Joanna Gajda |
Trener umiętności społecznych
BIOGRAM |
Moim zawodowym celem jest dobre projektowanie, planowanie i realizacja szkoleń i badań, których wyniki można wykorzystać przy wprowadzaniu zmian i usprawnień. Moje dotychczasowe doświadczenia zawodowe to praca w zróżnicowanych środowiskach (biznes, nauka, samorząd) w ramach szkoleń a także realizacji i koordynacji badań. Kładłam nacisk na wykorzystanie zdobytej dzięki badaniom wiedzy - w uczeniu i wsparciu wdrożeń. Posiadana wiedza i praca z zespołami badawczymi, klientami i trenerami pozwala mi lepiej zrozumieć potrzeby grup i podejmować działania szkoleniowe, które wpływają na efektywność i skuteczność realizowanych projektów. Zrealizowałam ponad trzy tysiące godzin szkoleniowych ze zróżnicowanymi grupami odbiorców od młodzieży i studentów, poprzez pracowników obsługi, menadżerów i trenerów, po księgowych i prawników. Cenię sobie możliwość wspierania rozwoju innych, dlatego pracuje metodami aktywizującymi, umożliwiając uczestnikom szkoleń uczenie się przez: doświadczenia, obserwacje, tworzenie rozwiązań i eksperymentowanie. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Jako pracownik i koordynator projektów badawczych zajmowałam się utrzymywaniem relacji z klientami, audytami i tworzeniem strategii naprawczych, wyznaczeniem celów, planowaniem działań i organizacją efektywnej pracy zespołu, realizując w praktyce wszystkie etapy negocjacji z klientem, realizacji projektów, budowy i pracy. Rozwijam efektywność działania poprzez doskonaleniem pracy, zarządzanie sobą w czasie, planowanie, odpowiednią motywację i komunikację społeczną. Pasjonuję się tym, co nowe, nieznane do odkrycia... ludzkimi możliwościami rozwoju. Specjalizuje się w pracy trenerskiej nastawionej na cele zawodowe i osobiste uczestników szkolenia. Moją pasją jest turystyka wysokogórska, podróże pod wschodniej Europie oraz nauka i dzielnie się wiedzą. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Moja specjalizacja trenerska to: komunikacja i praca w grupie, koordynacja zespołu, budowanie relacji i obsługa klienta, zarządzanie sobą w czasie i planowanie, metody badań i ewaluacja, motywowanie siebie i innych, prowadzenie prezentacji.
|
REFERENCJE |
... |