Wybierz trenera Standardu HRD BP

Wybierz temat

SPRAWDŹ TRENERA HRD BP

Od Trenera Standardu HRD BP możesz oczekiwać:

  • Analizy popartej kontaktem z uczestnikami i ich szefami
  • Rozpoznania korzyści biznesowych projektu szkoleniowego
  • Doprecyzowania celów SMART na poziomach Kirkpatricka
  • Propozycji umowy typu „success fee”
  • Prognozy ROI przy dostępnych danych
  • Programu szkolenia opartego na celach behawioralnych
  • Zbudowania motywacji pro-wdrożeniowej uczestników
  • Ewaluacji progresu kompetencji i skuteczności wdrożenia
  • Wskaźnikowego rozliczenia uzgodnionych celów

 

Zaproś do siebie Trenera HRD BP i zapoznaj się z korzyściami Standardu HRD BP. Skorzystaj bez ryzyka z innowacyjnych narzędzi wzmocnienia wdrażania kompetencji i oceny efektywności biznesowej.

Jacek Czapski

{slider Trener, coach, konsultant, właściciel firmy MetaEdukacja |closed}

BIOGRAM

Posiada 16-letnie doświadczenie trenerskie oraz 10 letnie doświadczenie menedżerskie zdobyte m.in. w firmach amerykańskich . Tam też w połowie lat 90-tych, pierwszy raz prowadził coaching menedżerski. Był m in. bezpośrednim przełożonym zespołów sprzedażowych a później dyrektorem sprzedaży, któremu podlegało 5 kilkunastoosobowych oddziałów zajmujących się sprzedażą i o licencjonowanym trenerem metody uczącej komunikacji i negocjacji w trudnych sytuacjach oraz rozwiązywania konfliktów - Transforming Communication™. Jego kompetencje potwierdzają też certbsługą klienta.

Jestyfikaty Trenera IA NLP oraz Coacha ICF. Różnorodne doświadczenie połączone z wiedzą biznesową (Akademia Ekonomiczna - Wrocław) oraz psychologiczną (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej - Warszawa) wykorzystuje do realizacji swojej pasji - wspierania rozwoju osób, zespołów i organizacji.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kompleksowych projektów rozwijania kompetencji nastawionych na wzrost efektywności. Zakres prowadzonych szkoleń obejmuje obecnie m.in. zarządzanie i przywództwo, budowanie zespołu, sprzedaż, obsługę klienta, komunikację w trudnych sytuacjach, negocjacje, rozwiązywanie konfliktów, trening dla trenerów, prezentacje i wystąpienia publiczne, radzenie sobie ze stresem, tremą i zapobieganie wypaleniu. Długoletnie i różnorodne doświadczenie zawodowe pozwala mu na skuteczne wdrażanie efektywnych rozwiązań dostosowanych do celów projektu, kultury organizacyjnej, branży, wielkości organizacji itd.

REFERENCJE

Realizował szkolenia i projekty rozwojowe między innymi dla: Grupy Allegro, Grupy Animex, Agros Nova, Amplico Life, Banku DNB Nord, Banku Millennium, Raiffeisen Bank Polska, BP Poland, Colgate-Palmolive, Cemex SA, Danone, Ericpol Telecom, GlaxoSmithKline, Indesit Company, ING Nationale Nederlanden, Liberty Poland, MAN Bus Polska, Ministerstwa Gospodarki, Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA, FIAT Auto Poland, Izb Celnych – Szczecin i Białystok, Kliniki Implantologii Borczyk.pl, Koszalińskiego Przedsiębiorstwa Przemysłu Drzewnego, Powiatowych Urzędów Pracy, Szczecińskiej Energetyki Cieplnej, Hotelu Malinowy Dwór, PKP Intercity, RWE Polska, Sephora Polska, Sabre Polska, Sygnity i wielu innych.

{/sliders}

Wojciech Kaczmarek

Trener, coach, konsultant

BIOGRAM

Ukończył studia w WSM w Szczecinie. Przez wiele lat, pracował w wielu krajach w środowiskach wielokulturowych. Jest dyplomowanym trenerem Master Business Trainer. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako handlowiec, manager, wieloletni trener, doradca i coach. Zarządzał zespołami sprzedaży przez ponad 15 lat w branży YP oraz zespołami sprzedaży terenowej i callcenter w Onet.pl. Jest praktykiem sprzedaży B2B i B2C. Ekspert i doradca w dziedzinie stosowania nowych mediów. Założyciel i właściciel firmy KaczmareKonsulting.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu: rozwoju pracowników i skuteczności osobistej w działaniu, wdrażania systemów sprzedaży w organizacji, podnoszenia efektywności zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji miękkich, zarządzania motywacyjnego, zarządzania przez cele, komunikacji kierowniczej w organizacji, analizy potrzeb szkoleniowych, mediów społecznościowych w biznesie. Realizował projekty szkoleniowe dla osób wykluczonych cyfrowo oraz programy aktywizacji zawodowej osób 50+.

