Wybierz trenera Standardu HRD BP

Wybierz temat

SPRAWDŹ TRENERA HRD BP

Od Trenera Standardu HRD BP możesz oczekiwać:

  • Analizy popartej kontaktem z uczestnikami i ich szefami
  • Rozpoznania korzyści biznesowych projektu szkoleniowego
  • Doprecyzowania celów SMART na poziomach Kirkpatricka
  • Propozycji umowy typu „success fee”
  • Prognozy ROI przy dostępnych danych
  • Programu szkolenia opartego na celach behawioralnych
  • Zbudowania motywacji pro-wdrożeniowej uczestników
  • Ewaluacji progresu kompetencji i skuteczności wdrożenia
  • Wskaźnikowego rozliczenia uzgodnionych celów

 

Zaproś do siebie Trenera HRD BP i zapoznaj się z korzyściami Standardu HRD BP. Skorzystaj bez ryzyka z innowacyjnych narzędzi wzmocnienia wdrażania kompetencji i oceny efektywności biznesowej.

Magdalena Turowska-Kwapisz

Certyfikowany trener biznesu, andragog

BIOGRAM

Andragog, absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Nauk o Wychowaniu ze specjalizacją Edukacja Dorosłych. Certyfikowany Trener biznesu. Posiada uprawnienia do rekomendacji I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego Trenera Umiejętności Psychospołecznych oraz certyfikat Szkoły Trenerów ALAMO Executive Training & HR Consulting. Ukończyła również profesjonalny kurs coachingu ,,Smart Coaching”. Założycielka i właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej TK TrAininG. Obecnie w trakcie certyfikacji Standardu HRD BP (Partner Biznesowy w Rozwoju).  Od zawsze praktyk – aktywnie sprzedawała, budowała trwałe relacje z klientami, była odpowiedzialna za profesjonalną obsługę, realizowała procesy rekrutacyjne, zarządzała zespołem w branży Doradztwa Personalnego. Posiada również doświadczenie we współpracy międzynarodowej z Chinami. 

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu tzw. soft skills, na których wykorzystuje swoje praktyczne doświadczenie pozyskane w sprzedaży B2B i obsłudze Klienta, pomagając rozwijać kompetencje m.in. z zakresu: efektywnej komunikacji z Klientami, budowania relacji, profesjonalnej obsługi Klienta przez telefon, zarządzania emocjami w trudnych sytuacjach z Klientami, typologii osobowości Klientów w procesie sprzedaży i obsługi, tworzenia standardów obsługi Klienta. Natomiast doświadczenie pozyskane w branży HR (Human Resources) skutecznie wspiera Ją w rozwijaniu u uczestników kompetencji menadżerskich, m.in. w obszarze: komunikacji kierowniczej, motywowania pracowników, zarządzania zespołem.

REFERENCJE

Współautorka i wykonawca szkoleń dla Drużyn Konduktorskich Ekspres Intercity Premium (Pendolino) oraz realizatorka cyklu szkoleń dla kadry menadżerskiej PKP Intercity ,,Pociąg menadżera”. Prowadzi również indywidualne sesje z zastosowaniem technik coachingowych na stanowisku pracy dla szefów organizacji, przed którymi stawiane są nowe zadania i wyzwania, związane ze zmianą w firmie. Wyróżnia się dużym dynamizmem w działaniu oraz doskonałymi umiejętnościami w zakresie budowania pozytywnych relacji. Swoje doświadczenie i kompetencje zdobyła pracując w biznesie, współpracując z firmami z różnych branż, m.in.: PKP Intercity S.A., Telekomunikacja Polska, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Okręgowy Urząd Miar, Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotnicza Hufców Pracy, HPR Group Sp. z o.o., UsbKey4U ltd., DKS Sp.z o. o, Cedar Sp. z o. o., Bereska Numizmatyka, Scout Travel 2.
Weronika Witczak

