{module LP_Magdalena Turowska-Kwapisz} {module LP_Weronika Witczak}
Michał Szczypek |
{slider Trener, sprzedawca, antropolog, animator |closed}
BIOGRAM |
Absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada niemal 10 letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego. Pierwsze szlify trenerskie zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie przez ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności. W ING odpowiedzialny za prowadzenie szkoleń i treningów z umiejętności sprzedażowych oraz z wiedzy produktowej. Kompetencje menadżerskie zdobywa i wykorzystuje w praktyce zarządzając własnymi projektami kulturalnymi. Pomysłodawca, Organizator i Dyrektor Artystyczny Czatów Zamkowych - unikalnej w kraju imprezy muzyczno-literackiej. Stały współpracownik Wrocławskiego Salonu Jacka Kaczmarskiego. Współorganizator koncertów spod znaku Return to the BatCave Festival. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta Przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych. |
REFERENCJE |
Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej MS MANAGEMENT. Od kwietnia 2014 roku stale współpracujący z PKP Intercity, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i treningów indywidulanych z umiejętności miękkich. Autor i realizator programów szkoleniowych m.in. z zakresu Komunikacji Międzyludzkiej dla Kasjerów i Drużyn Konduktorskich oraz Efektywnej Obsługi Klienta przez Telefon dla Infolinii. Realizował z powodzeniem programy szkoleniowe dla Drużyn Konduktorskich obsługujących pociągi Premium – Pendolino. Prowadził szkolenia kompetencyjne z cyklu Pociąg Menadżera, skierowane do kadry menadżerskiej PKP Intercity. Współpracował z firmą Eureka Group realizując ponad 200 godzin szkoleniowych w ramach projektu „Wzrost kompetencji branży handlu detalicznego na Dolnym Śląsku”, szkoląc z zakresu m.in. Komunikacji Międzyludzkiej i Radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem. |
{/sliders}
Jacek Czapski |
{slider Trener, coach, konsultant, właściciel firmy MetaEdukacja |closed}
BIOGRAM |
Posiada 16-letnie doświadczenie trenerskie oraz 10 letnie doświadczenie menedżerskie zdobyte m.in. w firmach amerykańskich . Tam też w połowie lat 90-tych, pierwszy raz prowadził coaching menedżerski. Był m in. bezpośrednim przełożonym zespołów sprzedażowych a później dyrektorem sprzedaży, któremu podlegało 5 kilkunastoosobowych oddziałów zajmujących się sprzedażą i o licencjonowanym trenerem metody uczącej komunikacji i negocjacji w trudnych sytuacjach oraz rozwiązywania konfliktów - Transforming Communication™. Jego kompetencje potwierdzają też certbsługą klienta. Jestyfikaty Trenera IA NLP oraz Coacha ICF. Różnorodne doświadczenie połączone z wiedzą biznesową (Akademia Ekonomiczna - Wrocław) oraz psychologiczną (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej - Warszawa) wykorzystuje do realizacji swojej pasji - wspierania rozwoju osób, zespołów i organizacji. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kompleksowych projektów rozwijania kompetencji nastawionych na wzrost efektywności. Zakres prowadzonych szkoleń obejmuje obecnie m.in. zarządzanie i przywództwo, budowanie zespołu, sprzedaż, obsługę klienta, komunikację w trudnych sytuacjach, negocjacje, rozwiązywanie konfliktów, trening dla trenerów, prezentacje i wystąpienia publiczne, radzenie sobie ze stresem, tremą i zapobieganie wypaleniu. Długoletnie i różnorodne doświadczenie zawodowe pozwala mu na skuteczne wdrażanie efektywnych rozwiązań dostosowanych do celów projektu, kultury organizacyjnej, branży, wielkości organizacji itd. |
REFERENCJE |
Realizował szkolenia i projekty rozwojowe między innymi dla: Grupy Allegro, Grupy Animex, Agros Nova, Amplico Life, Banku DNB Nord, Banku Millennium, Raiffeisen Bank Polska, BP Poland, Colgate-Palmolive, Cemex SA, Danone, Ericpol Telecom, GlaxoSmithKline, Indesit Company, ING Nationale Nederlanden, Liberty Poland, MAN Bus Polska, Ministerstwa Gospodarki, Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA, FIAT Auto Poland, Izb Celnych – Szczecin i Białystok, Kliniki Implantologii Borczyk.pl, Koszalińskiego Przedsiębiorstwa Przemysłu Drzewnego, Powiatowych Urzędów Pracy, Szczecińskiej Energetyki Cieplnej, Hotelu Malinowy Dwór, PKP Intercity, RWE Polska, Sephora Polska, Sabre Polska, Sygnity i wielu innych. |
{/sliders}
Aleksandra Lindner |
{slider Trener Biznesu, Coach |closed}
BIOGRAM |
Aktywna biznesowo od ponad 17 lat - początkowo na stanowiskach związanych ze sprzedażą i obsługą klienta (usługi), marketingiem oraz logistyką, później jako menedżer, a finalnie - jako trener i coach. W swojej pracy zawodowej poznała i doświadczyła zarówno pracy w małej rodzinnej firmie, dużych przedsiębiorstwach, jak i międzynarodowych korporacjach. Dzięki temu zdobyła solidne podstawy biznesu, które przyczyniły się do decyzji o założeniu własnej działalności gospodarczej, którą prowadzi do dziś. Posiada Certyfikat Standardu HRD BP; Certyfikowane przez ICF szkolenia: „Aware Coach”, „Points of You®”, Szkolenie „Racjonalna Terapia Zachowań - poziom podstawowy”; Akredytacja ICF (International Coach Federation), ACC; Szkoła Trenerów - Trener Biznesu; Szkoła Coachów - Certyfikowany Coach ICF; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Kolegium Zarządzania Studia Podyplomowe „Psychologia w zarządzaniu”; Katholieke Hogeschool Zuid-West-Vlaanderen (KATHO) w Kortrijk (Belgia), Kierunek: Biznesi Języki; Studium Pedagogiczne; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Finansów i Ubezpieczeń - mgr Ekonomii. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w szkoleniach, sesjach indywidualnych oraz zespołowych (coaching, mentoring) z zakresu umiejętności miękkich i menedżerskich, takich jak: komunikacja, asertywność, zarządzanie stresem, autoprezentacja i wystąpienia publiczne, przywództwo i budowanie autorytetu, zarządzanie zespołem, rozwijanie zespołu, metody coachingowe i mentoringowe, kreatywność, budowanie długofalowych relacji z klientem. Szkolenia te prowadzi zarówno dla firm sektora MŚP, jak i dla korporacji. |
REFERENCJE |
Pracowała m.in. dla: ING, Magneti Marelli, TRW Steering Systems, Roca, Can Pack, IBM, Bosch, BOS Automotive, Dayco, Delphi, ECI, Magna, Nexteer, Hutchinson, Alstom, Megatech, 3S, Aures, Plastic Omnium, Shiloh, Faurecia, Electropoli, Adient (dawniej: Johnson Controls), Engie (dawniej: GDF Suez), Future Processing, Hempel Special Metals, Protonet, Państwowa Straż Pożarna, Politechnika Śląska w Gliwicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej oraz dla wielu firm sektora małych i średnich przedsiębiorstw. |
{/sliders}
Agnieszka Żarecka |
Katarzyna Wolna-Belska |
Agata Bogusiak |
Dorota Jurzysta |
Katarzyna Kunowska |
Marta Dębowiec |