REFERENCJE

Wśród kluczowych klientów realizowanych projektów doradczych i szkoleniowych są ME Polska, Grupa Onet.pl, Lauren Peso Polska, Spółdzielcza Grupa Bankowa, Zumi.pl, Zrzeszenie Banków Spółdzielczych, Grantus, PKP Intercity S.A., Śląski Klaster Edukacji, Klinika Implantologii i Stomatologii Estetycznej Roman Borczyk, Malinowe Hotele Medica Spa, Considero Consulting, Bank BPH, Shell Polska.
Roman Iwasieczko

Trener biznesu, Coach ICC, Master NLP

BIOGRAM

Trener, Coach, HR Biznes Partner. Od 2000 roku trener biznesu, umiejętności negocjacyjnych, sprzedażowych, motywacyjnych i menedżerskich. W ramach realizowanych projektów zajmuje się rozwojem kadry kierowniczej, programami sprzedażowymi, rekrutacyjnymi i outplacementowymi. Tworzy i realizuje badania typu Assessment Center, Development Center oraz oceny 360 stopni. Swoje doświadczenia i umiejętności przekazuje poprzez szkolenia, coachingi, wdrożenia, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada bogate, praktyczne doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach biznesowych, rekrutacji, zarządzaniu zespołami handlowymi, rozwijaniu kadry menedżerskiej oraz zarządzaniu projektami szkoleniowymi (10 lat stanowiska menedżerskie, 5 lat Szef Projektu Szkoleniowego, 3 lata HR Biznes Partner). W ramach prowadzonych szkoleń i warsztatów wykorzystuje autorskie, fabularne gry szkoleniowe; innowacyjne, komputerowe symulacje biznesowe oraz aplikacje wirtualnej rzeczywistości, których jest pomysłodawcą i współproducentem. Posiada następujące certyfikaty: Coach ICC, Praktyk i Master NLP (The Society of Neuro-Linguistic Programming – Christina Hall), Insights Discovery, Hogan Assessment Certification, HRD BP. Ponad 7000 zrealizowanych godzin szkoleniowych; ponad 500 godzin szkoleń typu „Train the Trainers”; ponad 100 godzin wstąpień jako mówca inspiracyjny – Konferencje, Targi Pracy, eventy biznesowe i kulturalne; ponad 600 godzin Assessment & Development Center; ponad 1000 godzin prowadzonych rekrutacji; ponad 5000 godzin pracy coachingowej – live coaching, business coaching, coaching & training on the job, executive coaching, outplacement & career coaching.

TEMATY SZKOLEŃ

AKADEMIA NEGOCJACJI (każdy warsztat 2 lub 3 dni) z wykorzystaniem autorskiej aplikacji – symulatora „WINegocjacje” oraz videotreningu.
1. Negocjacje poziom I Bazowy (Basic)
2. Negocjacje poziom II Praktyk (Practitioner)
3. Negocjacje poziom III Zaawansowany (Advanced)
4. Negocjacje poziom IV Mistrzowski (Master)
5. Negocjacje poziom V Wzmacniający (Strengthening)

AKADEMIA KOMUNIKACJI (każdy warsztat 2 dni) z wykorzystaniem videotreningu
1. Komunikacja interpersonalna poziom I - Bazowy. Techniki skutecznego przekazu i wywierania wpływu.
2. Komunikacja interpersonalna poziom II - Praktyk. Argumentacja i schematy kierunkowania rozmówcy.
3. Komunikacja interpersonalna poziom III - Zaawansowany. Perswazja neurolingwistyczna.
4. Komunikacja interpersonalna poziom IV - Mistrzowski. Interwencje w sytuacjach kryzysowych.
5. Komunikacja interpersonalna poziom V - Wzmacniający. Warsztat holistyczny.

