Wybierz trenera Standardu HRD BP

Wybierz temat

SPRAWDŹ TRENERA HRD BP

Od Trenera Standardu HRD BP możesz oczekiwać:

  • Analizy popartej kontaktem z uczestnikami i ich szefami
  • Rozpoznania korzyści biznesowych projektu szkoleniowego
  • Doprecyzowania celów SMART na poziomach Kirkpatricka
  • Propozycji umowy typu „success fee”
  • Prognozy ROI przy dostępnych danych
  • Programu szkolenia opartego na celach behawioralnych
  • Zbudowania motywacji pro-wdrożeniowej uczestników
  • Ewaluacji progresu kompetencji i skuteczności wdrożenia
  • Wskaźnikowego rozliczenia uzgodnionych celów

 

Zaproś do siebie Trenera HRD BP i zapoznaj się z korzyściami Standardu HRD BP. Skorzystaj bez ryzyka z innowacyjnych narzędzi wzmocnienia wdrażania kompetencji i oceny efektywności biznesowej.

Weronika Witczak

{slider Psycholog, trener |closed}

BIOGRAM

Absolwentka psychologii na UAM w Poznaniu. Zdała międzynarodowy egzamin „101” z zakresu Analizy Transakcyjnej. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.Jest certyfikowanym konsultantem Extended DISC®. Od 8 lat pracuje z grupami, wspierając rozwój indywidualny, zespołów i organizac ji.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w takich obszarach jak: kompetencje osobiste (komunikacja, współpraca w zespole, asertywność, rozwiązywanie konfliktów, zarządzanie sobą w czasie, radzenie sobie ze stresem i work-life balance, wystąpienia publiczne), obsługa klienta (typy klienta i dopasowanie obsługi, elementy sprzedaży w obsłudze klienta, rozwiązywanie sytuacji trudnych) oraz menedżerwkich (budowanie autorytetu, zarządzanie zespołem, zarządzanie konfliktem, zarządzanie zmianą).

REFERENCJE

Prowadziła szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla następujących organizacji: Agrifirm, Bank BPH, B  brown, Centrum Innowacji Społecznej SIC!, Eureka Group, Fabryka Formy, Interplastik, Konsorcjum Clar System, Konferencja Kadry dla Biznesu (warsztat panelowy), Malta Ski, MAN Bus, PEPCO, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (warsztat panelowy), PKP Intercity S.A. Schneider Electric.

{/sliders}

Michał Szczypek

Trener, sprzedawca, antropolog, animator

BIOGRAM

Absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada niemal 10 letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego. Pierwsze szlify trenerskie zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie przez ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności. W ING odpowiedzialny za prowadzenie szkoleń i treningów z umiejętności sprzedażowych oraz z wiedzy produktowej. Kompetencje menadżerskie zdobywa i wykorzystuje w praktyce zarządzając własnymi projektami kulturalnymi. Pomysłodawca, Organizator i Dyrektor Artystyczny Czatów Zamkowych - unikalnej w kraju imprezy muzyczno-literackiej. Stały współpracownik Wrocławskiego Salonu Jacka Kaczmarskiego. Współorganizator koncertów spod znaku Return to the BatCave Festival.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta Przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych.

REFERENCJE

Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej MS MANAGEMENT. Od kwietnia 2014 roku stale współpracujący z PKP Intercity, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i treningów indywidulanych z umiejętności miękkich. Autor i realizator programów szkoleniowych m.in. z zakresu Komunikacji Międzyludzkiej dla Kasjerów i Drużyn Konduktorskich oraz Efektywnej Obsługi Klienta przez Telefon dla Infolinii. Realizował z powodzeniem programy szkoleniowe dla Drużyn Konduktorskich obsługujących pociągi Premium – Pendolino. Prowadził szkolenia kompetencyjne z cyklu Pociąg Menadżera, skierowane do kadry menadżerskiej PKP Intercity.

Współpracował z firmą Eureka Group realizując ponad 200 godzin szkoleniowych w ramach projektu „Wzrost kompetencji branży handlu detalicznego na Dolnym Śląsku”, szkoląc z zakresu m.in. Komunikacji Międzyludzkiej i Radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem. 

Jacek Czapski

Trener, coach, konsultant, właściciel firmy MetaEdukacja

BIOGRAM

Posiada 16-letnie doświadczenie trenerskie oraz 10 letnie doświadczenie menedżerskie zdobyte m.in. w firmach amerykańskich . Tam też w połowie lat 90-tych, pierwszy raz prowadził coaching menedżerski. Był m in. bezpośrednim przełożonym zespołów sprzedażowych a później dyrektorem sprzedaży, któremu podlegało 5 kilkunastoosobowych oddziałów zajmujących się sprzedażą i o licencjonowanym trenerem metody uczącej komunikacji i negocjacji w trudnych sytuacjach oraz rozwiązywania konfliktów - Transforming Communication™. Jego kompetencje potwierdzają też certbsługą klienta.

