Magdalena Turowska-Kwapisz |
Certyfikowany trener biznesu, andragog
BIOGRAM |
Andragog, absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Nauk o Wychowaniu ze specjalizacją Edukacja Dorosłych. Certyfikowany Trener biznesu. Posiada uprawnienia do rekomendacji I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego Trenera Umiejętności Psychospołecznych oraz certyfikat Szkoły Trenerów ALAMO Executive Training & HR Consulting. Ukończyła również profesjonalny kurs coachingu ,,Smart Coaching”. Założycielka i właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej TK TrAininG. Obecnie w trakcie certyfikacji Standardu HRD BP (Partner Biznesowy w Rozwoju). Od zawsze praktyk – aktywnie sprzedawała, budowała trwałe relacje z klientami, była odpowiedzialna za profesjonalną obsługę, realizowała procesy rekrutacyjne, zarządzała zespołem w branży Doradztwa Personalnego. Posiada również doświadczenie we współpracy międzynarodowej z Chinami. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu tzw. soft skills, na których wykorzystuje swoje praktyczne doświadczenie pozyskane w sprzedaży B2B i obsłudze Klienta, pomagając rozwijać kompetencje m.in. z zakresu: efektywnej komunikacji z Klientami, budowania relacji, profesjonalnej obsługi Klienta przez telefon, zarządzania emocjami w trudnych sytuacjach z Klientami, typologii osobowości Klientów w procesie sprzedaży i obsługi, tworzenia standardów obsługi Klienta. Natomiast doświadczenie pozyskane w branży HR (Human Resources) skutecznie wspiera Ją w rozwijaniu u uczestników kompetencji menadżerskich, m.in. w obszarze: komunikacji kierowniczej, motywowania pracowników, zarządzania zespołem. |
REFERENCJE |
Współautorka i wykonawca szkoleń dla Drużyn Konduktorskich Ekspres Intercity Premium (Pendolino) oraz realizatorka cyklu szkoleń dla kadry menadżerskiej PKP Intercity ,,Pociąg menadżera”. Prowadzi również indywidualne sesje z zastosowaniem technik coachingowych na stanowisku pracy dla szefów organizacji, przed którymi stawiane są nowe zadania i wyzwania, związane ze zmianą w firmie. Wyróżnia się dużym dynamizmem w działaniu oraz doskonałymi umiejętnościami w zakresie budowania pozytywnych relacji. Swoje doświadczenie i kompetencje zdobyła pracując w biznesie, współpracując z firmami z różnych branż, m.in.: PKP Intercity S.A., Telekomunikacja Polska, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Okręgowy Urząd Miar, Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotnicza Hufców Pracy, HPR Group Sp. z o.o., UsbKey4U ltd., DKS Sp.z o. o, Cedar Sp. z o. o., Bereska Numizmatyka, Scout Travel 2. |
Michał Szczypek |
Trener, sprzedawca, antropolog, animator
BIOGRAM |
Absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada niemal 10 letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego. Pierwsze szlify trenerskie zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie przez ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności. W ING odpowiedzialny za prowadzenie szkoleń i treningów z umiejętności sprzedażowych oraz z wiedzy produktowej. Kompetencje menadżerskie zdobywa i wykorzystuje w praktyce zarządzając własnymi projektami kulturalnymi. Pomysłodawca, Organizator i Dyrektor Artystyczny Czatów Zamkowych - unikalnej w kraju imprezy muzyczno-literackiej. Stały współpracownik Wrocławskiego Salonu Jacka Kaczmarskiego. Współorganizator koncertów spod znaku Return to the BatCave Festival. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta Przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych. |
REFERENCJE |
Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej MS MANAGEMENT. Od kwietnia 2014 roku stale współpracujący z PKP Intercity, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i treningów indywidulanych z umiejętności miękkich. Autor i realizator programów szkoleniowych m.in. z zakresu Komunikacji Międzyludzkiej dla Kasjerów i Drużyn Konduktorskich oraz Efektywnej Obsługi Klienta przez Telefon dla Infolinii. Realizował z powodzeniem programy szkoleniowe dla Drużyn Konduktorskich obsługujących pociągi Premium – Pendolino. Prowadził szkolenia kompetencyjne z cyklu Pociąg Menadżera, skierowane do kadry menadżerskiej PKP Intercity. Współpracował z firmą Eureka Group realizując ponad 200 godzin szkoleniowych w ramach projektu „Wzrost kompetencji branży handlu detalicznego na Dolnym Śląsku”, szkoląc z zakresu m.in. Komunikacji Międzyludzkiej i Radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem. |
Marcin Krukar |
Konsultan SEB, Trener, Coach
BIOGRAM |
Ponad 13 lat pracy jako trener, ponad 9 000 godzin przeprowadzonych szkoleń, ponad 2 000 godzin doradztwa indywidualnego i biznesowego. Posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju wydawanego przez MATRIK & Edexcel i BTEC Professional Qualifications, właściciel firmy szkoleniowej, wykładowca akademicki, członek MATRIK, współtwórca i członek Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR. Prywatnie wróg nudy i monotonni, uzależniony od wyzwań i potrzeby ciągłego rozwoju. Fascynuje się komunikowaniem się w internecie, wciąż zgłębia wiedzę na ten temat. Oprócz tego wielbiciel i kolekcjoner win, zasłuchany w klasycznym rocku i poezji śpiewanej, pasjonat szybkiej jazdy samochodem i gokartów. Czas wolny spędza gotując, w otoczeniu przyjaciół lub odpoczywając przy dobrym filmie |
SZKOLEŃ |
Specjalizacje szkoleniowe: komunikacja w zarządzaniu, zarządzanie zespołami, współpraca, negocjacje, kompetencje trenerskie, obsługa klienta, komunikacja perswazyjna. |
REFERENCJE |
...................................... |
Wojciech Kaczmarek |
Trener, coach, konsultant
BIOGRAM |
Ukończył studia w WSM w Szczecinie. Przez wiele lat, pracował w wielu krajach w środowiskach wielokulturowych. Jest dyplomowanym trenerem Master Business Trainer. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako handlowiec, manager, wieloletni trener, doradca i coach. Zarządzał zespołami sprzedaży przez ponad 15 lat w branży YP oraz zespołami sprzedaży terenowej i callcenter w Onet.pl. Jest praktykiem sprzedaży B2B i B2C. Ekspert i doradca w dziedzinie stosowania nowych mediów. Założyciel i właściciel firmy KaczmareKonsulting. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu: rozwoju pracowników i skuteczności osobistej w działaniu, wdrażania systemów sprzedaży w organizacji, podnoszenia efektywności zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji miękkich, zarządzania motywacyjnego, zarządzania przez cele, komunikacji kierowniczej w organizacji, analizy potrzeb szkoleniowych, mediów społecznościowych w biznesie. Realizował projekty szkoleniowe dla osób wykluczonych cyfrowo oraz programy aktywizacji zawodowej osób 50+. |
REFERENCJE |
Wśród kluczowych klientów realizowanych projektów doradczych i szkoleniowych są ME Polska, Grupa Onet.pl, Lauren Peso Polska, Spółdzielcza Grupa Bankowa, Zumi.pl, Zrzeszenie Banków Spółdzielczych, Grantus, PKP Intercity S.A., Śląski Klaster Edukacji, Klinika Implantologii i Stomatologii Estetycznej Roman Borczyk, Malinowe Hotele Medica Spa, Considero Consulting, Bank BPH, Shell Polska. |
Jacek Czapski |
Trener, coach, konsultant, właściciel firmy MetaEdukacja
BIOGRAM |
