Wybierz trenera Standardu HRD BP

Wybierz temat

SPRAWDŹ TRENERA HRD BP

Od Trenera Standardu HRD BP możesz oczekiwać:

  • Analizy popartej kontaktem z uczestnikami i ich szefami
  • Rozpoznania korzyści biznesowych projektu szkoleniowego
  • Doprecyzowania celów SMART na poziomach Kirkpatricka
  • Propozycji umowy typu „success fee”
  • Prognozy ROI przy dostępnych danych
  • Programu szkolenia opartego na celach behawioralnych
  • Zbudowania motywacji pro-wdrożeniowej uczestników
  • Ewaluacji progresu kompetencji i skuteczności wdrożenia
  • Wskaźnikowego rozliczenia uzgodnionych celów

 

Zaproś do siebie Trenera HRD BP i zapoznaj się z korzyściami Standardu HRD BP. Skorzystaj bez ryzyka z innowacyjnych narzędzi wzmocnienia wdrażania kompetencji i oceny efektywności biznesowej.

Michał Szczypek

{slider Trener, sprzedawca, antropolog, animator |closed}

BIOGRAM

Absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada niemal 10 letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego. Pierwsze szlify trenerskie zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie przez ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności. W ING odpowiedzialny za prowadzenie szkoleń i treningów z umiejętności sprzedażowych oraz z wiedzy produktowej. Kompetencje menadżerskie zdobywa i wykorzystuje w praktyce zarządzając własnymi projektami kulturalnymi. Pomysłodawca, Organizator i Dyrektor Artystyczny Czatów Zamkowych - unikalnej w kraju imprezy muzyczno-literackiej. Stały współpracownik Wrocławskiego Salonu Jacka Kaczmarskiego. Współorganizator koncertów spod znaku Return to the BatCave Festival.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta Przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych.

REFERENCJE

Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej MS MANAGEMENT. Od kwietnia 2014 roku stale współpracujący z PKP Intercity, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i treningów indywidulanych z umiejętności miękkich. Autor i realizator programów szkoleniowych m.in. z zakresu Komunikacji Międzyludzkiej dla Kasjerów i Drużyn Konduktorskich oraz Efektywnej Obsługi Klienta przez Telefon dla Infolinii. Realizował z powodzeniem programy szkoleniowe dla Drużyn Konduktorskich obsługujących pociągi Premium – Pendolino. Prowadził szkolenia kompetencyjne z cyklu Pociąg Menadżera, skierowane do kadry menadżerskiej PKP Intercity.

Współpracował z firmą Eureka Group realizując ponad 200 godzin szkoleniowych w ramach projektu „Wzrost kompetencji branży handlu detalicznego na Dolnym Śląsku”, szkoląc z zakresu m.in. Komunikacji Międzyludzkiej i Radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem. 

{/sliders}

Jacek Czapski

{slider Trener, coach, konsultant, właściciel firmy MetaEdukacja |closed}

BIOGRAM

Posiada 16-letnie doświadczenie trenerskie oraz 10 letnie doświadczenie menedżerskie zdobyte m.in. w firmach amerykańskich . Tam też w połowie lat 90-tych, pierwszy raz prowadził coaching menedżerski. Był m in. bezpośrednim przełożonym zespołów sprzedażowych a później dyrektorem sprzedaży, któremu podlegało 5 kilkunastoosobowych oddziałów zajmujących się sprzedażą i o licencjonowanym trenerem metody uczącej komunikacji i negocjacji w trudnych sytuacjach oraz rozwiązywania konfliktów - Transforming Communication™. Jego kompetencje potwierdzają też certbsługą klienta.

Jestyfikaty Trenera IA NLP oraz Coacha ICF. Różnorodne doświadczenie połączone z wiedzą biznesową (Akademia Ekonomiczna - Wrocław) oraz psychologiczną (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej - Warszawa) wykorzystuje do realizacji swojej pasji - wspierania rozwoju osób, zespołów i organizacji.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kompleksowych projektów rozwijania kompetencji nastawionych na wzrost efektywności. Zakres prowadzonych szkoleń obejmuje obecnie m.in. zarządzanie i przywództwo, budowanie zespołu, sprzedaż, obsługę klienta, komunikację w trudnych sytuacjach, negocjacje, rozwiązywanie konfliktów, trening dla trenerów, prezentacje i wystąpienia publiczne, radzenie sobie ze stresem, tremą i zapobieganie wypaleniu. Długoletnie i różnorodne doświadczenie zawodowe pozwala mu na skuteczne wdrażanie efektywnych rozwiązań dostosowanych do celów projektu, kultury organizacyjnej, branży, wielkości organizacji itd.

