Każdy trener działający według Standardu HRD BP:

  1. W trakcie analizy potrzeb komunikuje się z przełożonym uczestników szkolenia i z nimi samymi przed zaprojektowaniem programu
  2. W trakcie analizy potrzeb rozpoznaje potrzebę biznesową planowanego projektu szkoleniowego i traktuje ją, jako bazę do wszystkich działań w całym projekcie
  3. Spisuje cele projektu szkoleniowego zgodnie z zasadą SMART na wszystkich poziomach modelu Kirkpatricka
  4. Na życzenie klienta przygotowuje kontrakt szkoleniowy z elementem „premii za wyniki”
  5. Na życzenie klienta przygotowuje prognozę ROI dla danego projektu szkoleniowego (pod warunkiem dostępności koniecznych do tego danych)
  6. Przygotowuje ostateczny program szkolenia w układzie umożliwiającym klientowi literalną ocenę powiązania poszczególnych elementów zajęć kompetencyjnych z celami biznesowymi i behawioralnymi
  7. Gwarantuje skuteczną komunikację z uczestnikami przed zajęciami, nastawioną na zbudowanie pełnej świadomości celów projektu, oraz motywację do zmiany behawioralnej opartą na osobistych korzyściach uczestników szkolenia
  8. Przygotowuje profesjonalne pre/post testy wiedzy i umiejętności, obiektywnie pokazujące progres kompetencji uczestników, z którymi pracuje
  9. Przygotowuje adekwatne narzędzia dla uczestników do określenia przez nich działań wdrożeniowych na stanowisku pracy po zajęciach oraz skutecznie wspiera ich w tym procesie
  10. Zapewnia weryfikację i zatwierdzenie Planów Działań Wdrożeniowych przez przełożonych uczestników
  11. Przygotowuje adekwatne narzędzia dla klienta do oceny skuteczności realizacji Planów Działań Wdrożeniowych
  12. W Raporcie poszkoleniowym uwzględnia wskaźnikowe rozliczenie celów z wszystkich poziomów modelu Kirkpatricka (lub co najmniej realistyczną prognozę ich osiągnięcia)

Rekomendacje klientów

  • Animex-logo
  • ghelamco

  • indeks
  • ing
  • logo welcome
  • UMWawa

Partnerzy medialni

logo-hr-polska.png

Partnerzy instytucjonalni

      logo K2Training www     logo 2CCcedoz