Posiada 16-letnie doświadczenie trenerskie oraz 10 letnie doświadczenie menedżerskie zdobyte m.in. w firmach amerykańskich . Tam też w połowie lat 90-tych, pierwszy raz prowadził coaching menedżerski. Był m in. bezpośrednim przełożonym zespołów sprzedażowych a później dyrektorem sprzedaży, któremu podlegało 5 kilkunastoosobowych oddziałów zajmujących się sprzedażą i o licencjonowanym trenerem metody uczącej komunikacji i negocjacji w trudnych sytuacjach oraz rozwiązywania konfliktów - Transforming Communication™. Jego kompetencje potwierdzają też certbsługą klienta. Jestyfikaty Trenera IA NLP oraz Coacha ICF. Różnorodne doświadczenie połączone z wiedzą biznesową (Akademia Ekonomiczna - Wrocław) oraz psychologiczną (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej - Warszawa) wykorzystuje do realizacji swojej pasji - wspierania rozwoju osób, zespołów i organizacji. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kompleksowych projektów rozwijania kompetencji nastawionych na wzrost efektywności. Zakres prowadzonych szkoleń obejmuje obecnie m.in. zarządzanie i przywództwo, budowanie zespołu, sprzedaż, obsługę klienta, komunikację w trudnych sytuacjach, negocjacje, rozwiązywanie konfliktów, trening dla trenerów, prezentacje i wystąpienia publiczne, radzenie sobie ze stresem, tremą i zapobieganie wypaleniu. Długoletnie i różnorodne doświadczenie zawodowe pozwala mu na skuteczne wdrażanie efektywnych rozwiązań dostosowanych do celów projektu, kultury organizacyjnej, branży, wielkości organizacji itd. |
REFERENCJE |
Realizował szkolenia i projekty rozwojowe między innymi dla: Grupy Allegro, Grupy Animex, Agros Nova, Amplico Life, Banku DNB Nord, Banku Millennium, Raiffeisen Bank Polska, BP Poland, Colgate-Palmolive, Cemex SA, Danone, Ericpol Telecom, GlaxoSmithKline, Indesit Company, ING Nationale Nederlanden, Liberty Poland, MAN Bus Polska, Ministerstwa Gospodarki, Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA, FIAT Auto Poland, Izb Celnych – Szczecin i Białystok, Kliniki Implantologii Borczyk.pl, Koszalińskiego Przedsiębiorstwa Przemysłu Drzewnego, Powiatowych Urzędów Pracy, Szczecińskiej Energetyki Cieplnej, Hotelu Malinowy Dwór, PKP Intercity, RWE Polska, Sephora Polska, Sabre Polska, Sygnity i wielu innych. |
Agnieszka Żarecka |
Trener biznesu, inspektor ochrony danych osobowych, konsultant, coach i mentor biznesu
BIOGRAM |
Certyfikowany trener standardu HRD BP, coach i mentor biznesu, konsultant biznesowy, doświadczony manager, właściciel firmy Ja Manager Consulting Mentoring, doradca zawodowy oraz wolontariusz. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie ukończyła również studia podyplomowe na kierunkach Rachunkowość oraz Psychologia Managera. Przez ponad 10 lat pracownik międzynarodowej korporacji finansowej, gdzie przez okres 6 lat z sukcesami pełniła funkcje menadżerskie. Kierowała zróżnicowanymi i rozproszonymi zespołami sprzedażowymi, motywowała i inspirowała do rozwoju. Posiada bogate doświadczenie w kreatywnym usprawnianiu procesów biznesowych oraz wdrażaniu innowacyjnych procesów obsługi klienta. Prowadziła dziesiątki procesów rekrutacyjnych oraz rozmów ewaluacyjnych, tworzyła profile kompetencyjne, zna zasady tworzenia modeli kompetencyjnych oraz prowadzenia Assessment i Development Center. Obecnie w ramach szkoleń, warsztatów, team-coachingów pracuje wspólnie z uczestnikami spotkań nad rozwojem kompetencji osobistych i przywódczych, umiejętnościami komunikacyjnymi, twórczego myślenia oraz zespołowymi. Podczas szkoleń wykorzystuje najciekawsze narzędzia trenerskie oraz liczne gry i prawdziwe przykłady z życia zawodowego. Z przyjemnością dzieli się swoim doświadczeniem mentorskim oraz włącza pracę z pytaniami oraz elementy wizualizacji. Aktywnie udziela się w Fundacjach promując edukację finansową w szkołach podstawowych i średnich. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Przygotuj się do roli lidera Ja lider Codzienne wyzwania managerskie Sukcesy zespołu rozproszonego Inspirujące spotkania zespołowe Efektywna rekrutacja Stawiam na kreatywność Zmiana jest pewna Projektuję prezentację Pewność siebie w kontakcie z klientem Jakość do kwadratu Wyzwania komunikacyjne Ja w zespole Jesteśmy zespołem |
