Michał Szczypek |
Trener, sprzedawca, antropolog, animator
BIOGRAM |
Absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada niemal 10 letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego. Pierwsze szlify trenerskie zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie przez ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności. W ING odpowiedzialny za prowadzenie szkoleń i treningów z umiejętności sprzedażowych oraz z wiedzy produktowej. Kompetencje menadżerskie zdobywa i wykorzystuje w praktyce zarządzając własnymi projektami kulturalnymi. Pomysłodawca, Organizator i Dyrektor Artystyczny Czatów Zamkowych - unikalnej w kraju imprezy muzyczno-literackiej. Stały współpracownik Wrocławskiego Salonu Jacka Kaczmarskiego. Współorganizator koncertów spod znaku Return to the BatCave Festival. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta Przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych. |
REFERENCJE |
Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej MS MANAGEMENT. Od kwietnia 2014 roku stale współpracujący z PKP Intercity, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i treningów indywidulanych z umiejętności miękkich. Autor i realizator programów szkoleniowych m.in. z zakresu Komunikacji Międzyludzkiej dla Kasjerów i Drużyn Konduktorskich oraz Efektywnej Obsługi Klienta przez Telefon dla Infolinii. Realizował z powodzeniem programy szkoleniowe dla Drużyn Konduktorskich obsługujących pociągi Premium – Pendolino. Prowadził szkolenia kompetencyjne z cyklu Pociąg Menadżera, skierowane do kadry menadżerskiej PKP Intercity. Współpracował z firmą Eureka Group realizując ponad 200 godzin szkoleniowych w ramach projektu „Wzrost kompetencji branży handlu detalicznego na Dolnym Śląsku”, szkoląc z zakresu m.in. Komunikacji Międzyludzkiej i Radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem. |
Wojciech Kaczmarek |
Trener, coach, konsultant
BIOGRAM |
Ukończył studia w WSM w Szczecinie. Przez wiele lat, pracował w wielu krajach w środowiskach wielokulturowych. Jest dyplomowanym trenerem Master Business Trainer. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako handlowiec, manager, wieloletni trener, doradca i coach. Zarządzał zespołami sprzedaży przez ponad 15 lat w branży YP oraz zespołami sprzedaży terenowej i callcenter w Onet.pl. Jest praktykiem sprzedaży B2B i B2C. Ekspert i doradca w dziedzinie stosowania nowych mediów. Założyciel i właściciel firmy KaczmareKonsulting. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu: rozwoju pracowników i skuteczności osobistej w działaniu, wdrażania systemów sprzedaży w organizacji, podnoszenia efektywności zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji miękkich, zarządzania motywacyjnego, zarządzania przez cele, komunikacji kierowniczej w organizacji, analizy potrzeb szkoleniowych, mediów społecznościowych w biznesie. Realizował projekty szkoleniowe dla osób wykluczonych cyfrowo oraz programy aktywizacji zawodowej osób 50+. |
REFERENCJE |
Wśród kluczowych klientów realizowanych projektów doradczych i szkoleniowych są ME Polska, Grupa Onet.pl, Lauren Peso Polska, Spółdzielcza Grupa Bankowa, Zumi.pl, Zrzeszenie Banków Spółdzielczych, Grantus, PKP Intercity S.A., Śląski Klaster Edukacji, Klinika Implantologii i Stomatologii Estetycznej Roman Borczyk, Malinowe Hotele Medica Spa, Considero Consulting, Bank BPH, Shell Polska. |
Agnieszka Żarecka |
Trener biznesu, inspektor ochrony danych osobowych, konsultant, coach i mentor biznesu
BIOGRAM |
Certyfikowany trener standardu HRD BP, coach i mentor biznesu, konsultant biznesowy, doświadczony manager, właściciel firmy Ja Manager Consulting Mentoring, doradca zawodowy oraz wolontariusz. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie ukończyła również studia podyplomowe na kierunkach Rachunkowość oraz Psychologia Managera. Przez ponad 10 lat pracownik międzynarodowej korporacji finansowej, gdzie przez okres 6 lat z sukcesami pełniła funkcje menadżerskie. Kierowała zróżnicowanymi i rozproszonymi zespołami sprzedażowymi, motywowała i inspirowała do rozwoju. Posiada bogate doświadczenie w kreatywnym usprawnianiu procesów biznesowych oraz wdrażaniu innowacyjnych procesów obsługi klienta. Prowadziła dziesiątki procesów rekrutacyjnych oraz rozmów ewaluacyjnych, tworzyła profile kompetencyjne, zna zasady tworzenia modeli kompetencyjnych oraz prowadzenia Assessment i Development Center. Obecnie w ramach szkoleń, warsztatów, team-coachingów pracuje wspólnie z uczestnikami spotkań nad rozwojem kompetencji osobistych i przywódczych, umiejętnościami komunikacyjnymi, twórczego myślenia oraz zespołowymi. Podczas szkoleń wykorzystuje najciekawsze narzędzia trenerskie oraz liczne gry i prawdziwe przykłady z życia zawodowego. Z przyjemnością dzieli się swoim doświadczeniem mentorskim oraz włącza pracę z pytaniami oraz elementy wizualizacji. Aktywnie udziela się w Fundacjach promując edukację finansową w szkołach podstawowych i średnich. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Przygotuj się do roli lidera Ja lider Codzienne wyzwania managerskie Sukcesy zespołu rozproszonego Inspirujące spotkania zespołowe Efektywna rekrutacja Stawiam na kreatywność Zmiana jest pewna Projektuję prezentację Pewność siebie w kontakcie z klientem Jakość do kwadratu Wyzwania komunikacyjne Ja w zespole Jesteśmy zespołem |
REFERENCJE |
Prowadziła szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla: Bank BZWBK Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej Studio Veno’s Stowarzyszenie Młode Zagłębie Stowarzyszenie Fairis Fundacja Impossible Fundacja Będę Kim Zechcę Fundacja Warszawski Instytut Bankowości |