Psycholog, trener

BIOGRAM

Absolwentka psychologii na UAM w Poznaniu. Zdała międzynarodowy egzamin „101” z zakresu Analizy Transakcyjnej. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.Jest certyfikowanym konsultantem Extended DISC®. Od 8 lat pracuje z grupami, wspierając rozwój indywidualny, zespołów i organizac ji.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w takich obszarach jak: kompetencje osobiste (komunikacja, współpraca w zespole, asertywność, rozwiązywanie konfliktów, zarządzanie sobą w czasie, radzenie sobie ze stresem i work-life balance, wystąpienia publiczne), obsługa klienta (typy klienta i dopasowanie obsługi, elementy sprzedaży w obsłudze klienta, rozwiązywanie sytuacji trudnych) oraz menedżerwkich (budowanie autorytetu, zarządzanie zespołem, zarządzanie konfliktem, zarządzanie zmianą).

REFERENCJE

Prowadziła szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla następujących organizacji: Agrifirm, Bank BPH, B  brown, Centrum Innowacji Społecznej SIC!, Eureka Group, Fabryka Formy, Interplastik, Konsorcjum Clar System, Konferencja Kadry dla Biznesu (warsztat panelowy), Malta Ski, MAN Bus, PEPCO, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (warsztat panelowy), PKP Intercity S.A. Schneider Electric.
Joanna Gajda

Trener umiętności społecznych

BIOGRAM

Moim zawodowym celem jest dobre projektowanie, planowanie i realizacja szkoleń i badań, których wyniki można wykorzystać przy wprowadzaniu zmian i usprawnień. Moje dotychczasowe doświadczenia zawodowe to praca w zróżnicowanych środowiskach (biznes, nauka, samorząd) w ramach szkoleń a także realizacji i koordynacji badań. Kładłam nacisk na wykorzystanie zdobytej dzięki badaniom wiedzy - w uczeniu i wsparciu wdrożeń. Posiadana wiedza i praca z zespołami badawczymi, klientami i trenerami pozwala mi lepiej zrozumieć potrzeby grup i podejmować działania szkoleniowe, które wpływają na efektywność i skuteczność realizowanych projektów.

Zrealizowałam ponad trzy tysiące godzin szkoleniowych ze zróżnicowanymi grupami odbiorców od młodzieży i studentów, poprzez pracowników obsługi, menadżerów i trenerów, po księgowych i prawników. Cenię sobie możliwość wspierania rozwoju innych, dlatego pracuje metodami aktywizującymi, umożliwiając uczestnikom szkoleń uczenie się przez: doświadczenia, obserwacje, tworzenie rozwiązań i eksperymentowanie. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Jako pracownik i koordynator projektów badawczych zajmowałam się utrzymywaniem relacji z klientami, audytami i tworzeniem strategii naprawczych, wyznaczeniem celów, planowaniem działań i organizacją efektywnej pracy zespołu, realizując w praktyce wszystkie etapy negocjacji z klientem, realizacji projektów, budowy i pracy. Rozwijam efektywność działania poprzez doskonaleniem pracy, zarządzanie sobą w czasie, planowanie, odpowiednią motywację i komunikację społeczną. Pasjonuję się tym, co nowe, nieznane do odkrycia... ludzkimi możliwościami rozwoju. Specjalizuje się w pracy trenerskiej nastawionej na cele zawodowe i osobiste uczestników szkolenia. Moją pasją jest turystyka wysokogórska, podróże pod wschodniej Europie oraz nauka i dzielnie się wiedzą. 

TEMATY SZKOLEŃ

Moja specjalizacja trenerska to: komunikacja i praca w grupie, koordynacja zespołu, budowanie relacji i obsługa klienta, zarządzanie sobą w czasie i planowanie, metody badań i ewaluacja, motywowanie siebie i innych, prowadzenie prezentacji.

