Weronika Witczak |
Psycholog, trener
BIOGRAM |
Absolwentka psychologii na UAM w Poznaniu. Zdała międzynarodowy egzamin „101” z zakresu Analizy Transakcyjnej. Członkini Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Analizy Transakcyjnej.Jest certyfikowanym konsultantem Extended DISC®. Od 8 lat pracuje z grupami, wspierając rozwój indywidualny, zespołów i organizac ji. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w takich obszarach jak: kompetencje osobiste (komunikacja, współpraca w zespole, asertywność, rozwiązywanie konfliktów, zarządzanie sobą w czasie, radzenie sobie ze stresem i work-life balance, wystąpienia publiczne), obsługa klienta (typy klienta i dopasowanie obsługi, elementy sprzedaży w obsłudze klienta, rozwiązywanie sytuacji trudnych) oraz menedżerwkich (budowanie autorytetu, zarządzanie zespołem, zarządzanie konfliktem, zarządzanie zmianą). |
REFERENCJE |
Prowadziła szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla następujących organizacji: Agrifirm, Bank BPH, B brown, Centrum Innowacji Społecznej SIC!, Eureka Group, Fabryka Formy, Interplastik, Konsorcjum Clar System, Konferencja Kadry dla Biznesu (warsztat panelowy), Malta Ski, MAN Bus, PEPCO, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (warsztat panelowy), PKP Intercity S.A. Schneider Electric. |
Joanna Gajda |
Trener umiętności społecznych
BIOGRAM |
Moim zawodowym celem jest dobre projektowanie, planowanie i realizacja szkoleń i badań, których wyniki można wykorzystać przy wprowadzaniu zmian i usprawnień. Moje dotychczasowe doświadczenia zawodowe to praca w zróżnicowanych środowiskach (biznes, nauka, samorząd) w ramach szkoleń a także realizacji i koordynacji badań. Kładłam nacisk na wykorzystanie zdobytej dzięki badaniom wiedzy - w uczeniu i wsparciu wdrożeń. Posiadana wiedza i praca z zespołami badawczymi, klientami i trenerami pozwala mi lepiej zrozumieć potrzeby grup i podejmować działania szkoleniowe, które wpływają na efektywność i skuteczność realizowanych projektów. Zrealizowałam ponad trzy tysiące godzin szkoleniowych ze zróżnicowanymi grupami odbiorców od młodzieży i studentów, poprzez pracowników obsługi, menadżerów i trenerów, po księgowych i prawników. Cenię sobie możliwość wspierania rozwoju innych, dlatego pracuje metodami aktywizującymi, umożliwiając uczestnikom szkoleń uczenie się przez: doświadczenia, obserwacje, tworzenie rozwiązań i eksperymentowanie. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Jako pracownik i koordynator projektów badawczych zajmowałam się utrzymywaniem relacji z klientami, audytami i tworzeniem strategii naprawczych, wyznaczeniem celów, planowaniem działań i organizacją efektywnej pracy zespołu, realizując w praktyce wszystkie etapy negocjacji z klientem, realizacji projektów, budowy i pracy. Rozwijam efektywność działania poprzez doskonaleniem pracy, zarządzanie sobą w czasie, planowanie, odpowiednią motywację i komunikację społeczną. Pasjonuję się tym, co nowe, nieznane do odkrycia... ludzkimi możliwościami rozwoju. Specjalizuje się w pracy trenerskiej nastawionej na cele zawodowe i osobiste uczestników szkolenia. Moją pasją jest turystyka wysokogórska, podróże pod wschodniej Europie oraz nauka i dzielnie się wiedzą. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Moja specjalizacja trenerska to: komunikacja i praca w grupie, koordynacja zespołu, budowanie relacji i obsługa klienta, zarządzanie sobą w czasie i planowanie, metody badań i ewaluacja, motywowanie siebie i innych, prowadzenie prezentacji.