Jestyfikaty Trenera IA NLP oraz Coacha ICF. Różnorodne doświadczenie połączone z wiedzą biznesową (Akademia Ekonomiczna - Wrocław) oraz psychologiczną (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej - Warszawa) wykorzystuje do realizacji swojej pasji - wspierania rozwoju osób, zespołów i organizacji.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kompleksowych projektów rozwijania kompetencji nastawionych na wzrost efektywności. Zakres prowadzonych szkoleń obejmuje obecnie m.in. zarządzanie i przywództwo, budowanie zespołu, sprzedaż, obsługę klienta, komunikację w trudnych sytuacjach, negocjacje, rozwiązywanie konfliktów, trening dla trenerów, prezentacje i wystąpienia publiczne, radzenie sobie ze stresem, tremą i zapobieganie wypaleniu. Długoletnie i różnorodne doświadczenie zawodowe pozwala mu na skuteczne wdrażanie efektywnych rozwiązań dostosowanych do celów projektu, kultury organizacyjnej, branży, wielkości organizacji itd.

REFERENCJE

Realizował szkolenia i projekty rozwojowe między innymi dla: Grupy Allegro, Grupy Animex, Agros Nova, Amplico Life, Banku DNB Nord, Banku Millennium, Raiffeisen Bank Polska, BP Poland, Colgate-Palmolive, Cemex SA, Danone, Ericpol Telecom, GlaxoSmithKline, Indesit Company, ING Nationale Nederlanden, Liberty Poland, MAN Bus Polska, Ministerstwa Gospodarki, Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA, FIAT Auto Poland, Izb Celnych – Szczecin i Białystok, Kliniki Implantologii Borczyk.pl, Koszalińskiego Przedsiębiorstwa Przemysłu Drzewnego, Powiatowych Urzędów Pracy, Szczecińskiej Energetyki Cieplnej, Hotelu Malinowy Dwór, PKP Intercity, RWE Polska, Sephora Polska, Sabre Polska, Sygnity i wielu innych.

Roman Iwasieczko

Trener biznesu, Coach ICC, Master NLP

BIOGRAM

Trener, Coach, HR Biznes Partner. Od 2000 roku trener biznesu, umiejętności negocjacyjnych, sprzedażowych, motywacyjnych i menedżerskich. W ramach realizowanych projektów zajmuje się rozwojem kadry kierowniczej, programami sprzedażowymi, rekrutacyjnymi i outplacementowymi. Tworzy i realizuje badania typu Assessment Center, Development Center oraz oceny 360 stopni. Swoje doświadczenia i umiejętności przekazuje poprzez szkolenia, coachingi, wdrożenia, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada bogate, praktyczne doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach biznesowych, rekrutacji, zarządzaniu zespołami handlowymi, rozwijaniu kadry menedżerskiej oraz zarządzaniu projektami szkoleniowymi (10 lat stanowiska menedżerskie, 5 lat Szef Projektu Szkoleniowego, 3 lata HR Biznes Partner). W ramach prowadzonych szkoleń i warsztatów wykorzystuje autorskie, fabularne gry szkoleniowe; innowacyjne, komputerowe symulacje biznesowe oraz aplikacje wirtualnej rzeczywistości, których jest pomysłodawcą i współproducentem. Posiada następujące certyfikaty: Coach ICC, Praktyk i Master NLP (The Society of Neuro-Linguistic Programming – Christina Hall), Insights Discovery, Hogan Assessment Certification, HRD BP. Ponad 7000 zrealizowanych godzin szkoleniowych; ponad 500 godzin szkoleń typu „Train the Trainers”; ponad 100 godzin wstąpień jako mówca inspiracyjny – Konferencje, Targi Pracy, eventy biznesowe i kulturalne; ponad 600 godzin Assessment & Development Center; ponad 1000 godzin prowadzonych rekrutacji; ponad 5000 godzin pracy coachingowej – live coaching, business coaching, coaching & training on the job, executive coaching, outplacement & career coaching.

TEMATY SZKOLEŃ

AKADEMIA NEGOCJACJI (każdy warsztat 2 lub 3 dni) z wykorzystaniem autorskiej aplikacji – symulatora „WINegocjacje” oraz videotreningu.
1. Negocjacje poziom I Bazowy (Basic)
2. Negocjacje poziom II Praktyk (Practitioner)
3. Negocjacje poziom III Zaawansowany (Advanced)
4. Negocjacje poziom IV Mistrzowski (Master)
5. Negocjacje poziom V Wzmacniający (Strengthening)

AKADEMIA KOMUNIKACJI (każdy warsztat 2 dni) z wykorzystaniem videotreningu
1. Komunikacja interpersonalna poziom I - Bazowy. Techniki skutecznego przekazu i wywierania wpływu.
2. Komunikacja interpersonalna poziom II - Praktyk. Argumentacja i schematy kierunkowania rozmówcy.
3. Komunikacja interpersonalna poziom III - Zaawansowany. Perswazja neurolingwistyczna.
4. Komunikacja interpersonalna poziom IV - Mistrzowski. Interwencje w sytuacjach kryzysowych.
5. Komunikacja interpersonalna poziom V - Wzmacniający. Warsztat holistyczny.

