Projekt, jako inicjatywa rynkowa PSTD, będzie co roku szeroko promowany na rynku HR. Poniższe, wybrane przykładowo działania komunikacji marketingowej stanowią tez platformę promującą absolwetnów Szkoły HRD BP, jako trenerów pracujących w Standardzie HRD BP.

  • Promocja projektu w trakcie licznych wydarzeń dedykowanych do środowiska HRD, m.in.:
    • Konferencje Rozwiązania HR - Wolters Kluwer
    • Cykl seminariów regionalnych w całej Polsce zakończony Targami Usług Szkoleniowych i Doradczych - PSTD
    • Konferencje HR Przy Kawie – Wiedza i Praktyka,
    • Konferencje HR Factor - HR News,
    • Konferencje Lato HR – Inwenta,
    • Kongresy Kadry – Nowoczesna Firma,
    • Konferencje Quo Vadis Szkolenia – PSTD & Akademia Leona Koźmińskiego
    • kilkanaście kolejny w trakcie ustalania.
  • Akcje mailingowe, m.in.: do bazy członków Stowarzyszenia PSTD, do bazy uczestników Badania Benchmarków TDI, do bazy użytkowników portalu HRPolska.pl
  • Informacje na grupach dyskusyjnych GoldenLine (moderowanych przez PSTD)
  • Informacje na fanpage’u Stowarzyszenia PSTD oraz fanpage’u Badania Benchmarków TDI
  • Artykuły w czasopismach branżowych HR, m.in. Personel PLUS, Personel i Zarządzanie, Benefit,
  • Kampanie banerowe na portalach branżowych HR; m.in. HRStandard, HRNews.pl, HRPolska.pl
  • Artykuły na portalach branżowych: m.in. HRStandard, HRNews.pl, HRPolska.pl
  • Spotkania: Członków Stowarzyszenia PSTD, Klubu Coacha w Warszawie, regionalnych Klubów Trenera MATRIK,
  • Promocja i pozycjonowanie strony Standardu HRD BP.

Rekomendacje klientów

  • Animex-logo
  • ghelamco

  • indeks
  • ing
  • logo welcome
  • UMWawa

Partnerzy medialni

logo-hr-polska.png

Partnerzy instytucjonalni

      logo K2Training www     logo 2CCcedoz