 

REFERENCJE

...
Jacek Czapski

Trener, coach, konsultant, właściciel firmy MetaEdukacja

BIOGRAM

Posiada 16-letnie doświadczenie trenerskie oraz 10 letnie doświadczenie menedżerskie zdobyte m.in. w firmach amerykańskich . Tam też w połowie lat 90-tych, pierwszy raz prowadził coaching menedżerski. Był m in. bezpośrednim przełożonym zespołów sprzedażowych a później dyrektorem sprzedaży, któremu podlegało 5 kilkunastoosobowych oddziałów zajmujących się sprzedażą i o licencjonowanym trenerem metody uczącej komunikacji i negocjacji w trudnych sytuacjach oraz rozwiązywania konfliktów - Transforming Communication™. Jego kompetencje potwierdzają też certbsługą klienta.

Jestyfikaty Trenera IA NLP oraz Coacha ICF. Różnorodne doświadczenie połączone z wiedzą biznesową (Akademia Ekonomiczna - Wrocław) oraz psychologiczną (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej - Warszawa) wykorzystuje do realizacji swojej pasji - wspierania rozwoju osób, zespołów i organizacji.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kompleksowych projektów rozwijania kompetencji nastawionych na wzrost efektywności. Zakres prowadzonych szkoleń obejmuje obecnie m.in. zarządzanie i przywództwo, budowanie zespołu, sprzedaż, obsługę klienta, komunikację w trudnych sytuacjach, negocjacje, rozwiązywanie konfliktów, trening dla trenerów, prezentacje i wystąpienia publiczne, radzenie sobie ze stresem, tremą i zapobieganie wypaleniu. Długoletnie i różnorodne doświadczenie zawodowe pozwala mu na skuteczne wdrażanie efektywnych rozwiązań dostosowanych do celów projektu, kultury organizacyjnej, branży, wielkości organizacji itd.

REFERENCJE

Realizował szkolenia i projekty rozwojowe między innymi dla: Grupy Allegro, Grupy Animex, Agros Nova, Amplico Life, Banku DNB Nord, Banku Millennium, Raiffeisen Bank Polska, BP Poland, Colgate-Palmolive, Cemex SA, Danone, Ericpol Telecom, GlaxoSmithKline, Indesit Company, ING Nationale Nederlanden, Liberty Poland, MAN Bus Polska, Ministerstwa Gospodarki, Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA, FIAT Auto Poland, Izb Celnych – Szczecin i Białystok, Kliniki Implantologii Borczyk.pl, Koszalińskiego Przedsiębiorstwa Przemysłu Drzewnego, Powiatowych Urzędów Pracy, Szczecińskiej Energetyki Cieplnej, Hotelu Malinowy Dwór, PKP Intercity, RWE Polska, Sephora Polska, Sabre Polska, Sygnity i wielu innych.

Marcin Krukar

Konsultan SEB, Trener, Coach

BIOGRAM

Ponad 13 lat pracy jako trener, ponad 9 000 godzin przeprowadzonych szkoleń, ponad 2 000 godzin doradztwa indywidualnego i biznesowego. Posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju wydawanego przez MATRIK & Edexcel i BTEC Professional Qualifications, właściciel firmy szkoleniowej, wykładowca akademicki, członek MATRIK, współtwórca i członek Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR. Prywatnie wróg nudy i monotonni, uzależniony od wyzwań i potrzeby ciągłego rozwoju. Fascynuje się komunikowaniem się w internecie, wciąż zgłębia wiedzę na ten temat. Oprócz tego wielbiciel i kolekcjoner win, zasłuchany w klasycznym rocku i poezji śpiewanej, pasjonat szybkiej jazdy samochodem i gokartów. Czas wolny spędza gotując, w otoczeniu przyjaciół lub odpoczywając przy dobrym filmie

SZKOLEŃ

Specjalizacje szkoleniowe: komunikacja w zarządzaniu, zarządzanie zespołami, współpraca, negocjacje, kompetencje trenerskie, obsługa klienta, komunikacja perswazyjna.