POZOSTAŁE SZKOLENIA WARSZTATOWE
• Zarządzanie sobą w czasie i efektywna organizacja pracy (1 dzień - warsztat z wykorzystaniem autorskiej gry symulacyjnej „W godzinach pracy”)
• Asertywność i radzenie sobie ze stresem (1 dzień - warsztat)
• Radzenie sobie ze stresem. Modele zapobiegania, techniki reagowania i asertywna argumentacja (1 dzień warsztat; istnieje możliwość przeprowadzenia warsztatu w formie bardziej zaawansowanej – 2 dni)
• Współpraca międzydziałowa i w zespole (1 lub 2 dni, z wykorzystaniem fabularnej gry szkoleniowej „Misja Wenus” – z użyciem technologii VR ‘wirtualnej rzeczywistości’)
• Menedżer coachem. Trening w miejscu pracy. (2 dni)
• Proces grupowy w zarządzaniu projektem (2 dni – warsztat)
• Proces grupowy w zarządzaniu zespołem (2 dni – warsztat)
• Efektywne motywowanie pozafinansowe (2 dni – warsztat)
• Zarządzanie zespołem pracowników (2 dni – warsztat)
• Wystąpienia publiczne (1 lub 2 dni – warsztat)
• Train The Trainers

REFERENCJE

Prowadził szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
PKO PB, PZU, WARTA, Hestia, SONY, Euro-net, JTI Polska, Real, Leroy Merlin, Praktiker, Frito Lay (PepsiCo), DHL, Fabryka Mebli FORTE, Polkomtel, Mars Polska, T-Mobile, Orange, VOLVO, Neuca, Jeronimo Martins, BGŻ BNP Paribas, PORTA, Iglotex, Citi Handlowy, ArcelorMittal, FM Logistic
Katarzyna Wolna-Belska

Certyfikowany Trener Biznesu, wspólnik w firmie DOSKAM

BIOGRAM

Certyfikowany Trener Biznesu, wspólnik w firmie DOSKAM, Trener Standardu HRD BP, praktykujący Manager, Coach i Facylitator. Ma na koncie ponad 6000 godzin zrealizowanych szkoleń, blisko 600 godzin w kilkunastu projektach doradczych. Posiada certyfikaty Master Business Trainer Level Expert, Master in the Art of NLP oraz Master of Management and Marketing International Education Society. Od dwudziestu lat związana z sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem – od Account Managera, przez Dyrektora Marketingu następnie Dyrektora Handlowego w śląskich stacjach radiowych Flash, Antyradio i Planeta. Jest wspólnikiem, Prezesem i Dyrektorem Zarządzającym w spółce doradczo-szkoleniowej DOSKAM – Niepublicznej Placówce Kształcenia Ustawicznego. Uzyskała dyplom na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach, jest absolwentką studiów podyplomowych Zarządzanie Projektem w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz ukończyła Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej. Autorka licznych autorskich programów rozwojowych oraz artykułów. Za swoje osiągnięcie uważa rzesze zainspirowanych, zmieniających się ludzi i organizacji. Gdy ma czas tylko dla siebie, to uwielbia … się czegoś nauczyć. Ćwiczy się w Uważności.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się we wprowadzaniu zmian w firmach przez rozwijanie kompetencji liderów, sprzedawców i modelowanie procesów w organizacji w oparciu o wartości. Z pasją realizuje usługi rozwojowe z tematów zarządzania takich jak: zarządzanie zmianą, zarządzanie przez cele, zarządzania zespołem, zarządzania projektami, opracowywanie strategii firmy, rozwijanie przywództwa w oparciu o wartości, jak również z obszaru sprzedaży takich jak: techniki sprzedaży, standardy obsługi klienta a także zwiększania efektywności osobistej i zawodowej.