POZOSTAŁE SZKOLENIA WARSZTATOWE
• Zarządzanie sobą w czasie i efektywna organizacja pracy (1 dzień - warsztat z wykorzystaniem autorskiej gry symulacyjnej „W godzinach pracy”)
• Asertywność i radzenie sobie ze stresem (1 dzień - warsztat)
• Radzenie sobie ze stresem. Modele zapobiegania, techniki reagowania i asertywna argumentacja (1 dzień warsztat; istnieje możliwość przeprowadzenia warsztatu w formie bardziej zaawansowanej – 2 dni)
• Współpraca międzydziałowa i w zespole (1 lub 2 dni, z wykorzystaniem fabularnej gry szkoleniowej „Misja Wenus” – z użyciem technologii VR ‘wirtualnej rzeczywistości’)
• Menedżer coachem. Trening w miejscu pracy. (2 dni)
• Proces grupowy w zarządzaniu projektem (2 dni – warsztat)
• Proces grupowy w zarządzaniu zespołem (2 dni – warsztat)
• Efektywne motywowanie pozafinansowe (2 dni – warsztat)
• Zarządzanie zespołem pracowników (2 dni – warsztat)
• Wystąpienia publiczne (1 lub 2 dni – warsztat)
• Train The Trainers

REFERENCJE

Prowadził szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
PKO PB, PZU, WARTA, Hestia, SONY, Euro-net, JTI Polska, Real, Leroy Merlin, Praktiker, Frito Lay (PepsiCo), DHL, Fabryka Mebli FORTE, Polkomtel, Mars Polska, T-Mobile, Orange, VOLVO, Neuca, Jeronimo Martins, BGŻ BNP Paribas, PORTA, Iglotex, Citi Handlowy, ArcelorMittal, FM Logistic
Katarzyna Wolna-Belska

Certyfikowany Trener Biznesu, wspólnik w firmie DOSKAM

BIOGRAM

Certyfikowany Trener Biznesu, wspólnik w firmie DOSKAM, Trener Standardu HRD BP, praktykujący Manager, Coach i Facylitator. Ma na koncie ponad 6000 godzin zrealizowanych szkoleń, blisko 600 godzin w kilkunastu projektach doradczych. Posiada certyfikaty Master Business Trainer Level Expert, Master in the Art of NLP oraz Master of Management and Marketing International Education Society. Od dwudziestu lat związana z sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem – od Account Managera, przez Dyrektora Marketingu następnie Dyrektora Handlowego w śląskich stacjach radiowych Flash, Antyradio i Planeta. Jest wspólnikiem, Prezesem i Dyrektorem Zarządzającym w spółce doradczo-szkoleniowej DOSKAM – Niepublicznej Placówce Kształcenia Ustawicznego. Uzyskała dyplom na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach, jest absolwentką studiów podyplomowych Zarządzanie Projektem w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz ukończyła Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej. Autorka licznych autorskich programów rozwojowych oraz artykułów. Za swoje osiągnięcie uważa rzesze zainspirowanych, zmieniających się ludzi i organizacji. Gdy ma czas tylko dla siebie, to uwielbia … się czegoś nauczyć. Ćwiczy się w Uważności.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się we wprowadzaniu zmian w firmach przez rozwijanie kompetencji liderów, sprzedawców i modelowanie procesów w organizacji w oparciu o wartości. Z pasją realizuje usługi rozwojowe z tematów zarządzania takich jak: zarządzanie zmianą, zarządzanie przez cele, zarządzania zespołem, zarządzania projektami, opracowywanie strategii firmy, rozwijanie przywództwa w oparciu o wartości, jak również z obszaru sprzedaży takich jak: techniki sprzedaży, standardy obsługi klienta a także zwiększania efektywności osobistej i zawodowej.

REFERENCJE

Realizowała projekty rozwojowe dla wielu organizacji z branż m.in.: ubezpieczenia, administracja publiczna, telekomunikacja, energetyka, przemysł i handel. Współpracowała z licznymi przedsiębiorstwami sektora MSP oraz dużymi firmami m.in.: Grupa PZU, ZUS, BUMAR, Bank Millennium, Telecom, GAPR, Tauron, Rolnik oraz z administracją publiczną np.: ZUS, Urzędy Marszałkowskie, Urzędy Miast, jak również Związki Zawodowe.
Alan Kusz

Trener, Konsultant

BIOGRAM

Obecnie Kierownik działu szkoleń w ogólnopolskiej sieci sklepów RTV/AGD. Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Wyższej Szkoły Bankowej w
Chorzowie na studiach podyplomowych Akademia Trenera Biznesu oraz Akademia Menedżera Sprzedaży. Ukończył również̇ studia w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej na kierunku HR Business Partner. Członek Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu oraz Stowarzyszenia HR Business Partner. Uczestniczył w zaawansowanej szkole Trenerów Biznesu oraz szkole coachingu menadżerskiego wrocławskiego Moderatora. Od początku kariery związany ze sprzedażą̨ w rożnych branżach (techniczna, finansowa, retail), gdzie przeszedł ścieżkę̨ kariery od doradcy klienta przez menedżera po trenera. Pełnił rolę prelegenta na konferencjach biznesowych („Partnerstwo Biznesowe działów szkoleń́” oraz „Standardy Obsługi Klienta jako klucz do efektywnej sprzedaży”).
Posiada ponad 1500 godzin szkoleniowych spędzonych na sali oraz w formie training on the job.