REFERENCJE

Realizował szkolenia i projekty rozwojowe między innymi dla: Grupy Allegro, Grupy Animex, Agros Nova, Amplico Life, Banku DNB Nord, Banku Millennium, Raiffeisen Bank Polska, BP Poland, Colgate-Palmolive, Cemex SA, Danone, Ericpol Telecom, GlaxoSmithKline, Indesit Company, ING Nationale Nederlanden, Liberty Poland, MAN Bus Polska, Ministerstwa Gospodarki, Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA, FIAT Auto Poland, Izb Celnych – Szczecin i Białystok, Kliniki Implantologii Borczyk.pl, Koszalińskiego Przedsiębiorstwa Przemysłu Drzewnego, Powiatowych Urzędów Pracy, Szczecińskiej Energetyki Cieplnej, Hotelu Malinowy Dwór, PKP Intercity, RWE Polska, Sephora Polska, Sabre Polska, Sygnity i wielu innych.

{/sliders}

Agnieszka Żarecka

Trener biznesu, inspektor ochrony danych osobowych, konsultant, coach i mentor biznesu

BIOGRAM

Certyfikowany trener standardu HRD BP, coach i mentor biznesu, konsultant biznesowy, doświadczony manager, właściciel firmy Ja Manager Consulting Mentoring, doradca zawodowy oraz wolontariusz. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie ukończyła również studia podyplomowe na kierunkach Rachunkowość oraz Psychologia Managera.
Przez ponad 10 lat pracownik międzynarodowej korporacji finansowej, gdzie przez okres 6 lat z sukcesami pełniła funkcje menadżerskie. Kierowała zróżnicowanymi i rozproszonymi zespołami sprzedażowymi, motywowała i inspirowała do rozwoju.
Posiada bogate doświadczenie w kreatywnym usprawnianiu procesów biznesowych oraz wdrażaniu innowacyjnych procesów obsługi klienta.
Prowadziła dziesiątki procesów rekrutacyjnych oraz rozmów ewaluacyjnych, tworzyła profile kompetencyjne, zna zasady tworzenia modeli kompetencyjnych oraz prowadzenia Assessment i Development Center.
Obecnie w ramach szkoleń, warsztatów, team-coachingów pracuje wspólnie z uczestnikami spotkań nad rozwojem kompetencji osobistych i przywódczych, umiejętnościami komunikacyjnymi, twórczego myślenia oraz zespołowymi.
Podczas szkoleń wykorzystuje najciekawsze narzędzia trenerskie oraz liczne gry i prawdziwe przykłady z życia zawodowego. Z przyjemnością dzieli się swoim doświadczeniem mentorskim oraz włącza pracę z pytaniami oraz elementy wizualizacji.
Aktywnie udziela się w Fundacjach promując edukację finansową w szkołach podstawowych i średnich.

TEMATY SZKOLEŃ

Przygotuj się do roli lidera
Ja lider
Codzienne wyzwania managerskie
Sukcesy zespołu rozproszonego
Inspirujące spotkania zespołowe
Efektywna rekrutacja
Stawiam na kreatywność
Zmiana jest pewna
Projektuję prezentację
Pewność siebie w kontakcie z klientem
Jakość do kwadratu
Wyzwania komunikacyjne
Ja w zespole
Jesteśmy zespołem

REFERENCJE

Prowadziła szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
Bank BZWBK
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Studio Veno’s
Stowarzyszenie Młode Zagłębie
Stowarzyszenie Fairis
Fundacja Impossible
Fundacja Będę Kim Zechcę
Fundacja Warszawski Instytut Bankowości
Aleksandra Lindner