REFERENCJE |
Prowadziła szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla: Bank BZWBK Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej Studio Veno’s Stowarzyszenie Młode Zagłębie Stowarzyszenie Fairis Fundacja Impossible Fundacja Będę Kim Zechcę Fundacja Warszawski Instytut Bankowości |
Roman Iwasieczko |
Trener biznesu, Coach ICC, Master NLP
BIOGRAM |
Trener, Coach, HR Biznes Partner. Od 2000 roku trener biznesu, umiejętności negocjacyjnych, sprzedażowych, motywacyjnych i menedżerskich. W ramach realizowanych projektów zajmuje się rozwojem kadry kierowniczej, programami sprzedażowymi, rekrutacyjnymi i outplacementowymi. Tworzy i realizuje badania typu Assessment Center, Development Center oraz oceny 360 stopni. Swoje doświadczenia i umiejętności przekazuje poprzez szkolenia, coachingi, wdrożenia, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada bogate, praktyczne doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach biznesowych, rekrutacji, zarządzaniu zespołami handlowymi, rozwijaniu kadry menedżerskiej oraz zarządzaniu projektami szkoleniowymi (10 lat stanowiska menedżerskie, 5 lat Szef Projektu Szkoleniowego, 3 lata HR Biznes Partner). W ramach prowadzonych szkoleń i warsztatów wykorzystuje autorskie, fabularne gry szkoleniowe; innowacyjne, komputerowe symulacje biznesowe oraz aplikacje wirtualnej rzeczywistości, których jest pomysłodawcą i współproducentem. Posiada następujące certyfikaty: Coach ICC, Praktyk i Master NLP (The Society of Neuro-Linguistic Programming – Christina Hall), Insights Discovery, Hogan Assessment Certification, HRD BP. Ponad 7000 zrealizowanych godzin szkoleniowych; ponad 500 godzin szkoleń typu „Train the Trainers”; ponad 100 godzin wstąpień jako mówca inspiracyjny – Konferencje, Targi Pracy, eventy biznesowe i kulturalne; ponad 600 godzin Assessment & Development Center; ponad 1000 godzin prowadzonych rekrutacji; ponad 5000 godzin pracy coachingowej – live coaching, business coaching, coaching & training on the job, executive coaching, outplacement & career coaching. |
TEMATY SZKOLEŃ |
AKADEMIA NEGOCJACJI (każdy warsztat 2 lub 3 dni) z wykorzystaniem autorskiej aplikacji – symulatora „WINegocjacje” oraz videotreningu. AKADEMIA KOMUNIKACJI (każdy warsztat 2 dni) z wykorzystaniem videotreningu POZOSTAŁE SZKOLENIA WARSZTATOWE |
REFERENCJE |
Prowadził szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla: PKO PB, PZU, WARTA, Hestia, SONY, Euro-net, JTI Polska, Real, Leroy Merlin, Praktiker, Frito Lay (PepsiCo), DHL, Fabryka Mebli FORTE, Polkomtel, Mars Polska, T-Mobile, Orange, VOLVO, Neuca, Jeronimo Martins, BGŻ BNP Paribas, PORTA, Iglotex, Citi Handlowy, ArcelorMittal, FM Logistic |
Katarzyna Wolna-Belska |
Certyfikowany Trener Biznesu, wspólnik w firmie DOSKAM
BIOGRAM |
Certyfikowany Trener Biznesu, wspólnik w firmie DOSKAM, Trener Standardu HRD BP, praktykujący Manager, Coach i Facylitator. Ma na koncie ponad 6000 godzin zrealizowanych szkoleń, blisko 600 godzin w kilkunastu projektach doradczych. Posiada certyfikaty Master Business Trainer Level Expert, Master in the Art of NLP oraz Master of Management and Marketing International Education Society. Od dwudziestu lat związana z sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem – od Account Managera, przez Dyrektora Marketingu następnie Dyrektora Handlowego w śląskich stacjach radiowych Flash, Antyradio i Planeta. Jest wspólnikiem, Prezesem i Dyrektorem Zarządzającym w spółce doradczo-szkoleniowej DOSKAM – Niepublicznej Placówce Kształcenia Ustawicznego. Uzyskała dyplom na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach, jest absolwentką studiów podyplomowych Zarządzanie Projektem w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz ukończyła Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej. Autorka licznych autorskich programów rozwojowych oraz artykułów. Za swoje osiągnięcie uważa rzesze zainspirowanych, zmieniających się ludzi i organizacji. Gdy ma czas tylko dla siebie, to uwielbia … się czegoś nauczyć. Ćwiczy się w Uważności. