piotr

Paweł Kopijer Konsultant SEB, ROI, kierownik projektu

Absolwent studiów MBA (Thames Valley University, London); prezes 2C Consulting sp. z o.o., członek Komisji Rewizyjnej Polish Society for Training and Development (PSTD); wiceprezes polskiego oddziału International Institute of Coaching (IIC), kierownik projektu Ogólnopolskiego Badania Benchmarków Efektywności Polityki Szkoleniowej w polskich organizacjach, (Badanie TDI). Były prezes pierwszej w Polsce firmie brokerskiej rynku szkoleń; autor i szef Rady Programowej programu Profesjonalny Menedżer Szkoleń; Wykładowca na studiach dziennych i podyplomowych na takich uczelniach jak Wyższa Szkoła Psychologii Społecznej, Politechnika Warszawska, Politechnika Gdańska, Wyższa Szkoła Europejska im Tischnera, WSPiZ im. Koźmińskiego. Certyfikowany konsultant, coach i trener takich metodologii jak: Model ROI™, J.J.Phillips, metodologia HPI, LMI™, Paul J. Meyer. Autor Modelu SEB/SEA© (narzędzie usprawniania procesów szkoleniowych i oceny efektywności). 

Rozwiń..

Przez kilka lat członek i inicjator szeregu gremiów eksperckich takich jak: Rada Programowa Serwisu HR, kapituła konkursu na „Menedżera Szkoleń Roku”, kapituła konkursu „Organizator Szkoleń Najwyższej Jakości”, autor wielu publikacji i opracowań o tematyce zarządzania ludźmi (Home & Market, Serwis HR, Personel, Vademecum Szkoleń, Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, CH Beck) oraz neurodydaktyki i nauki w stanie alfa. Uczestnik i Project Manager wielu międzynarodowych konferencji HR oraz Misji Studyjnych w Europie. Od roku 1993 trener, konsultant HR, menedżer i właściciel różnych podmiotów szkoleniowych i konsultingowych, specjalista ds. szkoleń w centrali jednego z największych polskich pracodawców, HR menedżer w spółce z branży IT. Absolwent szeregu kursów związanych z zarządzaniem organizacją, a także dotyczących osobistego rozwoju takich jak „Samokontrola umysłu metodą Silvy. Doświadczenie w szkoleniu trenerów i szkoleniowców to m.in. udział w projekcie Inwestycja w Kadry (2000 trenerów przeszkolonych w całej Polsce) oraz w programie certyfikacyjnym Profesjonalny Menedżer Szkoleń (obecnie ponad 130 absolwentów z działów HR), a także 3 edycje Akademii Mistrzów Treningu (około 160 trenerów biznesu)

 

monika

Monika Ziaja Konsultant SEB, ROI

Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego na wydziale przyrodniczo-technicznym. Posiada doświadczenie zawodowe związane z branżą farmaceutyczną, ubezpieczeniową, obrotem nieruchomościami. Realizowała projekty kompleksowego wdrażania systemów szkoleniowych, a także przeprowadziła badanie rentowności szkoleń ( między innymi w Bank Śląski, Kruk S.A., Bims Plus Kraków , Skraw-Mech). Jest wykładowcą Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie gdzie prowadzi zajęcia z zakresu Zarządzania procesami szkoleniowymi.

Rozwiń..

Odpowiadała za usprawniania procesów sprzedażowych oraz była odpowiedzialna za projektowanie systemu ocen, motywacyjnego oraz systemu szkoleń Kierowników Regionalnych i Przedstawicieli Farmaceutyczno – Medycznych. Prowadzi szkolenia z tematyki towarzyszącej zakresowi oferowanych usług konsultingowych np: Diagnoza Potrzeb Szkoleniowych w programie Profesjonalny Menedżer Szkoleń przy Fundacji Obserwatorium Zarządzania, oraz inne moduły, które są wynikiem doświadczeń w strukturach sprzedażowych tj. techniki sprzedaży, budowanie zespołu, autoprezentacja czy efektywna komunikacja. Jest koordynatorem projektów w Polish Society for Training and Development – aktualnie w pierwszym Badaniu benchmarkingowym polityki szkoleniowej w polskich przedsiębiorstwach, którego jest współtwórcą. Ukończyła Akademię Mistrzów Treningu na poziomie profesjonalista. Jest coachem w trakcie akredytacji ICF.