REFERENCJE

Realizowała projekty rozwojowe dla wielu organizacji z branż m.in.: ubezpieczenia, administracja publiczna, telekomunikacja, energetyka, przemysł i handel. Współpracowała z licznymi przedsiębiorstwami sektora MSP oraz dużymi firmami m.in.: Grupa PZU, ZUS, BUMAR, Bank Millennium, Telecom, GAPR, Tauron, Rolnik oraz z administracją publiczną np.: ZUS, Urzędy Marszałkowskie, Urzędy Miast, jak również Związki Zawodowe.
Katarzyna Kunowska

Filolog, socjolog, trener i konsultant zarządzania

BIOGRAM

Realizuję projekty, których głównym celem jest uwolnienie efektywności i potencjału organizacji, zespołów i osób indywidualnych. Interesują mnie tematy związane z rozwojem potencjału ludzkiego – maksymalizacją ich efektywności i rozwojem talentów danej jednostki. Bliskimi zagadnieniami dla mnie są zasady kaizen i eko rozwiązania. Interesuje mnie komunikacja z wykorzystaniem metody Nonviolence Comunication.

Prowadziłam projekty rekrutacyjne; wdrażałam i nadzorowałam usługi outsourcingu personalnego i outsourcingu usług w branżach logistycznych, automotive i produkcyjnych. Prowadziłam szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników, warsztaty zakresu kadry – płace, rekrutacja, sprzedaż, obsługa klienta, komunikacja, BHP, pakiet Office. Posiadam uprawnienia audytorskie w zakresie normy ISO 9001:2008; z wyróżnieniem ukończyłam studia podyplomowe z zakresu zarządzania jakością łącząc ideę doskonalenia systemu jakości z koncepcją rozwoju personelu w oparciu o wartości i kulturę organizacyjną. Jestem także certyfikowanym trenerem Metody Biegun Marka Kamińskiego.

Posiadam ponad 12 lat doświadczeń w zakresie obsługi klienta, z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych. Moim celem w rozmowach z klientami jest budowanie długofalowego partnerstwa.

...

TEMATY SZKOLEŃ

Zarządzanie przez cele, Budowanie zespołu, Motywowanie personelu, Efektywność osobista, Komunikacja, Obsługa klienta, Relacje partnerskie, Systemy ocen pracowniczych, Zarządzanie talentami, Zarządzanie projektami, Wystąpienia publiczne i prezentacje, Personal Branding, Action Learning, Procesy rekrutacyjne, Mindfullness

REFERENCJE

Wyższa Szkoła Bankowa

Work Service S. A.

Akademia WSB

Marta Dębowiec

Psycholog Biznesu, Trener, Coach, Mediator, Czynny Sportowiec

BIOGRAM

Przez blisko 20 lat pracowała głównie na stanowiskach menedżerskich w sieciach, korporacjach, oraz w sektorze MŚP powiązanych ze sprzedażą. Posiada praktyczne doświadczenie w zarządzaniu, sprzedaży, budowaniu zespołów w tym rozproszonych, rekrutacji i selekcji personelu.
Absolwentka studiów z zakresu ZZL Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Mediacji Sądowych i Pozasądowych, Coachingu, Psychologii Biznesu, Trener Treningu Interpersonalnego Zaawansowane Narzędzia Trenerskie. Ukończyła szereg kursów i szkoleń między innymi MTQ-odporność psychiczna, AC/DC Assessment Center/Development Center w centrum szkoleń Meritum, Szkołę Trenerów Biznesu SET, Coaching Prowokatywny, Zarządzanie Kulturą Organizacji, certyfikat standardu HRD BP i inne. Prowadziła szereg projektów rozwojowych w zakresie budowania działów sprzedaży, treningu i coachingu pracowników. Specjalizuje się w układaniu relacji w organizacjach, oraz szkoleniach dla Menedżerów. Prowadzi również szkolenia ogólnorozwojowe, komunikacyjne i sprzedażowe. Jest certyfikowanym trenerem standardu HRD BP stawiając na efektywność biznesową szkoleń. Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Biznesu gdzie prowadzi zajęcia dla studentów na kierunku Zarządzanie.
Łączy pasję z pracą. Blisko 20 000 godzin jako trener instruktor, około 1200 godzin jako trener kompetencji miękkich. Jest również trenerem jeździeckim i instruktorem hipoterapii, posiada II klasę sportową PZJ.
Prywatnie pasjonatka i miłośniczka jeździectwa, jeździ konno od 4 roku życia, oraz uczy innych, rozwija dzieci niepełnosprawne. Uwielbia spędzać czas aktywnie wraz z synem jeżdżąc z nim na nartach, rowerze i kibicując mu na treningach piłki nożnej.

TEMATY SZKOLEŃ

 

REFERENCJE

 

WEJDŹ W NOWY ŚWIAT SZKOLEŃ

EFEKTYWNYCH BIZNESOWO

  1. Imię i nazwisko*
    Uzupełnij dane
  2. Firma*
    Uzupełnij dane
  3. E-mail*
    Uzupełnij prawidłowy adres e-mail
  4. Telefon*
    Uzupełnij numer telefonu
  5. Nieprawidłowe dane
  6. Nieprawidłowe dane

 SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA I PRZEKONAJ SIĘ, ŻE WARTO BYĆ PIONIEREM INNOWACJI I ROZWOJU.