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Specjalizuje się we wprowadzaniu zmian w firmach przez rozwijanie kompetencji liderów, sprzedawców i modelowanie procesów w organizacji w oparciu o wartości. Z pasją realizuje usługi rozwojowe z tematów zarządzania takich jak: zarządzanie zmianą, zarządzanie przez cele, zarządzania zespołem, zarządzania projektami, opracowywanie strategii firmy, rozwijanie przywództwa w oparciu o wartości, jak również z obszaru sprzedaży takich jak: techniki sprzedaży, standardy obsługi klienta a także zwiększania efektywności osobistej i zawodowej. |
REFERENCJE |
Realizowała projekty rozwojowe dla wielu organizacji z branż m.in.: ubezpieczenia, administracja publiczna, telekomunikacja, energetyka, przemysł i handel. Współpracowała z licznymi przedsiębiorstwami sektora MSP oraz dużymi firmami m.in.: Grupa PZU, ZUS, BUMAR, Bank Millennium, Telecom, GAPR, Tauron, Rolnik oraz z administracją publiczną np.: ZUS, Urzędy Marszałkowskie, Urzędy Miast, jak również Związki Zawodowe. |
Alan Kusz |
Trener, Konsultant
BIOGRAM |
Obecnie Kierownik działu szkoleń w ogólnopolskiej sieci sklepów RTV/AGD. Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie na studiach podyplomowych Akademia Trenera Biznesu oraz Akademia Menedżera Sprzedaży. Ukończył również̇ studia w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej na kierunku HR Business Partner. Członek Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu oraz Stowarzyszenia HR Business Partner. Uczestniczył w zaawansowanej szkole Trenerów Biznesu oraz szkole coachingu menadżerskiego wrocławskiego Moderatora. Od początku kariery związany ze sprzedażą̨ w rożnych branżach (techniczna, finansowa, retail), gdzie przeszedł ścieżkę̨ kariery od doradcy klienta przez menedżera po trenera. Pełnił rolę prelegenta na konferencjach biznesowych („Partnerstwo Biznesowe działów szkoleń́” oraz „Standardy Obsługi Klienta jako klucz do efektywnej sprzedaży”). Posiada ponad 1500 godzin szkoleniowych spędzonych na sali oraz w formie training on the job. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Techniki sprzedaży Zarządzanie zespołami Motywowanie Efektywność szkoleń biznesowych Train the trainers Negocjacje Obsługa klienta Komunikacja Partnerstwo biznesowe działów HR Rozwój HR Business Partnerów |
REFERENCJE |
Prowadził szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla: Bank Zachodni WBK, Stokrotka, Aviva, NC+, Alior Bank, DataContact, Avans, MyCenter, AGD Market, JATA Dealer FIAT PROFFESIONAL |
Dorota Jurzysta |
Koordynator, Trener, Doradca
BIOGRAM |
Byłam menadżerem wysokiego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem w kierowaniu spółkami prawa handlowego (CEO, Prezes Zarządu). Poza zarządzaniem zespołami pracowniczymi odpowiadałam m.in. za planowanie strategiczne oraz organizację oddziałów zagranicznych w rejonie Europy Środkowej. • Wykształcenie
• Doświadczenie zawodowe Praktyk biznesu – z ogromnym doświadczeniem w kierowaniu spółkami prawa handlowego (CEO, Prezes Zarządu). Przez ponad 15 lat zarządzała zespołami pracowniczymi oraz odpowiadała m.in. za rozwój, znajdowanie okazji biznesowych i ich rozwinięcie oraz organizację oddziałów zagranicznych w rejonie Europy Środkowej. Specjalizowałam się w rozwijaniu firm do momentu ich sprzedaży lub przekazania następcom.
