Wybierz trenera Standardu HRD BP

Wybierz temat

SPRAWDŹ TRENERA HRD BP

Od Trenera Standardu HRD BP możesz oczekiwać:

  • Analizy popartej kontaktem z uczestnikami i ich szefami
  • Rozpoznania korzyści biznesowych projektu szkoleniowego
  • Doprecyzowania celów SMART na poziomach Kirkpatricka
  • Propozycji umowy typu „success fee”
  • Prognozy ROI przy dostępnych danych
  • Programu szkolenia opartego na celach behawioralnych
  • Zbudowania motywacji pro-wdrożeniowej uczestników
  • Ewaluacji progresu kompetencji i skuteczności wdrożenia
  • Wskaźnikowego rozliczenia uzgodnionych celów

 

Zaproś do siebie Trenera HRD BP i zapoznaj się z korzyściami Standardu HRD BP. Skorzystaj bez ryzyka z innowacyjnych narzędzi wzmocnienia wdrażania kompetencji i oceny efektywności biznesowej.

Agata Bogusiak

Trener w biznesie, HR Business Partner

BIOGRAM

Obecnie Prezes Stowarzyszenia PSTD, HR Business Partner, Trener w biznesie. Zawodowo, od samego początku związana z obszarem zasobów ludzkich. Pierwsze kroki stawiała w wewnętrznych działach personalnych w dużych organizacjach (firmy produkcyjne) teraz we współpracy z Stowarzyszeniem PSTD działa aktywnie na rzecz społeczności zajmującej się zawodowo rozwojem kapitału ludzkiego w organizacjach. W imieniu Stowarzyszenia promuje rozwój rynku szkoleń i doradztwa w Polsce oraz profesjonalizm i etykę menadżerską. Jednocześnie prowadzi własną działalnością szkoleniową. Licencjonowany trener modelu SEB/SEA® oraz certyfikowany trener Standardu HRD BP (Human Resources Development Business Partnering). Studiowała socjologię oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Łódzkim.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności społecznych, kompetencji komunikacyjnych, doradztwa zawodowego, narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi oraz efektywności biznesowej szkoleń. Realizuje projkety mające na celu identyfikacje potencjału rozwojowego w organizacjach. Prowadzi również zajęcia na studiach podyplomowych takich uczelni jak (Akademia Leona Koźmińskiego i Akademii Wyższej Szkoły Biznesu).

REFERENCJE

...............
Agnieszka Olejnik

Trener biznesu, HR Manager, konsultant procesów Zarządzania Zasobami Ludzkimi

BIOGRAM

HR-owiec z wykształcenia, doświadczenia i zamiłowania. Posiada wykształcenie wyższe z zakresu metodyki nauczania i filologii (absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: metodyk nauczania, germanista); wykształcenie podyplomowe z zakresu treningów biznesowych, interpersonalnych i coachingu kariery (absolwentka Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie). Jest również ekspertem ds. wizerunku i wystąpień publicznych (absolwentka Francuskiej Szkoły Stylizacji i Wizerunku w Krakowie)
Ponad 10 lat pracowała w biznesie jako Dyrektor ds. HR i Rozwoju Pracowników w polskich i międzynarodowych korporacjach (m.in. sieci kawiarni coffeeheaven, Lafarge Polska).
Od 11 lat pracuje jako konsultant HR (m.in. dla 5aSec Polska, EBS Polska, Pijalnie Wedel Polska) i jako trener biznesu prowadząc wysoko oceniane warsztaty z zakresu HR (rekrutacja i selekcja, oceny okresowe, zarządzanie rozwojem i talentami), komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej, zarządzania czasem, stresem, emocjami, przywództwa i motywowania pracowników, asertywności. Jej sztandarowymi szkoleniami
z zakresu umiejętności miękkich są warsztaty z Wystąpień Publicznych i Autoprezentacji (przeprowadziła ponad 150 szkoleń z tego zakresu). Ogólnie na salach szkoleniowych przepracowała już około 10 tysięcy godzin.