REFERENCJE

......................................
Michał Szczypek

Trener, sprzedawca, antropolog, animator

BIOGRAM

Absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada niemal 10 letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego. Pierwsze szlify trenerskie zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie przez ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności. W ING odpowiedzialny za prowadzenie szkoleń i treningów z umiejętności sprzedażowych oraz z wiedzy produktowej. Kompetencje menadżerskie zdobywa i wykorzystuje w praktyce zarządzając własnymi projektami kulturalnymi. Pomysłodawca, Organizator i Dyrektor Artystyczny Czatów Zamkowych - unikalnej w kraju imprezy muzyczno-literackiej. Stały współpracownik Wrocławskiego Salonu Jacka Kaczmarskiego. Współorganizator koncertów spod znaku Return to the BatCave Festival.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta Przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych.

REFERENCJE

Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej MS MANAGEMENT. Od kwietnia 2014 roku stale współpracujący z PKP Intercity, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i treningów indywidulanych z umiejętności miękkich. Autor i realizator programów szkoleniowych m.in. z zakresu Komunikacji Międzyludzkiej dla Kasjerów i Drużyn Konduktorskich oraz Efektywnej Obsługi Klienta przez Telefon dla Infolinii. Realizował z powodzeniem programy szkoleniowe dla Drużyn Konduktorskich obsługujących pociągi Premium – Pendolino. Prowadził szkolenia kompetencyjne z cyklu Pociąg Menadżera, skierowane do kadry menadżerskiej PKP Intercity.

Współpracował z firmą Eureka Group realizując ponad 200 godzin szkoleniowych w ramach projektu „Wzrost kompetencji branży handlu detalicznego na Dolnym Śląsku”, szkoląc z zakresu m.in. Komunikacji Międzyludzkiej i Radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem. 

Roman Iwasieczko

Trener biznesu, Coach ICC, Master NLP

BIOGRAM

Trener, Coach, HR Biznes Partner. Od 2000 roku trener biznesu, umiejętności negocjacyjnych, sprzedażowych, motywacyjnych i menedżerskich. W ramach realizowanych projektów zajmuje się rozwojem kadry kierowniczej, programami sprzedażowymi, rekrutacyjnymi i outplacementowymi. Tworzy i realizuje badania typu Assessment Center, Development Center oraz oceny 360 stopni. Swoje doświadczenia i umiejętności przekazuje poprzez szkolenia, coachingi, wdrożenia, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada bogate, praktyczne doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach biznesowych, rekrutacji, zarządzaniu zespołami handlowymi, rozwijaniu kadry menedżerskiej oraz zarządzaniu projektami szkoleniowymi (10 lat stanowiska menedżerskie, 5 lat Szef Projektu Szkoleniowego, 3 lata HR Biznes Partner). W ramach prowadzonych szkoleń i warsztatów wykorzystuje autorskie, fabularne gry szkoleniowe; innowacyjne, komputerowe symulacje biznesowe oraz aplikacje wirtualnej rzeczywistości, których jest pomysłodawcą i współproducentem. Posiada następujące certyfikaty: Coach ICC, Praktyk i Master NLP (The Society of Neuro-Linguistic Programming – Christina Hall), Insights Discovery, Hogan Assessment Certification, HRD BP. Ponad 7000 zrealizowanych godzin szkoleniowych; ponad 500 godzin szkoleń typu „Train the Trainers”; ponad 100 godzin wstąpień jako mówca inspiracyjny – Konferencje, Targi Pracy, eventy biznesowe i kulturalne; ponad 600 godzin Assessment & Development Center; ponad 1000 godzin prowadzonych rekrutacji; ponad 5000 godzin pracy coachingowej – live coaching, business coaching, coaching & training on the job, executive coaching, outplacement & career coaching.

TEMATY SZKOLEŃ

AKADEMIA NEGOCJACJI (każdy warsztat 2 lub 3 dni) z wykorzystaniem autorskiej aplikacji – symulatora „WINegocjacje” oraz videotreningu.
1. Negocjacje poziom I Bazowy (Basic)
2. Negocjacje poziom II Praktyk (Practitioner)
3. Negocjacje poziom III Zaawansowany (Advanced)
4. Negocjacje poziom IV Mistrzowski (Master)
5. Negocjacje poziom V Wzmacniający (Strengthening)

AKADEMIA KOMUNIKACJI (każdy warsztat 2 dni) z wykorzystaniem videotreningu
1. Komunikacja interpersonalna poziom I - Bazowy. Techniki skutecznego przekazu i wywierania wpływu.
2. Komunikacja interpersonalna poziom II - Praktyk. Argumentacja i schematy kierunkowania rozmówcy.
3. Komunikacja interpersonalna poziom III - Zaawansowany. Perswazja neurolingwistyczna.
4. Komunikacja interpersonalna poziom IV - Mistrzowski. Interwencje w sytuacjach kryzysowych.
5. Komunikacja interpersonalna poziom V - Wzmacniający. Warsztat holistyczny.