|
TEMATY SZKOLEŃ |
Doradca biznesowy - specjalizuję się w doradztwie partycypacyjnym w obszarze formułowania, planowania i wdrażania strategii rozwoju oraz zwiększania efektywności biznesowej firm. Współpracowałam z wieloma firmami rozwijającymi się nie dynamicznie a dramatycznie, przy pokonywaniu kryzysów wynikających z tempa rozwoju. Jestem zwolenniczką ewolucji a nie rewolucji stąd bliska mi jest filozofia Kaizen i wdrażanie leanowego zarządzania, posiadam uprawnienia Kaizen Coacha.
|
REFERENCJE |
Prowadziłam szkolenia i projekty rozwojowe m.in. dla: ... |
Agnieszka Olejnik |
Trener biznesu, HR Manager, konsultant procesów Zarządzania Zasobami Ludzkimi
BIOGRAM |
HR-owiec z wykształcenia, doświadczenia i zamiłowania. Posiada wykształcenie wyższe z zakresu metodyki nauczania i filologii (absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: metodyk nauczania, germanista); wykształcenie podyplomowe z zakresu treningów biznesowych, interpersonalnych i coachingu kariery (absolwentka Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie). Jest również ekspertem ds. wizerunku i wystąpień publicznych (absolwentka Francuskiej Szkoły Stylizacji i Wizerunku w Krakowie) Ponad 10 lat pracowała w biznesie jako Dyrektor ds. HR i Rozwoju Pracowników w polskich i międzynarodowych korporacjach (m.in. sieci kawiarni coffeeheaven, Lafarge Polska). Od 11 lat pracuje jako konsultant HR (m.in. dla 5aSec Polska, EBS Polska, Pijalnie Wedel Polska) i jako trener biznesu prowadząc wysoko oceniane warsztaty z zakresu HR (rekrutacja i selekcja, oceny okresowe, zarządzanie rozwojem i talentami), komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej, zarządzania czasem, stresem, emocjami, przywództwa i motywowania pracowników, asertywności. Jej sztandarowymi szkoleniami z zakresu umiejętności miękkich są warsztaty z Wystąpień Publicznych i Autoprezentacji (przeprowadziła ponad 150 szkoleń z tego zakresu). Ogólnie na salach szkoleniowych przepracowała już około 10 tysięcy godzin. |
TEMATY SZKOLEŃ |
Szkolenia miękkie: Szkolenia menedżerskie: Szkolenia ZZL: Wykłady motywacyjne (interaktywne): czas trwania 1 – 3 h Wykłady dla studentów: |
REFERENCJE |
CHI Polska (coffeeheaven)- sieć kawiarni (aktualnie Costa Coffee), Pijalnie Wedel Polska, 5aSec Polska (EBS Polska)– międzynarodowa sieć pralni + inne spółki, Metsa Tissue, Glitter Polska, Cyfrowy Polsat, Uniwersytet Jagielloński (Wszechnica UJ), Wyższa Bielska Szkoła im. Tyszkiewicza, Blycolin Polska – usługi dla hoteli, Opek Polska (obecnie Fedex Polska, Dom Wiedzy, Reporter Young, Małopolski Inspektorat Służby Więziennej, Tauron Polska, Sanepid Polska (Oddział Kraków, Mall Sp. zo.o., Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Polska Izba Celna w Toruniu, Asseco Polska, ZUS Jasło, ZUS Zabrze, Polska Agencja Rynku Rolnego, SGH, Instytut Pamięci Narodowej (IPN), Ministerstwo Finansów, State Street |
Katarzyna Kunowska |
Filolog, socjolog, trener i konsultant zarządzania
BIOGRAM |