TEMATY SZKOLEŃ

Szkolenia miękkie:
1. Komunikacja interpersonalna z elementami i inteligencji emocjonalnej i sztuki wywierania wpływu
2. Wystąpienia publiczne i autoprezentacja (budowanie wizerunku zawodowego) + praca z kamerą
3. Biznesowy savoir – vivre i budowanie relacji zawodowych
4. Zarządzanie Sobą w Czasie z elementami asertywności
5. Psychologia Obsługi Klienta – w systemach „openspace” (kawiarnie, restauracje, punkty usługowe, sklepy)
6. Train the trainer – treningi dla trenerów wewnętrznych i zewnętrznych
7. Inteligencja emocjonalna – czyli sztuka budowania relacji
8. Wypalenie zawodowe i automotywacja do zmiany

Szkolenia menedżerskie:
1. Współczesne przywództwo(leadership) – czyli kim jest Lider
2. Metody i narzędzia motywowania pracowników
3. Coaching w zarządzaniu – menedżer jako coach
4. Budowanie efektywnych zespołów

Szkolenia ZZL:
1. Efektywna rekrutacja i selekcja pracowników oparta na modelach kompetencyjnych (duże doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji i szkoleń dla sieci)
2. Zarządzanie Szkoleniami i Rozwojem w przedsiębiorstwie
3. Wprowadzenie, zarządzanie i monitorowanie systemów Ocen Okresowych w przedsiębiorstwie
4. Certyfikowane kursy dla Specjalistów ZZL

Wykłady motywacyjne (interaktywne): czas trwania 1 – 3 h
1. Jak pokonać i zaprzyjaźnić się z tremą podczas wystąpień publicznych
2. Autoprezentacja i wizerunek jako najsilniejsze narzędzie wpływu społecznego wpływające na sukces zawodowy i osobisty
3. EQ – czyli Inteligencja Emocjonalna jako kluczowa kompetencja wpływająca na nasz sukces zawodowy
4. Każdy Może Być Najlepszy – odkrywanie indywidualnych talentów i mocnych stron- jak świadomie zarządzać swoim potencjałem intelektualno - zawodowym
5. Zjadanie Żab – czyli 10 niezawodnych reguł na poradzenie sobie z odkładaniem spraw na później (zawodowych i osobistych)
6. Kobieta LIDER – atuty kobiecego stylu zarządzania w przywództwie
7. Techniki wywierania wpływu i budowania relacji
8. Powiedz NIE wypaleniu zawodowemu

Wykłady dla studentów:
1. Andragogika – nauczanie osób dorosłych, zawód trener biznesu
2. Autoprezentacja i wizerunek własny w poszukiwaniu pracy i budowaniu dobrych relacji zawodowych – analiza indywidualnego potencjału zawodowego
3. Zarządzanie czasem, komunikacją i zespołem

REFERENCJE

CHI Polska (coffeeheaven)- sieć kawiarni (aktualnie Costa Coffee), Pijalnie Wedel Polska, 5aSec Polska (EBS Polska)– międzynarodowa sieć pralni + inne spółki, Metsa Tissue, Glitter Polska, Cyfrowy Polsat, Uniwersytet Jagielloński (Wszechnica UJ), Wyższa Bielska Szkoła im. Tyszkiewicza, Blycolin Polska – usługi dla hoteli, Opek Polska (obecnie Fedex Polska, Dom Wiedzy, Reporter Young, Małopolski Inspektorat Służby Więziennej, Tauron Polska, Sanepid Polska (Oddział Kraków, Mall Sp. zo.o., Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Polska Izba Celna w Toruniu, Asseco Polska, ZUS Jasło, ZUS Zabrze, Polska Agencja Rynku Rolnego, SGH, Instytut Pamięci Narodowej (IPN), Ministerstwo Finansów, State Street
Katarzyna Kunowska

Filolog, socjolog, trener i konsultant zarządzania

BIOGRAM

Realizuję projekty, których głównym celem jest uwolnienie efektywności i potencjału organizacji, zespołów i osób indywidualnych. Interesują mnie tematy związane z rozwojem potencjału ludzkiego – maksymalizacją ich efektywności i rozwojem talentów danej jednostki. Bliskimi zagadnieniami dla mnie są zasady kaizen i eko rozwiązania. Interesuje mnie komunikacja z wykorzystaniem metody Nonviolence Comunication.

