Wybierz trenera Standardu HRD BP

Wybierz temat

SPRAWDŹ TRENERA HRD BP

Od Trenera Standardu HRD BP możesz oczekiwać:

  • Analizy popartej kontaktem z uczestnikami i ich szefami
  • Rozpoznania korzyści biznesowych projektu szkoleniowego
  • Doprecyzowania celów SMART na poziomach Kirkpatricka
  • Propozycji umowy typu „success fee”
  • Prognozy ROI przy dostępnych danych
  • Programu szkolenia opartego na celach behawioralnych
  • Zbudowania motywacji pro-wdrożeniowej uczestników
  • Ewaluacji progresu kompetencji i skuteczności wdrożenia
  • Wskaźnikowego rozliczenia uzgodnionych celów

 

Zaproś do siebie Trenera HRD BP i zapoznaj się z korzyściami Standardu HRD BP. Skorzystaj bez ryzyka z innowacyjnych narzędzi wzmocnienia wdrażania kompetencji i oceny efektywności biznesowej.

Magdalena 160x200

Magdalena Turowska-Kwapisz

Certyfikowany trener biznesu, andragog

BIOGRAM

Andragog, absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Nauk o Wychowaniu ze specjalizacją Edukacja Dorosłych. Certyfikowany Trener biznesu. Posiada uprawnienia do rekomendacji I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego Trenera Umiejętności Psychospołecznych oraz certyfikat Szkoły Trenerów ALAMO Executive Training & HR Consulting. Ukończyła również profesjonalny kurs coachingu ,,Smart Coaching”. Założycielka i właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej TK TrAininG. Obecnie w trakcie certyfikacji Standardu HRD BP (Partner Biznesowy w Rozwoju).  Od zawsze praktyk – aktywnie sprzedawała, budowała trwałe relacje z klientami, była odpowiedzialna za profesjonalną obsługę, realizowała procesy rekrutacyjne, zarządzała zespołem w branży Doradztwa Personalnego. Posiada również doświadczenie we współpracy międzynarodowej z Chinami. 

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu tzw. soft skills, na których wykorzystuje swoje praktyczne doświadczenie pozyskane w sprzedaży B2B i obsłudze Klienta, pomagając rozwijać kompetencje m.in. z zakresu: efektywnej komunikacji z Klientami, budowania relacji, profesjonalnej obsługi Klienta przez telefon, zarządzania emocjami w trudnych sytuacjach z Klientami, typologii osobowości Klientów w procesie sprzedaży i obsługi, tworzenia standardów obsługi Klienta. Natomiast doświadczenie pozyskane w branży HR (Human Resources) skutecznie wspiera Ją w rozwijaniu u uczestników kompetencji menadżerskich, m.in. w obszarze: komunikacji kierowniczej, motywowania pracowników, zarządzania zespołem.

REFERENCJE

Współautorka i wykonawca szkoleń dla Drużyn Konduktorskich Ekspres Intercity Premium (Pendolino) oraz realizatorka cyklu szkoleń dla kadry menadżerskiej PKP Intercity ,,Pociąg menadżera”. Prowadzi również indywidualne sesje z zastosowaniem technik coachingowych na stanowisku pracy dla szefów organizacji, przed którymi stawiane są nowe zadania i wyzwania, związane ze zmianą w firmie. Wyróżnia się dużym dynamizmem w działaniu oraz doskonałymi umiejętnościami w zakresie budowania pozytywnych relacji. Swoje doświadczenie i kompetencje zdobyła pracując w biznesie, współpracując z firmami z różnych branż, m.in.: PKP Intercity S.A., Telekomunikacja Polska, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Okręgowy Urząd Miar, Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotnicza Hufców Pracy, HPR Group Sp. z o.o., UsbKey4U ltd., DKS Sp.z o. o, Cedar Sp. z o. o., Bereska Numizmatyka, Scout Travel 2.

WEJDŹ W NOWY ŚWIAT SZKOLEŃ

EFEKTYWNYCH BIZNESOWO

  1. Imię i nazwisko*
    Uzupełnij dane
  2. Firma*
    Uzupełnij dane
  3. E-mail*
    Uzupełnij prawidłowy adres e-mail
  4. Telefon*
    Uzupełnij numer telefonu
  5. Nieprawidłowe dane
  6. Nieprawidłowe dane

 SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA I PRZEKONAJ SIĘ, ŻE WARTO BYĆ PIONIEREM INNOWACJI I ROZWOJU.