|
REFERENCJE |
... |
Michał Szczypek |
Trener, sprzedawca, antropolog, animator
BIOGRAM |
Absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada niemal 10 letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego. Pierwsze szlify trenerskie zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie przez ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności. W ING odpowiedzialny za prowadzenie szkoleń i treningów z umiejętności sprzedażowych oraz z wiedzy produktowej. Kompetencje menadżerskie zdobywa i wykorzystuje w praktyce zarządzając własnymi projektami kulturalnymi. Pomysłodawca, Organizator i Dyrektor Artystyczny Czatów Zamkowych - unikalnej w kraju imprezy muzyczno-literackiej. Stały współpracownik Wrocławskiego Salonu Jacka Kaczmarskiego. Współorganizator koncertów spod znaku Return to the BatCave Festival. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta Przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych. |
REFERENCJE |
Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej MS MANAGEMENT. Od kwietnia 2014 roku stale współpracujący z PKP Intercity, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i treningów indywidulanych z umiejętności miękkich. Autor i realizator programów szkoleniowych m.in. z zakresu Komunikacji Międzyludzkiej dla Kasjerów i Drużyn Konduktorskich oraz Efektywnej Obsługi Klienta przez Telefon dla Infolinii. Realizował z powodzeniem programy szkoleniowe dla Drużyn Konduktorskich obsługujących pociągi Premium – Pendolino. Prowadził szkolenia kompetencyjne z cyklu Pociąg Menadżera, skierowane do kadry menadżerskiej PKP Intercity. Współpracował z firmą Eureka Group realizując ponad 200 godzin szkoleniowych w ramach projektu „Wzrost kompetencji branży handlu detalicznego na Dolnym Śląsku”, szkoląc z zakresu m.in. Komunikacji Międzyludzkiej i Radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem. |
Marcin Krukar |
Konsultan SEB, Trener, Coach
BIOGRAM |
Ponad 13 lat pracy jako trener, ponad 9 000 godzin przeprowadzonych szkoleń, ponad 2 000 godzin doradztwa indywidualnego i biznesowego. Posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju wydawanego przez MATRIK & Edexcel i BTEC Professional Qualifications, właściciel firmy szkoleniowej, wykładowca akademicki, członek MATRIK, współtwórca i członek Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR. Prywatnie wróg nudy i monotonni, uzależniony od wyzwań i potrzeby ciągłego rozwoju. Fascynuje się komunikowaniem się w internecie, wciąż zgłębia wiedzę na ten temat. Oprócz tego wielbiciel i kolekcjoner win, zasłuchany w klasycznym rocku i poezji śpiewanej, pasjonat szybkiej jazdy samochodem i gokartów. Czas wolny spędza gotując, w otoczeniu przyjaciół lub odpoczywając przy dobrym filmie |
SZKOLEŃ |
Specjalizacje szkoleniowe: komunikacja w zarządzaniu, zarządzanie zespołami, współpraca, negocjacje, kompetencje trenerskie, obsługa klienta, komunikacja perswazyjna. |
REFERENCJE |
...................................... |
Wojciech Kaczmarek |
Trener, coach, konsultant
BIOGRAM |
Ukończył studia w WSM w Szczecinie. Przez wiele lat, pracował w wielu krajach w środowiskach wielokulturowych. Jest dyplomowanym trenerem Master Business Trainer. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako handlowiec, manager, wieloletni trener, doradca i coach. Zarządzał zespołami sprzedaży przez ponad 15 lat w branży YP oraz zespołami sprzedaży terenowej i callcenter w Onet.pl. Jest praktykiem sprzedaży B2B i B2C. Ekspert i doradca w dziedzinie stosowania nowych mediów. Założyciel i właściciel firmy KaczmareKonsulting. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu: rozwoju pracowników i skuteczności osobistej w działaniu, wdrażania systemów sprzedaży w organizacji, podnoszenia efektywności zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji miękkich, zarządzania motywacyjnego, zarządzania przez cele, komunikacji kierowniczej w organizacji, analizy potrzeb szkoleniowych, mediów społecznościowych w biznesie. Realizował projekty szkoleniowe dla osób wykluczonych cyfrowo oraz programy aktywizacji zawodowej osób 50+. |