Prowadziłam projekty rekrutacyjne; wdrażałam i nadzorowałam usługi outsourcingu personalnego i outsourcingu usług w branżach logistycznych, automotive i produkcyjnych. Prowadziłam szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników, warsztaty zakresu kadry – płace, rekrutacja, sprzedaż, obsługa klienta, komunikacja, BHP, pakiet Office. Posiadam uprawnienia audytorskie w zakresie normy ISO 9001:2008; z wyróżnieniem ukończyłam studia podyplomowe z zakresu zarządzania jakością łącząc ideę doskonalenia systemu jakości z koncepcją rozwoju personelu w oparciu o wartości i kulturę organizacyjną. Jestem także certyfikowanym trenerem Metody Biegun Marka Kamińskiego.

Posiadam ponad 12 lat doświadczeń w zakresie obsługi klienta, z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych. Moim celem w rozmowach z klientami jest budowanie długofalowego partnerstwa.

...

TEMATY SZKOLEŃ

Zarządzanie przez cele, Budowanie zespołu, Motywowanie personelu, Efektywność osobista, Komunikacja, Obsługa klienta, Relacje partnerskie, Systemy ocen pracowniczych, Zarządzanie talentami, Zarządzanie projektami, Wystąpienia publiczne i prezentacje, Personal Branding, Action Learning, Procesy rekrutacyjne, Mindfullness

REFERENCJE

Wyższa Szkoła Bankowa

Work Service S. A.

Akademia WSB

Małgorzata Paluch

Praktyk HR, Trener

BIOGRAM
 Praktyk HR, zdobywała doświadczenie pracując na stanowiskach menedżerskich w obszarze HR w międzynarodowym środowisku biznesowym, zarówno w firmach właścicielskich, jak i międzynarodowych korporacjach oraz firmach z polskim kapitałem. Zainicjowała i zrealizowała wiele projektów HR, zarządzała różnorodnymi zespołami oraz wspierała menedżerów w zakresie HR. Nadal pracuje nad swoim rozwojem, ciągle jest nastawiona na poszerzanie swojej wiedzy i doświadczenia w obszarze HR. Prowadzi swoją działalność gospodarczą nastawioną na doradztwo i szkolenia, także w j.angielskim.
Absolwentka wydziału filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach zafascynowana światem biznesu. Ukończyła 2-letnie studia podyplomowe na Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach uzyskując dyplom "MBA in International Business", a także studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi organizowane przez SGH. Ukończyła kurs "Train the Trainer" oraz wiele innych szkoleń i kursów z obszaru HR. Posiada certyfikat Green Belt WCM (filar People Development). Certyfikowany trener Standardu HRDBP (Human Resources Development Business Partner).
Prywatnie uwielbia amerykańskie programy polityczno-satyryczne, literaturę i kino.

TEMATY SZKOLEŃ

Obszar mojej specjalizacji szkoleniowej to:
- procesy i narzędzia HR
- przywództwo
- prawo pracy dla menedżerów
- zarządzanie zespołem
- komunikacja
- prowadzenie prezentacji
- wdrażanie wartości w organizacji
- rekrutacja
- angielski dla HR
*Wszystkie projekty realizuje także w języku angielskim.

REFERENCJE

Zrealizowała projekt Interim HR Manager (greenfield) dla firmy Johnson Matthey Polska Sp. z o.o.(zbudowanie od podstaw wszystkich procesów HR, rekrutacja na wszystkie stanowiska i stworzenie planów szkoleniowo-rozwojowych dla wszystkich nowoprzyjętych pracowników); projekt wdrożenia wartości dla firmy z kapitałem niemieckim.

WEJDŹ W NOWY ŚWIAT SZKOLEŃ

EFEKTYWNYCH BIZNESOWO

  1. Imię i nazwisko*
    Uzupełnij dane
  2. Firma*
    Uzupełnij dane
  3. E-mail*
    Uzupełnij prawidłowy adres e-mail
  4. Telefon*
    Uzupełnij numer telefonu
  5. Nieprawidłowe dane
  6. Nieprawidłowe dane

 SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA I PRZEKONAJ SIĘ, ŻE WARTO BYĆ PIONIEREM INNOWACJI I ROZWOJU.