Trener Biznesu, Coach

BIOGRAM

Aktywna biznesowo od ponad 17 lat - początkowo na stanowiskach związanych ze sprzedażą i obsługą klienta (usługi), marketingiem oraz logistyką, później jako menedżer, a finalnie - jako trener i coach. W swojej pracy zawodowej poznała i doświadczyła zarówno pracy w małej rodzinnej firmie, dużych przedsiębiorstwach, jak i międzynarodowych korporacjach. Dzięki temu zdobyła solidne podstawy biznesu, które przyczyniły się do decyzji o założeniu własnej działalności gospodarczej, którą prowadzi do dziś. Posiada Certyfikat Standardu HRD BP; Certyfikowane przez ICF szkolenia: „Aware Coach”, „Points of You®”, Szkolenie „Racjonalna Terapia Zachowań - poziom podstawowy”; Akredytacja ICF (International Coach Federation), ACC; Szkoła Trenerów - Trener Biznesu; Szkoła Coachów - Certyfikowany Coach ICF; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Kolegium Zarządzania Studia Podyplomowe „Psychologia w zarządzaniu”; Katholieke Hogeschool Zuid-West-Vlaanderen (KATHO) w Kortrijk (Belgia), Kierunek: Biznesi Języki; Studium Pedagogiczne; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Finansów i Ubezpieczeń - mgr Ekonomii.

TEMATY SZKOLEŃ

Specjalizuje się w szkoleniach, sesjach indywidualnych oraz zespołowych (coaching, mentoring) z zakresu umiejętności miękkich i menedżerskich, takich jak: komunikacja, asertywność, zarządzanie stresem, autoprezentacja i wystąpienia publiczne, przywództwo i budowanie autorytetu, zarządzanie zespołem, rozwijanie zespołu, metody coachingowe i mentoringowe, kreatywność, budowanie długofalowych relacji z klientem. Szkolenia te prowadzi zarówno dla firm sektora MŚP, jak i dla korporacji.

REFERENCJE

Pracowała m.in. dla:
ING, Magneti Marelli, TRW Steering Systems, Roca, Can Pack, IBM, Bosch, BOS Automotive, Dayco, Delphi, ECI, Magna, Nexteer, Hutchinson, Alstom, Megatech, 3S, Aures, Plastic Omnium, Shiloh, Faurecia, Electropoli, Adient (dawniej: Johnson Controls), Engie (dawniej: GDF Suez), Future Processing, Hempel Special Metals, Protonet, Państwowa Straż Pożarna, Politechnika Śląska w Gliwicach, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej oraz dla wielu firm sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Alan Kusz

Trener, Konsultant

BIOGRAM

Obecnie Kierownik działu szkoleń w ogólnopolskiej sieci sklepów RTV/AGD. Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Wyższej Szkoły Bankowej w
Chorzowie na studiach podyplomowych Akademia Trenera Biznesu oraz Akademia Menedżera Sprzedaży. Ukończył również̇ studia w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej na kierunku HR Business Partner. Członek Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu oraz Stowarzyszenia HR Business Partner. Uczestniczył w zaawansowanej szkole Trenerów Biznesu oraz szkole coachingu menadżerskiego wrocławskiego Moderatora. Od początku kariery związany ze sprzedażą̨ w rożnych branżach (techniczna, finansowa, retail), gdzie przeszedł ścieżkę̨ kariery od doradcy klienta przez menedżera po trenera. Pełnił rolę prelegenta na konferencjach biznesowych („Partnerstwo Biznesowe działów szkoleń́” oraz „Standardy Obsługi Klienta jako klucz do efektywnej sprzedaży”).
Posiada ponad 1500 godzin szkoleniowych spędzonych na sali oraz w formie training on the job.

TEMATY SZKOLEŃ

Techniki sprzedaży
Zarządzanie zespołami
Motywowanie
Efektywność szkoleń biznesowych
Train the trainers
Negocjacje
Obsługa klienta
Komunikacja
Partnerstwo biznesowe działów HR
Rozwój HR Business Partnerów

REFERENCJE

Prowadził szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
Bank Zachodni WBK, Stokrotka, Aviva, NC+, Alior Bank, DataContact, Avans, MyCenter,
AGD Market, JATA Dealer FIAT PROFFESIONAL
Dorota Jurzysta