REFERENCJE |
Wśród kluczowych klientów realizowanych projektów doradczych i szkoleniowych są ME Polska, Grupa Onet.pl, Lauren Peso Polska, Spółdzielcza Grupa Bankowa, Zumi.pl, Zrzeszenie Banków Spółdzielczych, Grantus, PKP Intercity S.A., Śląski Klaster Edukacji, Klinika Implantologii i Stomatologii Estetycznej Roman Borczyk, Malinowe Hotele Medica Spa, Considero Consulting, Bank BPH, Shell Polska. |
Jacek Czapski |
Trener, coach, konsultant, właściciel firmy MetaEdukacja
BIOGRAM |
Posiada 16-letnie doświadczenie trenerskie oraz 10 letnie doświadczenie menedżerskie zdobyte m.in. w firmach amerykańskich . Tam też w połowie lat 90-tych, pierwszy raz prowadził coaching menedżerski. Był m in. bezpośrednim przełożonym zespołów sprzedażowych a później dyrektorem sprzedaży, któremu podlegało 5 kilkunastoosobowych oddziałów zajmujących się sprzedażą i o licencjonowanym trenerem metody uczącej komunikacji i negocjacji w trudnych sytuacjach oraz rozwiązywania konfliktów - Transforming Communication™. Jego kompetencje potwierdzają też certbsługą klienta. Jestyfikaty Trenera IA NLP oraz Coacha ICF. Różnorodne doświadczenie połączone z wiedzą biznesową (Akademia Ekonomiczna - Wrocław) oraz psychologiczną (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej - Warszawa) wykorzystuje do realizacji swojej pasji - wspierania rozwoju osób, zespołów i organizacji. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kompleksowych projektów rozwijania kompetencji nastawionych na wzrost efektywności. Zakres prowadzonych szkoleń obejmuje obecnie m.in. zarządzanie i przywództwo, budowanie zespołu, sprzedaż, obsługę klienta, komunikację w trudnych sytuacjach, negocjacje, rozwiązywanie konfliktów, trening dla trenerów, prezentacje i wystąpienia publiczne, radzenie sobie ze stresem, tremą i zapobieganie wypaleniu. Długoletnie i różnorodne doświadczenie zawodowe pozwala mu na skuteczne wdrażanie efektywnych rozwiązań dostosowanych do celów projektu, kultury organizacyjnej, branży, wielkości organizacji itd. |
REFERENCJE |
Realizował szkolenia i projekty rozwojowe między innymi dla: Grupy Allegro, Grupy Animex, Agros Nova, Amplico Life, Banku DNB Nord, Banku Millennium, Raiffeisen Bank Polska, BP Poland, Colgate-Palmolive, Cemex SA, Danone, Ericpol Telecom, GlaxoSmithKline, Indesit Company, ING Nationale Nederlanden, Liberty Poland, MAN Bus Polska, Ministerstwa Gospodarki, Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA, FIAT Auto Poland, Izb Celnych – Szczecin i Białystok, Kliniki Implantologii Borczyk.pl, Koszalińskiego Przedsiębiorstwa Przemysłu Drzewnego, Powiatowych Urzędów Pracy, Szczecińskiej Energetyki Cieplnej, Hotelu Malinowy Dwór, PKP Intercity, RWE Polska, Sephora Polska, Sabre Polska, Sygnity i wielu innych. |
Agnieszka Żarecka |
Trener biznesu, inspektor ochrony danych osobowych, konsultant, coach i mentor biznesu
BIOGRAM |
Certyfikowany trener standardu HRD BP, coach i mentor biznesu, konsultant biznesowy, doświadczony manager, właściciel firmy Ja Manager Consulting Mentoring, doradca zawodowy oraz wolontariusz. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie ukończyła również studia podyplomowe na kierunkach Rachunkowość oraz Psychologia Managera. Przez ponad 10 lat pracownik międzynarodowej korporacji finansowej, gdzie przez okres 6 lat z sukcesami pełniła funkcje menadżerskie. Kierowała zróżnicowanymi i rozproszonymi zespołami sprzedażowymi, motywowała i inspirowała do rozwoju. Posiada bogate doświadczenie w kreatywnym usprawnianiu procesów biznesowych oraz wdrażaniu innowacyjnych procesów obsługi klienta. Prowadziła dziesiątki procesów rekrutacyjnych oraz rozmów ewaluacyjnych, tworzyła profile kompetencyjne, zna zasady tworzenia modeli