POZOSTAŁE SZKOLENIA WARSZTATOWE
• Zarządzanie sobą w czasie i efektywna organizacja pracy (1 dzień - warsztat z wykorzystaniem autorskiej gry symulacyjnej „W godzinach pracy”)
• Asertywność i radzenie sobie ze stresem (1 dzień - warsztat)
• Radzenie sobie ze stresem. Modele zapobiegania, techniki reagowania i asertywna argumentacja (1 dzień warsztat; istnieje możliwość przeprowadzenia warsztatu w formie bardziej zaawansowanej – 2 dni)
• Współpraca międzydziałowa i w zespole (1 lub 2 dni, z wykorzystaniem fabularnej gry szkoleniowej „Misja Wenus” – z użyciem technologii VR ‘wirtualnej rzeczywistości’)
• Menedżer coachem. Trening w miejscu pracy. (2 dni)
• Proces grupowy w zarządzaniu projektem (2 dni – warsztat)
• Proces grupowy w zarządzaniu zespołem (2 dni – warsztat)
• Efektywne motywowanie pozafinansowe (2 dni – warsztat)
• Zarządzanie zespołem pracowników (2 dni – warsztat)
• Wystąpienia publiczne (1 lub 2 dni – warsztat)
• Train The Trainers

REFERENCJE

Prowadził szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
PKO PB, PZU, WARTA, Hestia, SONY, Euro-net, JTI Polska, Real, Leroy Merlin, Praktiker, Frito Lay (PepsiCo), DHL, Fabryka Mebli FORTE, Polkomtel, Mars Polska, T-Mobile, Orange, VOLVO, Neuca, Jeronimo Martins, BGŻ BNP Paribas, PORTA, Iglotex, Citi Handlowy, ArcelorMittal, FM Logistic
Katarzyna Wolna-Belska

Certyfikowany Trener Biznesu, wspólnik w firmie DOSKAM

BIOGRAM

Certyfikowany Trener Biznesu, wspólnik w firmie DOSKAM, Trener Standardu HRD BP, praktykujący Manager, Coach i Facylitator. Ma na koncie ponad 6000 godzin zrealizowanych szkoleń, blisko 600 godzin w kilkunastu projektach doradczych. Posiada certyfikaty Master Business Trainer Level Expert, Master in the Art of NLP oraz Master of Management and Marketing International Education Society. Od dwudziestu lat związana z sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem – od Account Managera, przez Dyrektora Marketingu następnie Dyrektora Handlowego w śląskich stacjach radiowych Flash, Antyradio i Planeta. Jest wspólnikiem, Prezesem i Dyrektorem Zarządzającym w spółce doradczo-szkoleniowej DOSKAM – Niepublicznej Placówce Kształcenia Ustawicznego. Uzyskała dyplom na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach, jest absolwentką studiów podyplomowych Zarządzanie Projektem w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz ukończyła Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej. Autorka licznych autorskich programów rozwojowych oraz artykułów. Za swoje osiągnięcie uważa rzesze zainspirowanych, zmieniających się ludzi i organizacji. Gdy ma czas tylko dla siebie, to uwielbia … się czegoś nauczyć. Ćwiczy się w Uważności.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się we wprowadzaniu zmian w firmach przez rozwijanie kompetencji liderów, sprzedawców i modelowanie procesów w organizacji w oparciu o wartości. Z pasją realizuje usługi rozwojowe z tematów zarządzania takich jak: zarządzanie zmianą, zarządzanie przez cele, zarządzania zespołem, zarządzania projektami, opracowywanie strategii firmy, rozwijanie przywództwa w oparciu o wartości, jak również z obszaru sprzedaży takich jak: techniki sprzedaży, standardy obsługi klienta a także zwiększania efektywności osobistej i zawodowej.