Koordynator, Trener, Doradca

BIOGRAM

Byłam menadżerem wysokiego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem w kierowaniu spółkami prawa handlowego (CEO, Prezes Zarządu). Poza zarządzaniem zespołami pracowniczymi odpowiadałam m.in. za planowanie strategiczne oraz organizację oddziałów zagranicznych w rejonie Europy Środkowej.
Przez kilka lat moja praca polegała na zakładaniu i rozwijaniu firm, które były następnie sprzedawane lub przekazywane mojemu następcy. Największa w ten sposób wyhodowana firma zatrudniała ponad 300 osób i miała 48% udział w rynku.
Obecnie specjalizuję się w doradztwie partycypacyjnym w obszarze formułowania, planowania i wdrażania strategii rozwoju, przeprowadzania zmian oraz zwiększania efektywności biznesowej firm. Jestem zwolenniczką ewolucji a nie rewolucji stąd bliska jest mi filozofia Kaizen i wdrażanie leanowego zarządzania, posiadam uprawnienia Kaizen Coacha.
Przygotowywałam i przeprowadzałam proces zmian w licznych firmach rodzinnych w ramach dwóch edycji unijnego projektu wsparcia firm rodzinnych, jak również na zlecenia prywatne. Dotyczyło to zmian zarówno nagłych (wymuszona sukcesja), jak i wynikających z normalnej działalności firmy takich jak: dramatyczny ? rozwój, zmiana udziałowców, zmiana profilu działania, zmiany rynkowe.

• Wykształcenie


Magister inżynier Politechniki Warszawskiej, Wydział Elektroniki; ukończone Studia Podyplomowe w zakresie Strategii Zarządzania Przedsiębiorstwem w Szkoła Główna Handlowa, Studia Podyplomowe w zakresie Psychologii Biznesu Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Koźmińskiego, Podyplomowe Studium Terapii i Treningu Grupowego (dwuletnie) na
Uniwersytecie Warszawskim, Studium Mentoringu, Coachingu i Doradztwa Grupa TROP, Studium Liderów Rozwoju Kultury Organizacyjnej, Grupa TROP, International Coaching Certification (Certyfikat nr 4351), Analiza transakcyjna (Certyfikat 101), Studia Podyplomowe z zakresu Lean w usługach, certyfikat Kaizen Coach nr 89651 w Szkole Głównej Handlowej

• Doświadczenie zawodowe

Praktyk biznesu – z ogromnym doświadczeniem w kierowaniu spółkami prawa handlowego (CEO, Prezes Zarządu). Przez ponad 15 lat zarządzała zespołami pracowniczymi oraz odpowiadała m.in. za rozwój, znajdowanie okazji biznesowych i ich rozwinięcie oraz organizację oddziałów zagranicznych w rejonie Europy Środkowej. Specjalizowałam się w rozwijaniu firm do momentu ich sprzedaży lub przekazania następcom.

 

TEMATY SZKOLEŃ

Doradca biznesowy - specjalizuję się w doradztwie partycypacyjnym w obszarze formułowania, planowania i wdrażania strategii rozwoju oraz zwiększania efektywności biznesowej firm. Współpracowałam z wieloma firmami rozwijającymi się nie dynamicznie a dramatycznie, przy pokonywaniu kryzysów wynikających z tempa rozwoju. Jestem zwolenniczką ewolucji a nie rewolucji stąd bliska mi jest filozofia Kaizen i wdrażanie leanowego zarządzania, posiadam uprawnienia Kaizen Coacha.


Konsultant zrządzania - przygotowywałam i przeprowadzałam proces zmian w kilkudziesięciu firmach rodzinnych w ramach dwóch edycji unijnego projektu wsparcia firm rodzinnych, a także po skończeniu projektów na zlecenia prywatne. Jestem współautorką książki Firma w rodzinie czy rodzina w firmie – metodologia wsparcia firm rodzinnych.


Trener - prowadzę szkolenia z zakresu szeroko rozumianej komunikacji, zarządzania zmianą, budowaniu zespołów oraz zagadnień związanych ze strategią firm. Na sali szkoleniowej spędziłam ponad 5000 godzin a Uczestnicy cenią mnie za wszechstronne wykształcenie, własne doświadczenia biznesowe, którymi chętnie dzielę się oraz poczucie humoru. Uważam, że bez dialogu międzypokoleniowego nie uda się efektywnie zarządzać.