kompetencyjnych oraz prowadzenia Assessment i Development Center. Obecnie w ramach szkoleń, warsztatów, team-coachingów pracuje wspólnie z uczestnikami spotkań nad rozwojem kompetencji osobistych i przywódczych, umiejętnościami komunikacyjnymi, twórczego myślenia oraz zespołowymi. Podczas szkoleń wykorzystuje najciekawsze narzędzia trenerskie oraz liczne gry i prawdziwe przykłady z życia zawodowego. Z przyjemnością dzieli się swoim doświadczeniem mentorskim oraz włącza pracę z pytaniami oraz elementy wizualizacji. Aktywnie udziela się w Fundacjach promując edukację finansową w szkołach podstawowych i średnich. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Przygotuj się do roli lidera Ja lider Codzienne wyzwania managerskie Sukcesy zespołu rozproszonego Inspirujące spotkania zespołowe Efektywna rekrutacja Stawiam na kreatywność Zmiana jest pewna Projektuję prezentację Pewność siebie w kontakcie z klientem Jakość do kwadratu Wyzwania komunikacyjne Ja w zespole Jesteśmy zespołem |
REFERENCJE |
Prowadziła szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla: Bank BZWBK Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej Studio Veno’s Stowarzyszenie Młode Zagłębie Stowarzyszenie Fairis Fundacja Impossible Fundacja Będę Kim Zechcę Fundacja Warszawski Instytut Bankowości |
Katarzyna Wolna-Belska |
Certyfikowany Trener Biznesu, wspólnik w firmie DOSKAM
BIOGRAM |
Certyfikowany Trener Biznesu, wspólnik w firmie DOSKAM, Trener Standardu HRD BP, praktykujący Manager, Coach i Facylitator. Ma na koncie ponad 6000 godzin zrealizowanych szkoleń, blisko 600 godzin w kilkunastu projektach doradczych. Posiada certyfikaty Master Business Trainer Level Expert, Master in the Art of NLP oraz Master of Management and Marketing International Education Society. Od dwudziestu lat związana z sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem – od Account Managera, przez Dyrektora Marketingu następnie Dyrektora Handlowego w śląskich stacjach radiowych Flash, Antyradio i Planeta. Jest wspólnikiem, Prezesem i Dyrektorem Zarządzającym w spółce doradczo-szkoleniowej DOSKAM – Niepublicznej Placówce Kształcenia Ustawicznego. Uzyskała dyplom na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach, jest absolwentką studiów podyplomowych Zarządzanie Projektem w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz ukończyła Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej. Autorka licznych autorskich programów rozwojowych oraz artykułów. Za swoje osiągnięcie uważa rzesze zainspirowanych, zmieniających się ludzi i organizacji. Gdy ma czas tylko dla siebie, to uwielbia … się czegoś nauczyć. Ćwiczy się w Uważności. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się we wprowadzaniu zmian w firmach przez rozwijanie kompetencji liderów, sprzedawców i modelowanie procesów w organizacji w oparciu o wartości. Z pasją realizuje usługi rozwojowe z tematów zarządzania takich jak: zarządzanie zmianą, zarządzanie przez cele, zarządzania zespołem, zarządzania projektami, opracowywanie strategii firmy, rozwijanie przywództwa w oparciu o wartości, jak również z obszaru sprzedaży takich jak: techniki sprzedaży, standardy obsługi klienta a także zwiększania efektywności osobistej i zawodowej. |
REFERENCJE |
Realizowała projekty rozwojowe dla wielu organizacji z branż m.in.: ubezpieczenia, administracja publiczna, telekomunikacja, energetyka, przemysł i handel. Współpracowała z licznymi przedsiębiorstwami sektora MSP oraz dużymi firmami m.in.: Grupa PZU, ZUS, BUMAR, Bank Millennium, Telecom, GAPR, Tauron, Rolnik oraz z administracją publiczną np.: ZUS, Urzędy Marszałkowskie, Urzędy Miast, jak również Związki Zawodowe. |
Agata Bogusiak |
Trener w biznesie, HR Business Partner
BIOGRAM |