REFERENCJE

Realizowała projekty rozwojowe dla wielu organizacji z branż m.in.: ubezpieczenia, administracja publiczna, telekomunikacja, energetyka, przemysł i handel. Współpracowała z licznymi przedsiębiorstwami sektora MSP oraz dużymi firmami m.in.: Grupa PZU, ZUS, BUMAR, Bank Millennium, Telecom, GAPR, Tauron, Rolnik oraz z administracją publiczną np.: ZUS, Urzędy Marszałkowskie, Urzędy Miast, jak również Związki Zawodowe.
Alan Kusz

Trener, Konsultant

BIOGRAM

Obecnie Kierownik działu szkoleń w ogólnopolskiej sieci sklepów RTV/AGD. Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Wyższej Szkoły Bankowej w
Chorzowie na studiach podyplomowych Akademia Trenera Biznesu oraz Akademia Menedżera Sprzedaży. Ukończył również̇ studia w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej na kierunku HR Business Partner. Członek Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu oraz Stowarzyszenia HR Business Partner. Uczestniczył w zaawansowanej szkole Trenerów Biznesu oraz szkole coachingu menadżerskiego wrocławskiego Moderatora. Od początku kariery związany ze sprzedażą̨ w rożnych branżach (techniczna, finansowa, retail), gdzie przeszedł ścieżkę̨ kariery od doradcy klienta przez menedżera po trenera. Pełnił rolę prelegenta na konferencjach biznesowych („Partnerstwo Biznesowe działów szkoleń́” oraz „Standardy Obsługi Klienta jako klucz do efektywnej sprzedaży”).
Posiada ponad 1500 godzin szkoleniowych spędzonych na sali oraz w formie training on the job.

TEMATY SZKOLEŃ

Techniki sprzedaży
Zarządzanie zespołami
Motywowanie
Efektywność szkoleń biznesowych
Train the trainers
Negocjacje
Obsługa klienta
Komunikacja
Partnerstwo biznesowe działów HR
Rozwój HR Business Partnerów

REFERENCJE

Prowadził szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
Bank Zachodni WBK, Stokrotka, Aviva, NC+, Alior Bank, DataContact, Avans, MyCenter,
AGD Market, JATA Dealer FIAT PROFFESIONAL
Agata Bogusiak

Trener w biznesie, HR Business Partner

BIOGRAM

Obecnie Prezes Stowarzyszenia PSTD, HR Business Partner, Trener w biznesie. Zawodowo, od samego początku związana z obszarem zasobów ludzkich. Pierwsze kroki stawiała w wewnętrznych działach personalnych w dużych organizacjach (firmy produkcyjne) teraz we współpracy z Stowarzyszeniem PSTD działa aktywnie na rzecz społeczności zajmującej się zawodowo rozwojem kapitału ludzkiego w organizacjach. W imieniu Stowarzyszenia promuje rozwój rynku szkoleń i doradztwa w Polsce oraz profesjonalizm i etykę menadżerską. Jednocześnie prowadzi własną działalnością szkoleniową. Licencjonowany trener modelu SEB/SEA® oraz certyfikowany trener Standardu HRD BP (Human Resources Development Business Partnering). Studiowała socjologię oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Łódzkim.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności społecznych, kompetencji komunikacyjnych, doradztwa zawodowego, narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi oraz efektywności biznesowej szkoleń. Realizuje projkety mające na celu identyfikacje potencjału rozwojowego w organizacjach. Prowadzi również zajęcia na studiach podyplomowych takich uczelni jak (Akademia Leona Koźmińskiego i Akademii Wyższej Szkoły Biznesu).