REFERENCJE

Prowadziłam szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla:
•Firm produkcyjnych: Sharpa, Lotos, Opoczno SA, Pinokio Sp. z o.o. , De Heus, Amica SA, Baumit, Johnson Control, TRW, Darpol, Alwero, Wielton,
•Firm usługowych: Energa, RWE, Bank Łużyckiego, Hotel Chynów, Aqua Park Wrocław
•Firm handlowych: Immergas SA, Euroland, Super Pharm
•Organizacji pozarządowych: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, Collegium Civitas, Fundacja Masyw Śnieżnika, Stowarzyszenie Zwierzęta Ludziom

 

...
Agnieszka Olejnik

Trener biznesu, HR Manager, konsultant procesów Zarządzania Zasobami Ludzkimi

BIOGRAM

HR-owiec z wykształcenia, doświadczenia i zamiłowania. Posiada wykształcenie wyższe z zakresu metodyki nauczania i filologii (absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: metodyk nauczania, germanista); wykształcenie podyplomowe z zakresu treningów biznesowych, interpersonalnych i coachingu kariery (absolwentka Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie). Jest również ekspertem ds. wizerunku i wystąpień publicznych (absolwentka Francuskiej Szkoły Stylizacji i Wizerunku w Krakowie)
Ponad 10 lat pracowała w biznesie jako Dyrektor ds. HR i Rozwoju Pracowników w polskich i międzynarodowych korporacjach (m.in. sieci kawiarni coffeeheaven, Lafarge Polska).
Od 11 lat pracuje jako konsultant HR (m.in. dla 5aSec Polska, EBS Polska, Pijalnie Wedel Polska) i jako trener biznesu prowadząc wysoko oceniane warsztaty z zakresu HR (rekrutacja i selekcja, oceny okresowe, zarządzanie rozwojem i talentami), komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej, zarządzania czasem, stresem, emocjami, przywództwa i motywowania pracowników, asertywności. Jej sztandarowymi szkoleniami
z zakresu umiejętności miękkich są warsztaty z Wystąpień Publicznych i Autoprezentacji (przeprowadziła ponad 150 szkoleń z tego zakresu). Ogólnie na salach szkoleniowych przepracowała już około 10 tysięcy godzin.

TEMATY SZKOLEŃ

Szkolenia miękkie:
1. Komunikacja interpersonalna z elementami i inteligencji emocjonalnej i sztuki wywierania wpływu
2. Wystąpienia publiczne i autoprezentacja (budowanie wizerunku zawodowego) + praca z kamerą
3. Biznesowy savoir – vivre i budowanie relacji zawodowych
4. Zarządzanie Sobą w Czasie z elementami asertywności
5. Psychologia Obsługi Klienta – w systemach „openspace” (kawiarnie, restauracje, punkty usługowe, sklepy)
6. Train the trainer – treningi dla trenerów wewnętrznych i zewnętrznych
7. Inteligencja emocjonalna – czyli sztuka budowania relacji
8. Wypalenie zawodowe i automotywacja do zmiany

Szkolenia menedżerskie:
1. Współczesne przywództwo(leadership) – czyli kim jest Lider
2. Metody i narzędzia motywowania pracowników
3. Coaching w zarządzaniu – menedżer jako coach
4. Budowanie efektywnych zespołów

Szkolenia ZZL:
1. Efektywna rekrutacja i selekcja pracowników oparta na modelach kompetencyjnych (duże doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji i szkoleń dla sieci)
2. Zarządzanie Szkoleniami i Rozwojem w przedsiębiorstwie
3. Wprowadzenie, zarządzanie i monitorowanie systemów Ocen Okresowych w przedsiębiorstwie
4. Certyfikowane kursy dla Specjalistów ZZL

Wykłady motywacyjne (interaktywne): czas trwania 1 – 3 h
1. Jak pokonać i zaprzyjaźnić się z tremą podczas wystąpień publicznych
2. Autoprezentacja i wizerunek jako najsilniejsze narzędzie wpływu społecznego wpływające na sukces zawodowy i osobisty
3. EQ – czyli Inteligencja Emocjonalna jako kluczowa kompetencja wpływająca na nasz sukces zawodowy
4. Każdy Może Być Najlepszy – odkrywanie indywidualnych talentów i mocnych stron- jak świadomie zarządzać swoim potencjałem intelektualno - zawodowym
5. Zjadanie Żab – czyli 10 niezawodnych reguł na poradzenie sobie z odkładaniem spraw na później (zawodowych i osobistych)
6. Kobieta LIDER – atuty kobiecego stylu zarządzania w przywództwie
7. Techniki wywierania wpływu i budowania relacji
8. Powiedz NIE wypaleniu zawodowemu