Realizuję projekty, których głównym celem jest uwolnienie efektywności i potencjału organizacji, zespołów i osób indywidualnych. Interesują mnie tematy związane z rozwojem potencjału ludzkiego – maksymalizacją ich efektywności i rozwojem talentów danej jednostki. Bliskimi zagadnieniami dla mnie są zasady kaizen i eko rozwiązania. Interesuje mnie komunikacja z wykorzystaniem metody Nonviolence Comunication. Prowadziłam projekty rekrutacyjne; wdrażałam i nadzorowałam usługi outsourcingu personalnego i outsourcingu usług w branżach logistycznych, automotive i produkcyjnych. Prowadziłam szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników, warsztaty zakresu kadry – płace, rekrutacja, sprzedaż, obsługa klienta, komunikacja, BHP, pakiet Office. Posiadam uprawnienia audytorskie w zakresie normy ISO 9001:2008; z wyróżnieniem ukończyłam studia podyplomowe z zakresu zarządzania jakością łącząc ideę doskonalenia systemu jakości z koncepcją rozwoju personelu w oparciu o wartości i kulturę organizacyjną. Jestem także certyfikowanym trenerem Metody Biegun Marka Kamińskiego. Posiadam ponad 12 lat doświadczeń w zakresie obsługi klienta, z uwzględnieniem sytuacji trudnych i konfliktowych. Moim celem w rozmowach z klientami jest budowanie długofalowego partnerstwa. ... |
TEMATY SZKOLEŃ |
Zarządzanie przez cele, Budowanie zespołu, Motywowanie personelu, Efektywność osobista, Komunikacja, Obsługa klienta, Relacje partnerskie, Systemy ocen pracowniczych, Zarządzanie talentami, Zarządzanie projektami, Wystąpienia publiczne i prezentacje, Personal Branding, Action Learning, Procesy rekrutacyjne, Mindfullness |
REFERENCJE |
Wyższa Szkoła Bankowa Work Service S. A. Akademia WSB |
Marta Dębowiec |
Psycholog Biznesu, Trener, Coach, Mediator, Czynny Sportowiec
BIOGRAM |
Przez blisko 20 lat pracowała głównie na stanowiskach menedżerskich w sieciach, korporacjach, oraz w sektorze MŚP powiązanych ze sprzedażą. Posiada praktyczne doświadczenie w zarządzaniu, sprzedaży, budowaniu zespołów w tym rozproszonych, rekrutacji i selekcji personelu. Absolwentka studiów z zakresu ZZL Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Mediacji Sądowych i Pozasądowych, Coachingu, Psychologii Biznesu, Trener Treningu Interpersonalnego Zaawansowane Narzędzia Trenerskie. Ukończyła szereg kursów i szkoleń między innymi MTQ-odporność psychiczna, AC/DC Assessment Center/Development Center w centrum szkoleń Meritum, Szkołę Trenerów Biznesu SET, Coaching Prowokatywny, Zarządzanie Kulturą Organizacji, certyfikat standardu HRD BP i inne. Prowadziła szereg projektów rozwojowych w zakresie budowania działów sprzedaży, treningu i coachingu pracowników. Specjalizuje się w układaniu relacji w organizacjach, oraz szkoleniach dla Menedżerów. Prowadzi również szkolenia ogólnorozwojowe, komunikacyjne i sprzedażowe. Jest certyfikowanym trenerem standardu HRD BP stawiając na efektywność biznesową szkoleń. Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Biznesu gdzie prowadzi zajęcia dla studentów na kierunku Zarządzanie. Łączy pasję z pracą. Blisko 20 000 godzin jako trener instruktor, około 1200 godzin jako trener kompetencji miękkich. Jest również trenerem jeździeckim i instruktorem hipoterapii, posiada II klasę sportową PZJ. Prywatnie pasjonatka i miłośniczka jeździectwa, jeździ konno od 4 roku życia, oraz uczy innych, rozwija dzieci niepełnosprawne. Uwielbia spędzać czas aktywnie wraz z synem jeżdżąc z nim na nartach, rowerze i kibicując mu na treningach piłki nożnej. |
TEMATY SZKOLEŃ |
REFERENCJE |