REFERENCJE

...............
Agnieszka Olejnik

Trener biznesu, HR Manager, konsultant procesów Zarządzania Zasobami Ludzkimi

BIOGRAM

HR-owiec z wykształcenia, doświadczenia i zamiłowania. Posiada wykształcenie wyższe z zakresu metodyki nauczania i filologii (absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: metodyk nauczania, germanista); wykształcenie podyplomowe z zakresu treningów biznesowych, interpersonalnych i coachingu kariery (absolwentka Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie). Jest również ekspertem ds. wizerunku i wystąpień publicznych (absolwentka Francuskiej Szkoły Stylizacji i Wizerunku w Krakowie)
Ponad 10 lat pracowała w biznesie jako Dyrektor ds. HR i Rozwoju Pracowników w polskich i międzynarodowych korporacjach (m.in. sieci kawiarni coffeeheaven, Lafarge Polska).
Od 11 lat pracuje jako konsultant HR (m.in. dla 5aSec Polska, EBS Polska, Pijalnie Wedel Polska) i jako trener biznesu prowadząc wysoko oceniane warsztaty z zakresu HR (rekrutacja i selekcja, oceny okresowe, zarządzanie rozwojem i talentami), komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej, zarządzania czasem, stresem, emocjami, przywództwa i motywowania pracowników, asertywności. Jej sztandarowymi szkoleniami
z zakresu umiejętności miękkich są warsztaty z Wystąpień Publicznych i Autoprezentacji (przeprowadziła ponad 150 szkoleń z tego zakresu). Ogólnie na salach szkoleniowych przepracowała już około 10 tysięcy godzin.

TEMATY SZKOLEŃ

Szkolenia miękkie:
1. Komunikacja interpersonalna z elementami i inteligencji emocjonalnej i sztuki wywierania wpływu
2. Wystąpienia publiczne i autoprezentacja (budowanie wizerunku zawodowego) + praca z kamerą
3. Biznesowy savoir – vivre i budowanie relacji zawodowych
4. Zarządzanie Sobą w Czasie z elementami asertywności
5. Psychologia Obsługi Klienta – w systemach „openspace” (kawiarnie, restauracje, punkty usługowe, sklepy)
6. Train the trainer – treningi dla trenerów wewnętrznych i zewnętrznych
7. Inteligencja emocjonalna – czyli sztuka budowania relacji
8. Wypalenie zawodowe i automotywacja do zmiany

Szkolenia menedżerskie:
1. Współczesne przywództwo(leadership) – czyli kim jest Lider
2. Metody i narzędzia motywowania pracowników
3. Coaching w zarządzaniu – menedżer jako coach
4. Budowanie efektywnych zespołów

Szkolenia ZZL:
1. Efektywna rekrutacja i selekcja pracowników oparta na modelach kompetencyjnych (duże doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji i szkoleń dla sieci)
2. Zarządzanie Szkoleniami i Rozwojem w przedsiębiorstwie
3. Wprowadzenie, zarządzanie i monitorowanie systemów Ocen Okresowych w przedsiębiorstwie
4. Certyfikowane kursy dla Specjalistów ZZL

Wykłady motywacyjne (interaktywne): czas trwania 1 – 3 h
1. Jak pokonać i zaprzyjaźnić się z tremą podczas wystąpień publicznych
2. Autoprezentacja i wizerunek jako najsilniejsze narzędzie wpływu społecznego wpływające na sukces zawodowy i osobisty
3. EQ – czyli Inteligencja Emocjonalna jako kluczowa kompetencja wpływająca na nasz sukces zawodowy
4. Każdy Może Być Najlepszy – odkrywanie indywidualnych talentów i mocnych stron- jak świadomie zarządzać swoim potencjałem intelektualno - zawodowym
5. Zjadanie Żab – czyli 10 niezawodnych reguł na poradzenie sobie z odkładaniem spraw na później (zawodowych i osobistych)
6. Kobieta LIDER – atuty kobiecego stylu zarządzania w przywództwie
7. Techniki wywierania wpływu i budowania relacji
8. Powiedz NIE wypaleniu zawodowemu