TEMATY SZKOLEŃ

Techniki sprzedaży
Zarządzanie zespołami
Motywowanie
Efektywność szkoleń biznesowych
Train the trainers
Negocjacje
Obsługa klienta
Komunikacja
Partnerstwo biznesowe działów HR
Rozwój HR Business Partnerów

REFERENCJE

Prowadził szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
Bank Zachodni WBK, Stokrotka, Aviva, NC+, Alior Bank, DataContact, Avans, MyCenter,
AGD Market, JATA Dealer FIAT PROFFESIONAL
Marta Dębowiec

Psycholog Biznesu, Trener, Coach, Mediator, Czynny Sportowiec

BIOGRAM

Przez blisko 20 lat pracowała głównie na stanowiskach menedżerskich w sieciach, korporacjach, oraz w sektorze MŚP powiązanych ze sprzedażą. Posiada praktyczne doświadczenie w zarządzaniu, sprzedaży, budowaniu zespołów w tym rozproszonych, rekrutacji i selekcji personelu.
Absolwentka studiów z zakresu ZZL Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Mediacji Sądowych i Pozasądowych, Coachingu, Psychologii Biznesu, Trener Treningu Interpersonalnego Zaawansowane Narzędzia Trenerskie. Ukończyła szereg kursów i szkoleń między innymi MTQ-odporność psychiczna, AC/DC Assessment Center/Development Center w centrum szkoleń Meritum, Szkołę Trenerów Biznesu SET, Coaching Prowokatywny, Zarządzanie Kulturą Organizacji, certyfikat standardu HRD BP i inne. Prowadziła szereg projektów rozwojowych w zakresie budowania działów sprzedaży, treningu i coachingu pracowników. Specjalizuje się w układaniu relacji w organizacjach, oraz szkoleniach dla Menedżerów. Prowadzi również szkolenia ogólnorozwojowe, komunikacyjne i sprzedażowe. Jest certyfikowanym trenerem standardu HRD BP stawiając na efektywność biznesową szkoleń. Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Biznesu gdzie prowadzi zajęcia dla studentów na kierunku Zarządzanie.
Łączy pasję z pracą. Blisko 20 000 godzin jako trener instruktor, około 1200 godzin jako trener kompetencji miękkich. Jest również trenerem jeździeckim i instruktorem hipoterapii, posiada II klasę sportową PZJ.
Prywatnie pasjonatka i miłośniczka jeździectwa, jeździ konno od 4 roku życia, oraz uczy innych, rozwija dzieci niepełnosprawne. Uwielbia spędzać czas aktywnie wraz z synem jeżdżąc z nim na nartach, rowerze i kibicując mu na treningach piłki nożnej.

TEMATY SZKOLEŃ

 

REFERENCJE

 
Izabela Fordymacka-Król

Trener Biznesu, Coach, Doradca zawodowy

BIOGRAM

Trener biznesu z 13 letnim doświadczeniem na stanowiskach związanych ze sprzedażą i obsługą klienta, dyplomowany coach - absolwentka Akademii Profesjonalnego Coachingu, doradca zawodowy i biznesowy, wykładowca akademicki. Posiada praktyczne doświadczenie w zarządzaniu oraz sprzedaży. Absolwentka studiów z zakresu Zarządzania, Zarządzania i Marketingu, Akademii Profesjonalnego Coachingu, Akademii Trenera Biznesu, certyfikowany Trener Standardu HRD BP. Specjalizuje się w life coachingu, jak również coachingu dla organizacji (kadra menedżerska). Jako trener zajmuje się tematyką związaną z rozwojem osobistym oraz planowaniem kariery. Prowadzone szkolenia ukierunkowane są na cel biznesowy i realną zmianę w organizacji.

TEMATY SZKOLEŃ

Zarządzanie przez cele; Budowanie zespołu; Motywowanie personelu; Efektywność osobista; Komunikacja; Obsługa klienta; techniki sprzedaży; Personal Branding, Doradztwo zawodowe

REFERENCJE

FUNDACJA LET`S GO ; MASŁOWSCY DEVELOPMENT 

WEJDŹ W NOWY ŚWIAT SZKOLEŃ

EFEKTYWNYCH BIZNESOWO

  1. Imię i nazwisko*
    Uzupełnij dane
  2. Firma*
    Uzupełnij dane
  3. E-mail*
    Uzupełnij prawidłowy adres e-mail
  4. Telefon*
    Uzupełnij numer telefonu
  5. Nieprawidłowe dane
  6. Nieprawidłowe dane

 SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA I PRZEKONAJ SIĘ, ŻE WARTO BYĆ PIONIEREM INNOWACJI I ROZWOJU.