Obecnie Prezes Stowarzyszenia PSTD, HR Business Partner, Trener w biznesie. Zawodowo, od samego początku związana z obszarem zasobów ludzkich. Pierwsze kroki stawiała w wewnętrznych działach personalnych w dużych organizacjach (firmy produkcyjne) teraz we współpracy z Stowarzyszeniem PSTD działa aktywnie na rzecz społeczności zajmującej się zawodowo rozwojem kapitału ludzkiego w organizacjach. W imieniu Stowarzyszenia promuje rozwój rynku szkoleń i doradztwa w Polsce oraz profesjonalizm i etykę menadżerską. Jednocześnie prowadzi własną działalnością szkoleniową. Licencjonowany trener modelu SEB/SEA® oraz certyfikowany trener Standardu HRD BP (Human Resources Development Business Partnering). Studiowała socjologię oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Łódzkim. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności społecznych, kompetencji komunikacyjnych, doradztwa zawodowego, narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi oraz efektywności biznesowej szkoleń. Realizuje projkety mające na celu identyfikacje potencjału rozwojowego w organizacjach. Prowadzi również zajęcia na studiach podyplomowych takich uczelni jak (Akademia Leona Koźmińskiego i Akademii Wyższej Szkoły Biznesu). |
REFERENCJE |
............... |
Dorota Jurzysta |
Koordynator, Trener, Doradca
BIOGRAM |
Byłam menadżerem wysokiego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem w kierowaniu spółkami prawa handlowego (CEO, Prezes Zarządu). Poza zarządzaniem zespołami pracowniczymi odpowiadałam m.in. za planowanie strategiczne oraz organizację oddziałów zagranicznych w rejonie Europy Środkowej. • Wykształcenie
• Doświadczenie zawodowe Praktyk biznesu – z ogromnym doświadczeniem w kierowaniu spółkami prawa handlowego (CEO, Prezes Zarządu). Przez ponad 15 lat zarządzała zespołami pracowniczymi oraz odpowiadała m.in. za rozwój, znajdowanie okazji biznesowych i ich rozwinięcie oraz organizację oddziałów zagranicznych w rejonie Europy Środkowej. Specjalizowałam się w rozwijaniu firm do momentu ich sprzedaży lub przekazania następcom.
|
TEMATY SZKOLEŃ |
Doradca biznesowy - specjalizuję się w doradztwie partycypacyjnym w obszarze formułowania, planowania i wdrażania strategii rozwoju oraz zwiększania efektywności biznesowej firm. Współpracowałam z wieloma firmami rozwijającymi się nie dynamicznie a dramatycznie, przy pokonywaniu kryzysów wynikających z tempa rozwoju. Jestem zwolenniczką ewolucji a nie rewolucji stąd bliska mi jest filozofia Kaizen i wdrażanie leanowego zarządzania, posiadam uprawnienia Kaizen Coacha.
|
REFERENCJE |
Prowadziłam szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla: ... |
Katarzyna Kunowska |
Filolog, socjolog, trener i konsultant zarządzania
BIOGRAM |
Realizuję projekty, których głównym celem jest uwolnienie efektywności i potencjału organizacji, zespołów i osób indywidualnych. Interesują mnie tematy związane z rozwojem potencjału ludzkiego – maksymalizacją ich efektywności i rozwojem talentów danej jednostki. Bliskimi zagadnieniami dla mnie są zasady kaizen i eko rozwiązania. Interesuje mnie komunikacja z wykorzystaniem metody Nonviolence Comunication. Prowadziłam projekty rekrutacyjne; wdrażałam i nadzorowałam usługi outsourcingu personalnego i outsourcingu usług w branżach logistycznych, automotive i produkcyjnych. Prowadziłam szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników, warsztaty zakresu kadry – płace, rekrutacja, sprzedaż, obsługa klienta, komunikacja, BHP, pakiet Office. Posiadam uprawnienia audytorskie w zakresie normy ISO 9001:2008; z wyróżnieniem ukończyłam studia podyplomowe z zakresu zarządzania jakością łącząc ideę doskonalenia systemu jakości z koncepcją rozwoju personelu w oparciu o wartości i kulturę organizacyjną. Jestem także certyfikowanym trenerem Metody Biegun Marka Kamińskiego. Posiadam ponad 12 lat doświadczeń w zakresie obsługi klienta, z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych. Moim celem w rozmowach z klientami jest budowanie długofalowego partnerstwa. ... |
TEMATY SZKOLEŃ |