Wykłady dla studentów:
1. Andragogika – nauczanie osób dorosłych, zawód trener biznesu
2. Autoprezentacja i wizerunek własny w poszukiwaniu pracy i budowaniu dobrych relacji zawodowych – analiza indywidualnego potencjału zawodowego
3. Zarządzanie czasem, komunikacją i zespołem

REFERENCJE

CHI Polska (coffeeheaven)- sieć kawiarni (aktualnie Costa Coffee), Pijalnie Wedel Polska, 5aSec Polska (EBS Polska)– międzynarodowa sieć pralni + inne spółki, Metsa Tissue, Glitter Polska, Cyfrowy Polsat, Uniwersytet Jagielloński (Wszechnica UJ), Wyższa Bielska Szkoła im. Tyszkiewicza, Blycolin Polska – usługi dla hoteli, Opek Polska (obecnie Fedex Polska, Dom Wiedzy, Reporter Young, Małopolski Inspektorat Służby Więziennej, Tauron Polska, Sanepid Polska (Oddział Kraków, Mall Sp. zo.o., Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Polska Izba Celna w Toruniu, Asseco Polska, ZUS Jasło, ZUS Zabrze, Polska Agencja Rynku Rolnego, SGH, Instytut Pamięci Narodowej (IPN), Ministerstwo Finansów, State Street
Marta Dębowiec

Psycholog Biznesu, Trener, Coach, Mediator, Czynny Sportowiec

BIOGRAM

Przez blisko 20 lat pracowała głównie na stanowiskach menedżerskich w sieciach, korporacjach, oraz w sektorze MŚP powiązanych ze sprzedażą. Posiada praktyczne doświadczenie w zarządzaniu, sprzedaży, budowaniu zespołów w tym rozproszonych, rekrutacji i selekcji personelu.
Absolwentka studiów z zakresu ZZL Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Mediacji Sądowych i Pozasądowych, Coachingu, Psychologii Biznesu, Trener Treningu Interpersonalnego Zaawansowane Narzędzia Trenerskie. Ukończyła szereg kursów i szkoleń między innymi MTQ-odporność psychiczna, AC/DC Assessment Center/Development Center w centrum szkoleń Meritum, Szkołę Trenerów Biznesu SET, Coaching Prowokatywny, Zarządzanie Kulturą Organizacji, certyfikat standardu HRD BP i inne. Prowadziła szereg projektów rozwojowych w zakresie budowania działów sprzedaży, treningu i coachingu pracowników. Specjalizuje się w układaniu relacji w organizacjach, oraz szkoleniach dla Menedżerów. Prowadzi również szkolenia ogólnorozwojowe, komunikacyjne i sprzedażowe. Jest certyfikowanym trenerem standardu HRD BP stawiając na efektywność biznesową szkoleń. Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Biznesu gdzie prowadzi zajęcia dla studentów na kierunku Zarządzanie.
Łączy pasję z pracą. Blisko 20 000 godzin jako trener instruktor, około 1200 godzin jako trener kompetencji miękkich. Jest również trenerem jeździeckim i instruktorem hipoterapii, posiada II klasę sportową PZJ.
Prywatnie pasjonatka i miłośniczka jeździectwa, jeździ konno od 4 roku życia, oraz uczy innych, rozwija dzieci niepełnosprawne. Uwielbia spędzać czas aktywnie wraz z synem jeżdżąc z nim na nartach, rowerze i kibicując mu na treningach piłki nożnej.

TEMATY SZKOLEŃ

 

REFERENCJE

 

WEJDŹ W NOWY ŚWIAT SZKOLEŃ

EFEKTYWNYCH BIZNESOWO

  1. Imię i nazwisko*
    Uzupełnij dane
  2. Firma*
    Uzupełnij dane
  3. E-mail*
    Uzupełnij prawidłowy adres e-mail
  4. Telefon*
    Uzupełnij numer telefonu
  5. Nieprawidłowe dane
  6. Nieprawidłowe dane

 SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA I PRZEKONAJ SIĘ, ŻE WARTO BYĆ PIONIEREM INNOWACJI I ROZWOJU.