Wykłady dla studentów:
1. Andragogika – nauczanie osób dorosłych, zawód trener biznesu
2. Autoprezentacja i wizerunek własny w poszukiwaniu pracy i budowaniu dobrych relacji zawodowych – analiza indywidualnego potencjału zawodowego
3. Zarządzanie czasem, komunikacją i zespołem

REFERENCJE

CHI Polska (coffeeheaven)- sieć kawiarni (aktualnie Costa Coffee), Pijalnie Wedel Polska, 5aSec Polska (EBS Polska)– międzynarodowa sieć pralni + inne spółki, Metsa Tissue, Glitter Polska, Cyfrowy Polsat, Uniwersytet Jagielloński (Wszechnica UJ), Wyższa Bielska Szkoła im. Tyszkiewicza, Blycolin Polska – usługi dla hoteli, Opek Polska (obecnie Fedex Polska, Dom Wiedzy, Reporter Young, Małopolski Inspektorat Służby Więziennej, Tauron Polska, Sanepid Polska (Oddział Kraków, Mall Sp. zo.o., Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Polska Izba Celna w Toruniu, Asseco Polska, ZUS Jasło, ZUS Zabrze, Polska Agencja Rynku Rolnego, SGH, Instytut Pamięci Narodowej (IPN), Ministerstwo Finansów, State Street
Marta Dębowiec

Psycholog Biznesu, Trener, Coach, Mediator, Czynny Sportowiec

BIOGRAM

Przez blisko 20 lat pracowała głównie na stanowiskach menedżerskich w sieciach, korporacjach, oraz w sektorze MŚP powiązanych ze sprzedażą. Posiada praktyczne doświadczenie w zarządzaniu, sprzedaży, budowaniu zespołów w tym rozproszonych, rekrutacji i selekcji personelu.
Absolwentka studiów z zakresu ZZL Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Mediacji Sądowych i Pozasądowych, Coachingu, Psychologii Biznesu, Trener Treningu Interpersonalnego Zaawansowane Narzędzia Trenerskie. Ukończyła szereg kursów i szkoleń między innymi MTQ-odporność psychiczna, AC/DC Assessment Center/Development Center w centrum szkoleń Meritum, Szkołę Trenerów Biznesu SET, Coaching Prowokatywny, Zarządzanie Kulturą Organizacji, certyfikat standardu HRD BP i inne. Prowadziła szereg projektów rozwojowych w zakresie budowania działów sprzedaży, treningu i coachingu pracowników. Specjalizuje się w układaniu relacji w organizacjach, oraz szkoleniach dla Menedżerów. Prowadzi również szkolenia ogólnorozwojowe, komunikacyjne i sprzedażowe. Jest certyfikowanym trenerem standardu HRD BP stawiając na efektywność biznesową szkoleń. Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Biznesu gdzie prowadzi zajęcia dla studentów na kierunku Zarządzanie.
Łączy pasję z pracą. Blisko 20 000 godzin jako trener instruktor, około 1200 godzin jako trener kompetencji miękkich. Jest również trenerem jeździeckim i instruktorem hipoterapii, posiada II klasę sportową PZJ.
Prywatnie pasjonatka i miłośniczka jeździectwa, jeździ konno od 4 roku życia, oraz uczy innych, rozwija dzieci niepełnosprawne. Uwielbia spędzać czas aktywnie wraz z synem jeżdżąc z nim na nartach, rowerze i kibicując mu na treningach piłki nożnej.

TEMATY SZKOLEŃ

 

REFERENCJE

 

WEJDŹ W NOWY ŚWIAT SZKOLEŃ

EFEKTYWNYCH BIZNESOWO

  1. Imię i nazwisko*
    Uzupełnij dane
  2. Firma*
    Uzupełnij dane
  3. E-mail*
    Uzupełnij prawidłowy adres e-mail
  4. Telefon*
    Uzupełnij numer telefonu
  5. Nieprawidłowe dane
  6. Nieprawidłowe dane

 SKORZYSTAJ Z DOFINANSOWANIA I PRZEKONAJ SIĘ, ŻE WARTO BYĆ PIONIEREM INNOWACJI I ROZWOJU.