 

darek

Dariusz Tadrała Konsultant SEB

Trener, konsultant, coach. Jest absolwent psychologii na Wydziale Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, ukończył studium podyplomowe Zarządzanie Kadrami w Nowoczesnej Firmie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, jest absolwentem szkoły coachingu The Art & Science of Coaching (program certyfikacyjny ICF) przy Uniwersytecie Jagiellońskim, ukończył cykl Profesjonalny Menedżer Szkoleń.

Tematyka w jakiej się specjalizuje to: zarządzanie rozwojem pracowników nastawionym na efektywność biznesową: planowanie i realizowanie działań rozwojowych i szkoleń, Assessment i Development Centre, rekrutacja i wdrażanie pracownika, systemy kompetencji, systemy ocen pracy i kompetencji, rozmowy rozwojowe; wszelkie aspekty kompetencji kierowniczych: komunikacja i budowanie relacji przełożony-podwładny, budowanie zespołów, organizacja pracy i kierowanie zespołem.

Rozwiń..

Posiada ponad piętnaście lat doświadczenia w „miękkim HR”, zrealizował w sumie ponad 5 000 godzin szkoleniowych i warsztatowych dla wielu dużych firm, między innymi takich jak VOLVO, CUSSONS POLSKA, KGHM, PKN Orlen, Polkomtel, NOMI, AUTOLIV, Almi Decor, OBI Polska. Ostatnie 10 lat odpowiedzialny za rozwój personalny w duże sieci handlowej, początkowo jako trener wewnętrzny, a ostatecznie jako szef Działu Rozwoju Personalnego. Budował od podstaw wiele standardów dotyczących realizacji działań rozwojowych i systemów szkoleń, zarządzał dużymi projektami rozwojowymi dla kadry menadżerskiej średniego i wyższego szczebla, cyklami szkoleniowymi dla różnych działów firmy oraz dużymi procesami rekrutacyjnymi. Tematyka projektów jakie realizował to m.in.: kompleksowy program rozwoju kadry menedżerskiej, system kompetencji dla kadry menedżerskiej, system szkoleń standardów obsługi klienta dla sił sprzedaży, kompleksowy program rozwoju kadry działu zakupów, development i Assessment Centre dla dyrektorów sprzedaży, system trenerów wewnętrznych standardów obsługi klienta, system ocen i rozmów okresowych pracowników sprzedaży, badania zaangażowania pracowników, procesy rekrutacyjne do nowych marketów, system wdrażania pracowników, system szkoleń produktowych dla sprzedawców.

 

A. Kusz

Alan Kusz trener SEB

Obecnie Kierownik działu szkoleń w ogólnopolskiej sieci sklepów RTV/AGD. Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie na studiach podyplomowych Akademia Trenera Biznesu oraz Akademia Menedżera Sprzedaży. Ukończył również̇ studia w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej na kierunku HR Business Partner. Członek Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu oraz Stowarzyszenia HR Business Partner. Uczestniczył w zaawansowanej szkole Trenerów Biznesu oraz szkole coachingu menadżerskiego wrocławskiego Moderatora. Od początku kariery związany ze sprzedażą̨ w rożnych branżach (techniczna, finansowa, retail), gdzie przeszedł ścieżkę̨ kariery od doradcy klienta przez menedżera po trenera. Pełnił rolę prelegenta na konferencjach biznesowych („Partnerstwo Biznesowe działów szkoleń́” oraz „Standardy Obsługi Klienta jako klucz do efektywnej sprzedaży”). Posiada ponad 1500 godzin szkoleniowych spędzonych na sali oraz w formie training on the job. 

Rozwiń..

Przez kilka lat członek i inicjator szeregu grem Prowadził szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
Bank Zachodni WBK, Stokrotka, Aviva, NC+, Alior Bank, DataContact, Avans, MyCenter,
AGD Market, JATA Dealer FIAT PROFFESIONAL

 


Rekomendacje klientów

  • Animex-logo
  • ghelamco

  • indeks
  • ing
  • logo welcome
  • UMWawa

Partnerzy medialni

logo-hr-polska.png

Partnerzy instytucjonalni

      logo K2Training www     logo 2CCcedoz