

Akademia WSB

WEJDŹ W NOWY ŚWIAT SZKOLEŃ

EFEKTYWNYCH BIZNESOWO

  1. Imię i nazwisko*
    Uzupełnij dane
  2. Firma*
    Uzupełnij dane
  3. E-mail*
    Uzupełnij prawidłowy adres e-mail
  4. Telefon*
    Uzupełnij numer telefonu
  5. Nieprawidłowe dane
  6. Nieprawidłowe dane

 SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA I PRZEKONAJ SIĘ, ŻE WARTO BYĆ PIONIEREM INNOWACJI I ROZWOJU.