Zarządzanie przez cele, Budowanie zespołu, Motywowanie personelu, Efektywność osobista, Komunikacja, Obsługa klienta, Relacje partnerskie, Systemy ocen pracowniczych, Zarządzanie talentami, Zarządzanie projektami, Wystąpienia publiczne i prezentacje, Personal Branding, Action Learning, Procesy rekrutacyjne, Mindfullness |
REFERENCJE |
Wyższa Szkoła Bankowa Work Service S. A. Akademia WSB |
Marta Dębowiec |
Psycholog Biznesu, Trener, Coach, Mediator, Czynny Sportowiec
BIOGRAM |
Przez blisko 20 lat pracowała głównie na stanowiskach menedżerskich w sieciach, korporacjach, oraz w sektorze MŚP powiązanych ze sprzedażą. Posiada praktyczne doświadczenie w zarządzaniu, sprzedaży, budowaniu zespołów w tym rozproszonych, rekrutacji i selekcji personelu. Absolwentka studiów z zakresu ZZL Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Mediacji Sądowych i Pozasądowych, Coachingu, Psychologii Biznesu, Trener Treningu Interpersonalnego Zaawansowane Narzędzia Trenerskie. Ukończyła szereg kursów i szkoleń między innymi MTQ-odporność psychiczna, AC/DC Assessment Center/Development Center w centrum szkoleń Meritum, Szkołę Trenerów Biznesu SET, Coaching Prowokatywny, Zarządzanie Kulturą Organizacji, certyfikat standardu HRD BP i inne. Prowadziła szereg projektów rozwojowych w zakresie budowania działów sprzedaży, treningu i coachingu pracowników. Specjalizuje się w układaniu relacji w organizacjach, oraz szkoleniach dla Menedżerów. Prowadzi również szkolenia ogólnorozwojowe, komunikacyjne i sprzedażowe. Jest certyfikowanym trenerem standardu HRD BP stawiając na efektywność biznesową szkoleń. Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Biznesu gdzie prowadzi zajęcia dla studentów na kierunku Zarządzanie. Łączy pasję z pracą. Blisko 20 000 godzin jako trener instruktor, około 1200 godzin jako trener kompetencji miękkich. Jest również trenerem jeździeckim i instruktorem hipoterapii, posiada II klasę sportową PZJ. Prywatnie pasjonatka i miłośniczka jeździectwa, jeździ konno od 4 roku życia, oraz uczy innych, rozwija dzieci niepełnosprawne. Uwielbia spędzać czas aktywnie wraz z synem jeżdżąc z nim na nartach, rowerze i kibicując mu na treningach piłki nożnej. |
TEMATY SZKOLEŃ |
REFERENCJE |
Małgorzata Paluch |
Praktyk HR, Trener
BIOGRAM |
Praktyk HR, zdobywała doświadczenie pracując na stanowiskach menedżerskich w obszarze HR w międzynarodowym środowisku biznesowym, zarówno w firmach właścicielskich, jak i międzynarodowych korporacjach oraz firmach z polskim kapitałem. Zainicjowała i zrealizowała wiele projektów HR, zarządzała różnorodnymi zespołami oraz wspierała menedżerów w zakresie HR. Nadal pracuje nad swoim rozwojem, ciągle jest nastawiona na poszerzanie swojej wiedzy i doświadczenia w obszarze HR. Prowadzi swoją działalność gospodarczą nastawioną na doradztwo i szkolenia, także w j.angielskim. Absolwentka wydziału filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach zafascynowana światem biznesu. Ukończyła 2-letnie studia podyplomowe na Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach uzyskując dyplom "MBA in International Business", a także studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi organizowane przez SGH. Ukończyła kurs "Train the Trainer" oraz wiele innych szkoleń i kursów z obszaru HR. Posiada certyfikat Green Belt WCM (filar People Development). Certyfikowany trener Standardu HRDBP (Human Resources Development Business Partner). Prywatnie uwielbia amerykańskie programy polityczno-satyryczne, literaturę i kino. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Obszar mojej specjalizacji szkoleniowej to: |
REFERENCJE |
Zrealizowała projekt Interim HR Manager (greenfield) dla firmy Johnson Matthey Polska Sp. z o.o.(zbudowanie od podstaw wszystkich procesów HR, rekrutacja na wszystkie stanowiska i stworzenie planów szkoleniowo-rozwojowych dla wszystkich nowoprzyjętych pracowników); projekt wdrożenia wartości dla firmy z kapitałem niemieckim. |